küsimus evo8 omanikele ja muudele tarkadele inimestele ?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

tänud arvamuste eest :) kas tõesti on japsid teinud auto millel pole ühtegi viga :)
s14 underconstruction
JANN
Postitusi: 74
Liitunud: 08.12.2007 0:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas JANN »

Aga mis vigu sa ootad,kuluvad osad kuluvad ikka ja nende varuosade kätte saamisega alates evo 8-st pole mingit probleemi. Ja kui sa tahad iga päev sellega sõita siis alates evo 8-st ongi nad nagu tavalised autod.
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas peepp »

Nagu tavaline pereauto, v.a., et maksab 3x rohkem, võtab bensu 3x rohkem, sõita on 3x ebamugavam jne.

Täiuslikke asju pole olemas ning ka headel asjadel on tihti liiga soolane hind. ;) Kui sul üldse kogemust pole Evo'ga, siis eelkõige proovi enne, kas viitsid temaga üldse sõita igapäevaselt ja pea ka oma rahakotiga nõu.
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Selles suhtes räägib Peep õigust, et enne tasub hoolikalt mõelda Evo ostmisele:

1. Sõita temaga igapäevaselt on suhteliselt ebamugav , sest auto on jäik , pöörderaadius vilets, istmed kõvad , heliisolatsioon suht. olematu.

2. Kulude poole pealt on jaapanlased alati varuosade hinnas üle olnud euroopa masinatest, eriversioonid nagu Evo eriti.

Kui autot veel sihtotstarbe kohaselt kasutada, siis võib alati midagi juhtuda ning sellega pead sa ka arvastama autot ostes. Ise see auto ei lagune ja nõrki kohti väga pole aga sõites võib kõike juhtuda, eriti veel kiiresti sõites!
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

seda infot ootasin ka kuna tõesti endal hetke seisuga sõidu elamus puudub evo 8saga !
Ja vigade koha pealt just mingeid kindlaid asju mis kipuvad kiirelt lagunema!Ja on nagu nii õelda tüüpvead ...
Aga otstarvelt saab ta olema igapäeva sõiduks.Talvel mööda lumiseid mägi teid (norras )
Kas keegi oskab võrrelda nt s14 ja evo 8 sat just selle müra taseme suhtes (räägime siis orginaal konditsoonis masinatest) esialgu
Aga eks viimase otsuse teen siis kui korra seal sees ära istutud ja ringid tehtud ..
s14 underconstruction
JustMe
Postitusi: 86
Liitunud: 17.02.2006 23:40

Postitus Postitas JustMe »

Ega vist S14 ka just tavaline pereauto pole, nii et see üleminek ei pruugigi nii hull olla aga seda kinnitan, et Norra mägedes on Evo sellest Nissanist kordades üle ;)

Ja tüüpvigasid tõesti pole ning normaalselt hooldades ja sõites ( mitte tehes täisgaasiga starte ja muid lolluseid asfaldil ) kestavad ka asjad!
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

JustMe kirjutas:Ega vist S14 ka just tavaline pereauto pole, nii et see üleminek ei pruugigi nii hull olla aga seda kinnitan, et Norra mägedes on Evo sellest Nissanist kordades üle ;)

Ja tüüpvigasid tõesti pole ning normaalselt hooldades ja sõites ( mitte tehes täisgaasiga starte ja muid lolluseid asfaldil ) kestavad ka asjad!
:-D seda võib arvata et nelivedu on siin mägede vahel ikka vaieldamatult parem kui kerge tagaveoline turbokas (suht võimatu vahest mõnest mäest isegi üles saada )
s14 underconstruction
JANN
Postitusi: 74
Liitunud: 08.12.2007 0:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas JANN »

To peepp-tahsin ütelda.et siis alla evo 8 ehk siis vanemad on siis 5 korda jäigemad,5 korda ebamugavamad sõita :o aga ....Ma olen sõitnud ss 14 .ga ja Evo on kindlasti lärmakam :)
Paap
Postitusi: 244
Liitunud: 29.11.2004 13:51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Paap »

Omasin evo 8 u aasta igapäevasõidukina.
Esimesed mitu kuud oli tore.
Aga igapäevaselt: ebamugav, väsitav, tüütu. Rajal käia oli alati vägev.
Tavaline evo sobib ainult kas sprintideks või rahvarallideks.

Selle raha eest on oluliselt mugavaimad ja paremaid igapäevakärusid.

Aga üldiselt tundus auto üsna purunematu kui seda ei tuuni või lõhu vastu puid.
sallu
Postitusi: 219
Liitunud: 24.11.2006 19:37
Kontakt:

Postitus Postitas sallu »

Heyp, olen paar korda sattunud evo rooli. On tore ja fun aga müriseb ja kardisõidu tunne on koguaeg. Mina soovitaks sul mõelda ntx E39 M5 peale kui leiad normaalse mingi 150TK sõitnud isendi siis võid muretult veel 150tk otsa sõitta, ilma et peaksid erilisi arveid kartma, mootor on täiesti pommikindel, kui paned korralikud rehvi alla siis see auto on juba piisavalt tark et ronib mäest kui mäest ülesse. Pealegi on väga mugav, vaikne ja hinnalt pea poole odavam kui evo 8
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

sallu kirjutas:Heyp, olen paar korda sattunud evo rooli. On tore ja fun aga müriseb ja kardisõidu tunne on koguaeg. Mina soovitaks sul mõelda ntx E39 M5 peale kui leiad normaalse mingi 150TK sõitnud isendi siis võid muretult veel 150tk otsa sõitta, ilma et peaksid erilisi arveid kartma, mootor on täiesti pommikindel, kui paned korralikud rehvi alla siis see auto on juba piisavalt tark et ronib mäest kui mäest ülesse. Pealegi on väga mugav, vaikne ja hinnalt pea poole odavam kui evo 8
:-D pole kahjuks minu maitse
s14 underconstruction
stockrider
Postitusi: 236
Liitunud: 04.12.2006 13:57
Kontakt:

Postitus Postitas stockrider »

kui suur see müra tase seal autos on siis et on tunne nagu sõidak kardiga :-D (et 150km/h sõites ikka raadiot kuuleb veel või peab volüümi suht põhja juba keerama )
Kuna masin saab olema siiski kiireks igapäeva liikuriks olema punktist A punkti B
s14 underconstruction
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

saab ju teha lisa müraisolatsiooni, usun et see paarkünnedkilo ei anna minekus tunda
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
JANN
Postitusi: 74
Liitunud: 08.12.2007 0:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas JANN »

Tule,ma annan sulle ühel päeval sõita,siis kuuled.Ise tahaks muidugi kõrval istuda,sest äkki hakkab meeldima ja ei tulegi tagasi ;) Hel kui huvi 56673873 Jaanus ja see ei ole 8 see on nõks hullem.......6 8)
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

ahto42 kirjutas:saab ju teha lisa müraisolatsiooni, usun et see paarkünnedkilo ei anna minekus tunda
paarikümne kiloga saab healjuhul põranda tehtud, et asjast kasu oleks läheb teda 100+kilo, see aga annab tunda. Tuleb see väike "kohin" alla neelata ja nautida vaikuse asemel mootoritöö ansamblit tagataustaks mängimas kivikeste bluus.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Vasta