küsimus evo8 omanikele ja muudele tarkadele inimestele ?
-
stockrider
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Nagu tavaline pereauto, v.a., et maksab 3x rohkem, võtab bensu 3x rohkem, sõita on 3x ebamugavam jne.
Täiuslikke asju pole olemas ning ka headel asjadel on tihti liiga soolane hind.
Kui sul üldse kogemust pole Evo'ga, siis eelkõige proovi enne, kas viitsid temaga üldse sõita igapäevaselt ja pea ka oma rahakotiga nõu.
Täiuslikke asju pole olemas ning ka headel asjadel on tihti liiga soolane hind.
Selles suhtes räägib Peep õigust, et enne tasub hoolikalt mõelda Evo ostmisele:
1. Sõita temaga igapäevaselt on suhteliselt ebamugav , sest auto on jäik , pöörderaadius vilets, istmed kõvad , heliisolatsioon suht. olematu.
2. Kulude poole pealt on jaapanlased alati varuosade hinnas üle olnud euroopa masinatest, eriversioonid nagu Evo eriti.
Kui autot veel sihtotstarbe kohaselt kasutada, siis võib alati midagi juhtuda ning sellega pead sa ka arvastama autot ostes. Ise see auto ei lagune ja nõrki kohti väga pole aga sõites võib kõike juhtuda, eriti veel kiiresti sõites!
1. Sõita temaga igapäevaselt on suhteliselt ebamugav , sest auto on jäik , pöörderaadius vilets, istmed kõvad , heliisolatsioon suht. olematu.
2. Kulude poole pealt on jaapanlased alati varuosade hinnas üle olnud euroopa masinatest, eriversioonid nagu Evo eriti.
Kui autot veel sihtotstarbe kohaselt kasutada, siis võib alati midagi juhtuda ning sellega pead sa ka arvastama autot ostes. Ise see auto ei lagune ja nõrki kohti väga pole aga sõites võib kõike juhtuda, eriti veel kiiresti sõites!
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
-
stockrider
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
seda infot ootasin ka kuna tõesti endal hetke seisuga sõidu elamus puudub evo 8saga !
Ja vigade koha pealt just mingeid kindlaid asju mis kipuvad kiirelt lagunema!Ja on nagu nii õelda tüüpvead ...
Aga otstarvelt saab ta olema igapäeva sõiduks.Talvel mööda lumiseid mägi teid (norras )
Kas keegi oskab võrrelda nt s14 ja evo 8 sat just selle müra taseme suhtes (räägime siis orginaal konditsoonis masinatest) esialgu
Aga eks viimase otsuse teen siis kui korra seal sees ära istutud ja ringid tehtud ..
Ja vigade koha pealt just mingeid kindlaid asju mis kipuvad kiirelt lagunema!Ja on nagu nii õelda tüüpvead ...
Aga otstarvelt saab ta olema igapäeva sõiduks.Talvel mööda lumiseid mägi teid (norras )
Kas keegi oskab võrrelda nt s14 ja evo 8 sat just selle müra taseme suhtes (räägime siis orginaal konditsoonis masinatest) esialgu
Aga eks viimase otsuse teen siis kui korra seal sees ära istutud ja ringid tehtud ..
s14 underconstruction
Ega vist S14 ka just tavaline pereauto pole, nii et see üleminek ei pruugigi nii hull olla aga seda kinnitan, et Norra mägedes on Evo sellest Nissanist kordades üle 
Ja tüüpvigasid tõesti pole ning normaalselt hooldades ja sõites ( mitte tehes täisgaasiga starte ja muid lolluseid asfaldil ) kestavad ka asjad!
Ja tüüpvigasid tõesti pole ning normaalselt hooldades ja sõites ( mitte tehes täisgaasiga starte ja muid lolluseid asfaldil ) kestavad ka asjad!
www.evonet.ee
Outlander Turbo / EVO V RS
Outlander Turbo / EVO V RS
-
stockrider
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
JustMe kirjutas:Ega vist S14 ka just tavaline pereauto pole, nii et see üleminek ei pruugigi nii hull olla aga seda kinnitan, et Norra mägedes on Evo sellest Nissanist kordades üle
Ja tüüpvigasid tõesti pole ning normaalselt hooldades ja sõites ( mitte tehes täisgaasiga starte ja muid lolluseid asfaldil ) kestavad ka asjad!
s14 underconstruction
Omasin evo 8 u aasta igapäevasõidukina.
Esimesed mitu kuud oli tore.
Aga igapäevaselt: ebamugav, väsitav, tüütu. Rajal käia oli alati vägev.
Tavaline evo sobib ainult kas sprintideks või rahvarallideks.
Selle raha eest on oluliselt mugavaimad ja paremaid igapäevakärusid.
Aga üldiselt tundus auto üsna purunematu kui seda ei tuuni või lõhu vastu puid.
Esimesed mitu kuud oli tore.
Aga igapäevaselt: ebamugav, väsitav, tüütu. Rajal käia oli alati vägev.
Tavaline evo sobib ainult kas sprintideks või rahvarallideks.
Selle raha eest on oluliselt mugavaimad ja paremaid igapäevakärusid.
Aga üldiselt tundus auto üsna purunematu kui seda ei tuuni või lõhu vastu puid.
Heyp, olen paar korda sattunud evo rooli. On tore ja fun aga müriseb ja kardisõidu tunne on koguaeg. Mina soovitaks sul mõelda ntx E39 M5 peale kui leiad normaalse mingi 150TK sõitnud isendi siis võid muretult veel 150tk otsa sõitta, ilma et peaksid erilisi arveid kartma, mootor on täiesti pommikindel, kui paned korralikud rehvi alla siis see auto on juba piisavalt tark et ronib mäest kui mäest ülesse. Pealegi on väga mugav, vaikne ja hinnalt pea poole odavam kui evo 8
-
stockrider
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
sallu kirjutas:Heyp, olen paar korda sattunud evo rooli. On tore ja fun aga müriseb ja kardisõidu tunne on koguaeg. Mina soovitaks sul mõelda ntx E39 M5 peale kui leiad normaalse mingi 150TK sõitnud isendi siis võid muretult veel 150tk otsa sõitta, ilma et peaksid erilisi arveid kartma, mootor on täiesti pommikindel, kui paned korralikud rehvi alla siis see auto on juba piisavalt tark et ronib mäest kui mäest ülesse. Pealegi on väga mugav, vaikne ja hinnalt pea poole odavam kui evo 8
s14 underconstruction
-
stockrider
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
paarikümne kiloga saab healjuhul põranda tehtud, et asjast kasu oleks läheb teda 100+kilo, see aga annab tunda. Tuleb see väike "kohin" alla neelata ja nautida vaikuse asemel mootoritöö ansamblit tagataustaks mängimas kivikeste bluus.ahto42 kirjutas:saab ju teha lisa müraisolatsiooni, usun et see paarkünnedkilo ei anna minekus tunda
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech