To Fog: Tänud, selle info jõudsin juba ise välja peilida. Tundub et odavam on USAst uus moditud kast osta ja kuidagi konteinerisse sokutada. Kas keegi teab miks "reverse shift pattern" hea on?
Mihkel kirjutas:Krt juba praegu kastid lendavad, mis siis veel saab, kui asja tiba paremasse seadesse saab.

Vahepeal oligi plaanis et räägin sinuga lisaseadistusest, aga kardan et see hooaeg pole mõtet. Üks ametlik võistlus veel, kui peale seda masin veel kokku jääb võiks dünos ära käia.
Muide kui mootor alt lahti sai võtta, siis nägi seest välja nagu uus, kolvidel õli põlemis jälgi polnud. Kontrollisin ühte kepsu ja keskmist raamsaalet, kepsusaale normaalne, raam oli nagu poleeritud, just sellelt poolt kuhu jõud töötakti ajal mõjuvad.
Moss kirjutas:Valdz, kolm on kohtuseadus


Ega muud üle jää, samas mul natuke hea meel et erinevatest kohtadest kastid surid. Ma olin kindel juba hooaja alguses et kast läheb, aga arvasin et enda vea tõttu.
Muide mosse läks ka pärast Jerico kasti peale üle, kuigi tõesti oli näha et ka Fiati kast peab 10,xxx sekundit vastu.
To Ragnar. Õigus, aga neid 131/132/Argenta kaste pole ju toodetud juba 25 aastat.

Eks teisedki sõidavad nende vanade kastidega. Remontima ja arendama neid ei ole ka mõtet hakata, kuna neid on saada siiski suht piiratud kogus.
PS: Kui kellegil kuskil nurgas vedeleb niisugusi kaste veel, siis võib mulle teada anda
