vajan abi megasquirt V3-e koostamisel

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Aitäh! Homme võtan anduri välja ja loen hambad ära :) Hakkan nüüd mõtlema, et kuna driggerwheel on mootoris sees väntvõlli küljes, siis vb seal tõesti vähem hambaid kui 60-2. Aga mis siis täpsemalt teha tuleb, kui teada, mitmenda hamba juures andur on... samuti ei saa aru, mis see return pos on... :?
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Selgus, et sellel mootoril polegi driggerwheel-i :? vaid on selline süsteem:
Pilt
kas seda lahendust on võimalik kuidagi kasutada?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

mitu neid freesitud sooni on ja kuidas nad jaguneva.....kui ma ei eksi siis on vaja vähemalt 3 sellise asetusega et 1 oleks justkui puudu (90 kraadise nurga all siis)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

ei, kõik on nii, nagu pildil... nimelt on sellel mootoril 2 andurit.... RPM ja CRANK, RPM-i loeb starteri hammasvöölt...
Viimati muutis colin, 04.08.2008 9:40, muudetud 1 kord kokku.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

kas siis toimib, kui panen väntvõlli rihmarattalt 6-1 impulssi lugema? Pidasin silmas seda, kui rihmaratas jagada 6-eks ja panna 5 tihvti. Või on 36-1 ja 60-2 parem varjant?
Vasta