Opel Kadett C 2.0T 'veider

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kindlasti aga mitte nö universaalset asja vaid mingile kindlale automargile valmistatud tiivakaari mida saab töödelda. Vaata siinse foorumi kiireimat ladat, mulle meeldisid näiteks nood kaared :) (Kasutas Transit mk1 bussi tiivakaari kui ma ei eksi)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Uurisin kunagi tema käest, rohkem tal ei olnud. Ei tea mis tal see täpne mudel ja aasta on?
No comment!
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Ja mina arvasin, et enam hullemaks ei saa minna. Nüüd siis vähemalt tean, miks viimati koolis matemaatikas kõrgeimat hinnet ei saanud.
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

taheti vist öelda, et auto on kokku saanud surveastmega mida omanik ettegi ei kujuta :-D ....8 kraadise advanceiga detoneerib boosti ajal kui vana kurat.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Millest kompott koosneb?

Kindel, et aju pool korras on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Enda pask ja tegemata jäänud töö. Ehk siis mingi näpuveaga arvutasin vale surveastme.

Nüüd lugesin kusagilt foorumist välja sellise asja....
Just spoke to Steve at SBD. He said that a 2.0 8v head on a 16v bottom end has a compresion ratio in the 12-13:1 area.
Ehk siis kui võtta surveastmeks 12 või 13 ja sealt lahutada mahle kolvide 2 ühikut maha. Saame surveastmeks imelised 10 - 11. Õnneks midagi eriti ei juhtunud, kui välja arvata see, et lepingu otsustas lõpetada õlijahutus radika vint. Igavene õnnetuse hunnik... :x

!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
No comment!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Esimeste sõitudega veendusin, et surveaste on kindlalt 10+ ja aju osal pole mitte midagi viga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kompressioone mõõtes peaks ju kah teada saama.
Ma ka kunagi mõtsin et ecoteci plokile 1.8E 8V kaas panna.
2.0 8V on 2 sorti kaasi, 20SEH'i omal surveaste vist veelgi kõrgem.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Polol 10.2 surveastmega oli süütenurk isegi veel väga talutav.
Aga eks see kõik sõltub põlemiskambrist ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Hädad ei taha kohe kuidagi lõppeda. :x Naljapäeval käivitus auto poolest pöördest, eile võistlusel ei tahtnud auto kuidagi käima minna ja järsemalt gaasi vajutades suri auto välja. Sõidu ajal kui käiku vahetasid ja gaasi vajutasid poos täiega kinni. Pärast ajasõite avastasime, et mapi voolik jubedalt pehme ja vaakumiga tõmbas kokku. Peale mapi vooliku vahetust läksin testisõitu tegema. Mingi 4500 rpmi juures suri auto välja ja läppar näitas 0 rpmi umber 5 seki pärast hakkas masin jälle tööle. Proovisin korra veel kiirendada siis suri masin täiesti välja ja enam käima ei läinud. Summutist tuli jubedalt bensiini auru. Täna keerasin küünlad välja, võtsin pumba, pihustite ja mõned muud pistikud küljest ning lasin mootorit ringi, esimesest küünlaaugust lõi jubedalt kütet välja. Siis kui enam bensiini ei tulnud mõõtsin surved ära, kõik ok. Testisin siis küünlaid ja kõigil oli säde olemas.

Pihusti tuksis, et koguaeg pihustab?
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Nagu sa tead on deafult asendiks suletud asend ja ei usu et ta suudab niiviisi rikki minna et avatuks jääb.
Kuna sul on pihustid läbi takistite ja paiknevad seal jalge all siis kontrolli sealt juhtmestikku. Mõõda pihusti pistikust, kas tuleb mass peale mis pihusti avaks (+12v peab seal niikuinii olema kui süüde sees)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

veider kirjutas:Enda pask ja tegemata jäänud töö. Ehk siis mingi näpuveaga arvutasin vale surveastme.

Nüüd lugesin kusagilt foorumist välja sellise asja....
Just spoke to Steve at SBD. He said that a 2.0 8v head on a 16v bottom end has a compresion ratio in the 12-13:1 area.
Ehk siis kui võtta surveastmeks 12 või 13 ja sealt lahutada mahle kolvide 2 ühikut maha. Saame surveastmeks imelised 10 - 11. Õnneks midagi eriti ei juhtunud, kui välja arvata see, et lepingu otsustas lõpetada õlijahutus radika vint. Igavene õnnetuse hunnik... :x

!!! Kui keegi pakub 16v kaant siis andku märku
nagu natuke loll jutt see inglisekeelne....kuna mahult on põlemiskambrid 8v'l ja 16'v'l ligikaudu samad (mõõdetud).

mitu projekti teinud, kus 8v'l olen 16v kolbe ja kepse kasutanud...ühel tõmbasin kaant ka maha 0,5mm ja surveastmeks sain 11,1. mõõtmisel arvestatud ka tihendipaksust.
ja 95 bensiiniga sõitis ilusti ilma detonatsioonita...proovimõttes proovisin.

seega 8v kaanega 16v plokk peaks olema 10,5 surveastmega nagu ka 16v kaanega.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui turborõhk on bar või üle selle, on 10+ surveaste pointless, eriti kehva detonatsioonikindlusega 8v kaane puhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Joosep, ehk mäletad kuidas enne võistlust vaatasime esimese silindri küünalt? Kas sa ka selle kinni keerasid? :roll: Sest nüüd mulle meenub, et raadil keerasin kõik küünlad lahti ja vaatasin üle ning esimene ei olnud teps mitte kinni. Igastahes auto töödab jälle. Pihusteid testides sain matsu bensiini näkku 2 pihustist akuklemmi peale pannes, aga pärast seda enam ei esinenud. Ja kõige naljakam on see, et enamus probleeme kadus ära kui läpaka tagant võtsin. :?

Kompott koosneb:

C20ne plokist
C20ne väntvõllist
C20let kepsudest
C20let +0.5 kolvidest
C20let orig. tihendist
C20ne kaanest

= müstiline kompresioon 14, kui võtta et see on kulumatta mootor siis saame surveastmeks 11.2 või eksin? ja kui võtta et 8.5 surveastme puhul peaks olema kompresioon 10,625 siis ma ei kujuta ette mis jama see on.

Kas tõesti on siis c20xe/c20let ja c20ne mootori väntvõllid erinevad? Kaane võtsin maha ja võrdlesin/mõõtsin teise kaanega ning on täpselt ühesugused ja kaane põlemiskambri ruumala on 42cc ja leidsin netist, et c20xe põlemiskambri ruumala on 43cc
No comment!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ma lasin ta sinul mitte just tugevalt kinni keerata, et ta kiiresti maha saada (enne bensiini ära auramist) ja ise keerasin umbes sama kõvasti tagasi. Nii pingutatud küünal ei tohiks tegelikult end lahti keerata kuna ma oma mootoril kah enam kõvemini ei keera (Kippusid kinni jääma) aga kui ütled et lahti siis ju seda oli siiski vähe :roll:
Proovi läpakal wifi välja lülitada seadistuse ajaks, võib rpm spaike esile kutsuda :roll: üleüldse ei tööta adapteri abiga samahästi kui otse com pordiga läpaka taga. Võibolla mõjub ka laadimisadapter mis sul pidevalt järel.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta