Massidest niipalju, et se ei pruugi küll praegu viga põhjustada aga kui on kerest võetud siis mõne enduri iseärasuse või riknemise või massi puudutamise vms tõttu võib starter käivitamisel lisamassi võtta läbi aju kui originaal mootori massi kaabel on kehvem või kehva ühendusega. Tee see ringi.
VR Loeb pöördeid kui starterit anda ilma sädemeta et see ei saaks vastu lüüa ? pöörded peaks jääma 200 kanti, tühjema akuga veab ka 150ne kandis ja alla selle.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
massid peaks korras olema juba varasemast ajast teine lisa massi juhe otse akult mootorile viidud....pöördeid loeb ilusti ilma sädemeta 200 kanti aga probleem just selles kui pauk käib siis enam nagu ei loeks pöördeid pöörete seier jääb korraks seisma ja siis natsi aja pärast kukkub ja näitab pöördeid edasi,kaldun arvama et viga selles vr-i sisendis...
Nii sain siis lõpuks auto käima enam vähem asi oli vr-i sisendis...
Kuidas ma saan tühikäigu normaalseks präegu käib mingi 500-600 pööret tühikäigul ja kuidagi ei saa seda kõrgemaks ja siis niikui natsa kaasi annan sureb mootor välja ja vahest hakkab tagurbidi ringi käima j ateinekord jääbki nii kuniks süüte välja keeran...
Segusiibrist keerad õhku peale ehk siis siibrit kruvist veidi rohkem lahti.
Kui sul on PWM tühikäiguklapp ka olemas, siis saad seda ka akasutada aga enne peab soojast peast mootor ilusti seades olema, kui seda paika hakkad sättima.
PWM tühikäigumootori seadistamine/normaalselt tööle saamine ongi IMO kõige suurem töö mõne tühikäigumootoriga.
MAsin käib tühikäigul enam vähem aga kui gaasi anda siis nagu üle tuhande pöörde ei lähe hakkab irmsasti paukuma süüte ja kütuse tabelit olen muutnud igas suunas miskit pole abi arvan et asi selles ise tehtud vr-i lm sisendis.
Kas keegi oskaks mulle kokku joota selle LM vr sisendi skeemi ma arvan et ma olen selle ise valesti koostand kuna tegin sellist asja esimest korda...
See et pöördesse ei lähe on arvatavasti VR-i viga. Tavaliselt kui üldse ei taha minna , siis on vr sensori otsad vahetuses. Aga kui läheb aga aegajalt viskab vimkasid , siis on LM-i skeemis miski kala. Üx variant on proovida vr sisendisse 330 oomi takk panna , teine variant on panna umbes 100k oomi takk peak detecti kondekaga jadamisi. Ja nagu sa kirjutasid , sul on kõik massid veetud ühte kohta KERE külge. See on väga vale!!! Aju massid käivad ikka ploki kaane küljes ja soovitavalt eemal geneka massist ja mootori massist.
Kui on rida 4 ja 20nes hammas on vr sensori all @TDC , wheel decoderi setingutesse pane trigger a 10 trigger return 19 trigger b 40 trigger return 49. Vist olid selliste nimetustega asjad seal.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
kas panen selle 330 ohm taki vr signaali juhtmele jadamisi või rööbiti signaali ja massi vahele....
mul oli ennem vr skeemil seal kus näitab et peaks olema 300 ohmi tak panin sinna 330 ohm siis luges aint 500 pöördeni ja kui töitsa ära võtsin siis nüüd nagu üle tuhande pöörde ei lähe....
kui oli see 330 ohm tak siis nagu jäi megatunes see pöörete seier kinni hetkeks ja sell ajal sädet ei andnud nüüd kui selle taki ära vötsin siis nagu mingi hetk käib tühi käigul ilusti aga gaasi andes 900 tuhande pöörde juurs oleks nagu piiraja peal paugub ja plärtsub ja rohkem pöördesse ei lähe.....
Megasquirt on koos, com port hangitud, simulaator olemas, 9v patakas toiteks, aga mis edasi? Mina igatahes ei suutnud peale tunnist pusimist seda oma arvutis nähtavaks manada. Peab vist mingi it-jumala endale com porti häälestama sebima. Kellegil on äkki ideid? Igasugu MS-i programme sai ka daunlõuditud, aga ei suutnud ma seadet avastada ega seda testida.