Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Täna panin pihustid ja rokkerite stopperid peale. Mõtlesin, et prooviks e-managa läppariga ära ühendada aga ei võta ühendust. Korra alguses andis ONLINE ja peale seda enam midagi. Suht närvi ajab see jama jama otsa juba. Homme kell 12 on düno aeg ka. Mitte midagi ei ole seal teha ainult kui ei anna communicateda E-mangega :(
Mul põles üldse aju koos emulaatoriga maha 22:00 paiku, kui järgmine hommik pidin olema 250km kaugusel dünos. Panin kõrva taha, et peale düno aja kinni panemist ja enne dünot ei maksa midagi näppida.
Siim kirjutas:Huvitav tähelepanek. Z32 MAF ja 370CC pihustitega auto ainult paukus ja tõmbas kinni. Z32 MAF ja 740CC pihustid, auto töötab nagu peab. :?: :!:
Hea et paukuski, sama hästi oleks võind teha ühe (suurema) paugu ainult. Kõik loogiline - enne oli segu 20:1 nüüd 10:1.
Panid 8x370cc pihustit? :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Nismo 740cc läksid peale
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
retspets
Postitusi: 213
Liitunud: 14.11.2005 19:02
Asukoht: Tartu-Melliste-Oslo

Postitus Postitas retspets »

vähemalt õige tööriist on viimasel pildil :)
www.Mellisteracing.ee
Best ET 13,210@167km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

retspets kirjutas:vähemalt õige tööriist on viimasel pildil :)
Jah, kuvalda ja joptvajumatt :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Raceboy kirjutas:
retspets kirjutas:vähemalt õige tööriist on viimasel pildil :)
Jah, kuvalda ja joptvajumatt :)
:-D eino neid "matte" tuleb tõesti teine kord päris palju
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kas külma poole sisend on 4.5" (115mm)? Kust said lõdviku ja toru?
Kas sirge toru MAF'i lolliks ei aja?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas:Kas külma poole sisend on 4.5" (115mm)? Kust said lõdviku ja toru?
Kas sirge toru MAF'i lolliks ei aja?
Toru pole sirge ja leidsin ta põllumajandus tehnikaga tegelevast kauplusest. High Performance mate! :-D

Aga tänasest päevast. Plaan oli küll 1.8 barin minna kuid üle 1bari ei läinud, boost controller jamab raip. Teiseks Maksim väidab, et MAF ei loe rohkem. :shock: Huvitav ise enesest. Parim tulemus oli 1 bariga 346hp ja 310 naeljalga. Detonatsiooniga. Esimesed tõmbed tulid 0.7bariga 286hp ja 260naeljalgaSeadesse läks suht AC Miili jaoks. Alla 3000rpm on seade olematu, sealt edasi on aga segu hea ja detonatsiooni pole kuskil. 332.9hp @ 6600rpm ja 400.6nm @ 5500rpm. Rattast? Ei ! Ikka mootorist, Maksimiga ei viitsinud vaielda sellel teemal.
Tegelikult tahaks, et Taavi S14 korra rullidel ära käiks :) Võrdlus momenti tahaks.

Vana graafik:
280.7hp ja 380.4nm @ 1bari
Pilt

Uus graafik:
332.9hp ja 400.6nm @ 1bari
Pilt


väga rahul tegelt. 1bariga 332 ja suht olematu seade endiselt. 1.8bariga peaks ehk uutesse sadadesse saama. Kütus oli ka Olerexi pumbast võetud 98. Kanister ununes koju õige kokteiliga
Üks mingi suht mõtetu video ka: http://siimfeldmann.planet.ee/Picture%20007.avi
Viimati muutis Siim, 17.01.2009 13:13, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Kas said E-Manage toimima siis ?

Sul originaal sisu nagu olen aru saanud? Ühel SX-il 1,7 bariga originaal kolb andis alla, mõra tuli sisse ja detonatsiooni jälgi näha polnud.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

OKS kirjutas:Kas said E-Manage toimima siis ?

Sul originaal sisu nagu olen aru saanud? Ühel SX-il 1,7 bariga originaal kolb andis alla, mõra tuli sisse ja detonatsiooni jälgi näha polnud.
Jep, Maksim sai toimima E-manage. SIsu jah originaal.
:) Eks ma selle piire taga ajangi. Soomes küll sõidavad mõned mehed 2bariga 410hp originaal sisu ja kaanetihendiga. Eks me proovi järgi kas see on võimalik
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas OKS »

Kui lendab siis on vähemalt põhjus kangema sisu järgi :)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

OKS kirjutas:Kui lendab siis on vähemalt põhjus kangema sisu järgi :)
iksäkli :)
EDIT: Ennem Miili lähevad vahetusse veel rooliotsad ja sarniirid ning coilid keerab kõige pehmema seade peale. Ise küll olen pealt vaataja
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Jep, Maksim sai toimima E-manage. SIsu jah originaal.
:) Eks ma selle piire taga ajangi. Soomes küll sõidavad mõned mehed 2bariga 410hp originaal sisu ja kaanetihendiga. Eks me proovi järgi kas see on võimalik
Kuidas on võimalik 2bariga 410hp saada - kõlab nagu ilma intercoolerita rattavõimsus. 2bar võiks ikka 450-550hj olla kui just väikest turbot ulme pööretel ei piinata. Mobne CA mootor alla 2bari oli juba 500hj rattast.
Oled sa ikka valmis seda piiri teada saama? :lol: Uus kangema sisuga plokk olemas juba?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Astrona, asi sõltub ka turbo suurusest.
Sest oluline on õhukogus mis mootorist läbi käib mitte see mis surve all ta läbi käib.
Surve all käib lihtsalt rohkem õhku läbi.
Üldiselt on see läbivaieldud teema ja ilmselt pole enam mõtet edasi vaielda.
Ja ma ilmselt ei oska oma mõtteid väga selgelt väljendada ka. (peas enamvähem selge aga sõnastada arusaadavalt ei oska :))
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Astrona kirjutas: Kuidas on võimalik 2bariga 410hp saada - kõlab nagu ilma intercoolerita rattavõimsus. 2bar võiks ikka 450-550hj olla kui just väikest turbot ulme pööretel ei piinata. Mobne CA mootor alla 2bari oli juba 500hj rattast.
Oled sa ikka valmis seda piiri teada saama? :lol: Uus kangema sisuga plokk olemas juba?
:) Ei tule jõud ju nii lihtsalt midagi. Sul oli vist mingi 350 lagi enda autoga? Markuse Porschel oli GT30R-ga 402hp 1.8bariga vist?
Võib-olla käib mingi aeg ka Soomes veel seadistamas, eks näis.
Astrona kirjutas::lol: Uus kangema sisuga plokk olemas juba?
Selle saab alati lasta ehitada kui vaja


Ühe Soome Nissani spec
Power Related Modifications
Stock engine
GT3071R-WG A/R 0.64 modified
Nismo 740cc
Z32 MAF
Megan Racing header
Megan Racing 70mm outlet
3" Custom downpipe
3" Custom decat
Greddy Power Evolution2 catback
Megan Racing fuel pressure regulator
Simota 180x130mm filter
Filkvalve boost control
Z-Power Ecu-tuning
Walbro GSS-341 fuel pump
NGK BKR8EIX Iridium spark plugs
600x300x76mm China-intercooler & custom piping
SSQV-style Blow off

Boost in dyno
1.6 - 1.71bar (2.1bar max tested in street and track)

Gas
Shell V-Power 99+

Result
404.4PS
537.0Nm

1/4 Mile
11.737s @ 118.36mph

Pilt
Pilt
Suletud