Lada 2101, 1971, Valdz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Siim-R kirjutas:Mõtle sellele et hakkad Otsekasti kasutama.
Mis selle posti point oli? Valdzz teab väga hästi, et neid saaks kasutada, aga võibolla on asi selles alates 60 000-70 000 kroonist, mis selle eest välja käia tuleks?
Lihtsalt suvalisest "otsekastist" kasu pole enivei, see peab tiba jõudu ka kannatama.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Mida parandaks otsekast, kui peame silmas viimati lagunenud käimari detaili?
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Kahjuks tavalise otsekastiga pole midagi teha, lähevad needki pooleks. Kallimad muidugi peaks, aga pole suurt mõtet.

Praegu uurinud th350, th400 ja powerglide kaste. Valik on suur, nagu aru olen saanud th350 natuke nõrgem kui th400, samas neile kastidele kõik vajalikud tugevdatud osad saada. Kui keegi teab infi nende kastide kohta, siis võib siia kirjutada...

Kõige suurem mure praegu järgmise aasta reeglid. Kõlakad käivad klasside ümberorganiseerimisest... :?
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

valdz kirjutas:Praegu uurinud th350, th400 ja powerglide kaste. Valik on suur, nagu aru olen saanud th350 natuke nõrgem kui th400, samas neile kastidele kõik vajalikud tugevdatud osad saada. Kui keegi teab infi nende kastide kohta, siis võib siia kirjutada...
TH kastid kestavad küll, kuid jõukadu on samas umbes 2x suurem kui manuaalil. Ise ehitades on vaja osta kast, lasta see rebuildida täis kitiga ning lisada juurde manual valve body. Pärast swappi ostad umbes 3-4 erinevat konverterit ajapikku, kuna 1 jääb väikseks ja teine suureks jne.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Krt juba praegu kastid lendavad, mis siis veel saab, kui asja tiba paremasse seadesse saab. :?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Ma ei saa hästi aru mis te sellest originaal kastist ootasite siis? vaadake mis jõudude/rehvide jaoks ta mõeldud on ;)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

jeff01 kirjutas:Ma ei saa hästi aru mis te sellest originaal kastist ootasite siis? vaadake mis jõudude/rehvide jaoks ta mõeldud on ;)
Musta mosset Soomest mäletad? Autolehes oli selle kohta umbes midagi sellist (võin natuke eksida kuna mälust võtan ja aastatetagune artikkel) et kasutatakse Fiat Mirafiori käimarit mille ülekandeid on muudetud ja viiest käigust kasutatakse nelja. Samuti oli tagasild Toyota, ainult et mingi lahjem vist - veljed käisid 5 poldiga alla. Seega peaks ju nagu olema ennast tõestanud konfiguratsioon.

Valdz, kolm on kohtuseadus :roll:
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Ikka on tips vahet ka kas see kast on uus ja värske või 30a linnaliiklust, maanteed ja metsavahel kimamist saanud. Ma ei usu, et ilma asjata mehed mujal (UK, Austraalia) väidavad, et näiteks 131 kasti ei tohiks mingi valemiga ära lõhkuda ja samas ka sõidavad esiveolised couped oma kastidega 11s. Eks see kõik oleneb konkreetsetest jõududest ka millega nad toime peavad tulema. Mul auto originaal kast mis 96'a saati all oli läks lihtsalt niisama laiali, ei saanud slikiga sõita. Sai see kast aint wheelspini ja pidamisest polnud juttugi. Läks plärts laiali... samas teine kast sõitis slikiga 6000rpm clutch drop, pidamine ka kehv polnud esiveolise kohta 1.9s 60ft ja töötas ilusti.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

To Fog: Tänud, selle info jõudsin juba ise välja peilida. Tundub et odavam on USAst uus moditud kast osta ja kuidagi konteinerisse sokutada. Kas keegi teab miks "reverse shift pattern" hea on?

Mihkel kirjutas:Krt juba praegu kastid lendavad, mis siis veel saab, kui asja tiba paremasse seadesse saab. :?
Vahepeal oligi plaanis et räägin sinuga lisaseadistusest, aga kardan et see hooaeg pole mõtet. Üks ametlik võistlus veel, kui peale seda masin veel kokku jääb võiks dünos ära käia.

Muide kui mootor alt lahti sai võtta, siis nägi seest välja nagu uus, kolvidel õli põlemis jälgi polnud. Kontrollisin ühte kepsu ja keskmist raamsaalet, kepsusaale normaalne, raam oli nagu poleeritud, just sellelt poolt kuhu jõud töötakti ajal mõjuvad.
Moss kirjutas:Valdz, kolm on kohtuseadus :roll:
:) Ega muud üle jää, samas mul natuke hea meel et erinevatest kohtadest kastid surid. Ma olin kindel juba hooaja alguses et kast läheb, aga arvasin et enda vea tõttu.

Muide mosse läks ka pärast Jerico kasti peale üle, kuigi tõesti oli näha et ka Fiati kast peab 10,xxx sekundit vastu.

To Ragnar. Õigus, aga neid 131/132/Argenta kaste pole ju toodetud juba 25 aastat. :( Eks teisedki sõidavad nende vanade kastidega. Remontima ja arendama neid ei ole ka mõtet hakata, kuna neid on saada siiski suht piiratud kogus.


PS: Kui kellegil kuskil nurgas vedeleb niisugusi kaste veel, siis võib mulle teada anda :)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mul on kaks kasti mis ma annaks sulle niisama. Kahju, et need fwd kastid on.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Ragnar kirjutas:Kaste saada iseenesest on ja hind pole ka kirves:
Tänan, aga kahjuks esiveoslise kastiga ei oska midagi peale hakata. Hinnad ikkagi kallid, ca. 1000$ eest on saada uusi th-350/400 või powerglide kaste koos transbrake'iga, full manual valvebody, jm põnevaga. Eks sinna läheb raha juurde kõvasti, sest tq converterit, flexplate'i, vahetükki, shifterit juurde vaja. Aga sellega on käigukasti mured murtud, võib selle peale mõtlemata paugutada, burnoute teha jne.

See hooaeg oleme jätnud tegemata mitmeid testsõite, ajasõite, mitte EM võistlusi et käigukasti hoida, see pole normaalne.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Variant oleks ka Supra TT Getrag kast vahele aretada, nagu tookord võistlusel arutasime. See elimineeriks samuti kastimure ja lisaks ei tekiks jõuülekandes sellist kadu. Kui jutt 800+ hj peale läheb, on teine teema juba.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Kui juba $1000 on kallis, siis Supra Getrag ei ole ilmselt option.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

555vrx kirjutas:Kui juba $1000 on kallis, siis Supra Getrag ei ole ilmselt option.
Sam mõistsid mind valesti. 400£ Fiati kasti eest on palju, kuna 1000$ eest saab juba normaalseid TH350/400 PG kaste.

30-35K läheb minu hetke arvutuste kohaselt kui kopkale korralik täismanuaal automaatkast alla panna.

Samas kui üle ühe võistluse ca. 6-8K eest inglismaalt fiati kaste siiapoole tuua, siis tundub 30K suht mõistlik summa :p
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Vasta