MAP Sensor
MAP Sensor
Kuidas mõjutab mootori tööd katkine MAP sensor ja kas see võib mootori mingitele detailidele kahjulikult mõjuda ?
(Kas MAP ja MDP sensor on sama asi)
(Kas MAP ja MDP sensor on sama asi)
Kui MAP on vigane, siis võrdub see sellega, et aju ei tea mootori koormatust.
Seega peaks ta kasutama läbi teiste andurite saadud infot avariireziimis töötamiseks.
Võimsus on sellega loomulikult vähendatud ja küttekulu kõvasti suurem.
Seega peaks ta kasutama läbi teiste andurite saadud infot avariireziimis töötamiseks.
Võimsus on sellega loomulikult vähendatud ja küttekulu kõvasti suurem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
MAF ja MAP on 2 eri asja, ehk selle pistiku jätad mõlemalt poolt lahti.Jaan kirjutas:Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
Võta see MAF sealt kapotialt ja viska see nii kaugele kui jaksad 
MAF-i ja MAP-i kasutus oleneb sellest millist pritsesüsteemi kasutad.
MS-i originaal conf on speed density-le (MAP+IAT põhine) ehk MAF sensorit sinna ei käi.

MAF-i ja MAP-i kasutus oleneb sellest millist pritsesüsteemi kasutad.
MS-i originaal conf on speed density-le (MAP+IAT põhine) ehk MAF sensorit sinna ei käi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
voolikuga kokku, või läbi MBC see on lihtsaim võimalus, samas seljuhul on rõhu hoidmise reference kompressori väljundis, mitte sisselaskes, mis pole imho kõige parem. Mina paneksin sisselaskest vooliku läbi MBC actuatori külge, ning kompressori küljes olevale punni ette.Jaan kirjutas:Originaalis läksid need 2 otsa läbi amal valve.
(üks toru actuatorist, teine kompressori küljelt) Üks toru jooksis KE-pritsesse, üks ots läks sisselaske kollesse. Mingi 3. toru läks ka amalist edasi. Mida ma nende pildil olevate otstega nüüd peaksin peale hakkama kui MS-i vahele panen
Mina eelistaks just reference-i võtmist kompressori küljest, kuna siis pole boost spike ja rõhu kontrollimine peaks veidi parem olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.