MAP Sensor

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

carlo
Postitusi: 5
Liitunud: 09.03.2006 9:49

MAP Sensor

Postitus Postitas carlo »

Kuidas mõjutab mootori tööd katkine MAP sensor ja kas see võib mootori mingitele detailidele kahjulikult mõjuda ?
(Kas MAP ja MDP sensor on sama asi)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

MAP mõjutab mootori tööd nii et küttesegu ei ole paigas!
MDP erineb mapist sellega et ta mõõdab ainult vaakumit!
carlo
Postitusi: 5
Liitunud: 09.03.2006 9:49

Postitus Postitas carlo »

Kas see tähendab, et kui map on läbi siis on see tunda ka kütusekulu suurenemises ja võimsuse kaos? Kas see võib halvasti katalüsaatorile mõjuda?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

jah kütusekulu võib suureneda ja võimsuse kadu kah tekkida
ma ei usu et väga suurt m õju kat'ile on, aga kes teab...vbl suur kogus mitte põlematta kütust võib midagi teha...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui MAP on vigane, siis võrdub see sellega, et aju ei tea mootori koormatust.
Seega peaks ta kasutama läbi teiste andurite saadud infot avariireziimis töötamiseks.
Võimsus on sellega loomulikult vähendatud ja küttekulu kõvasti suurem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ja kahjulik katalüsaatori tervisele on ka.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Jaan kirjutas:Otsinguga leidsin selle teema oma küsimusele kõige lähema olevat.
Hankisin endale MS-i ja sellel on MAP sensor integreerituna olemas.
Kuna kasutan NA mootoriga auto juhtmestikku siis sellel on MAF andur originaalis. Mida ma sellega peale hakkan? Kas lihtsalt ühendan tagant ära ja see pistik jääb tühjaks ja vooliku viin MS-i map sensorisse?
MAF ja MAP on 2 eri asja, ehk selle pistiku jätad mõlemalt poolt lahti.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Võta see MAF sealt kapotialt ja viska see nii kaugele kui jaksad :-D
MAF-i ja MAP-i kasutus oleneb sellest millist pritsesüsteemi kasutad.
MS-i originaal conf on speed density-le (MAP+IAT põhine) ehk MAF sensorit sinna ei käi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Tänud, seda ma kuulda tahtsingi.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Originaalis läksid need 2 otsa läbi amal valve.
Pilt
(üks toru actuatorist, teine kompressori küljelt) Üks toru jooksis KE-pritsesse, üks ots läks sisselaske kollesse. Mingi 3. toru läks ka amalist edasi. Mida ma nende pildil olevate otstega nüüd peaksin peale hakkama kui MS-i vahele panen
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Jaan kirjutas:Originaalis läksid need 2 otsa läbi amal valve.
Pilt
(üks toru actuatorist, teine kompressori küljelt) Üks toru jooksis KE-pritsesse, üks ots läks sisselaske kollesse. Mingi 3. toru läks ka amalist edasi. Mida ma nende pildil olevate otstega nüüd peaksin peale hakkama kui MS-i vahele panen
voolikuga kokku, või läbi MBC see on lihtsaim võimalus, samas seljuhul on rõhu hoidmise reference kompressori väljundis, mitte sisselaskes, mis pole imho kõige parem. Mina paneksin sisselaskest vooliku läbi MBC actuatori külge, ning kompressori küljes olevale punni ette.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mina eelistaks just reference-i võtmist kompressori küljest, kuna siis pole boost spike ja rõhu kontrollimine peaks veidi parem olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Kui autol on tehasest MAF,siis kas ma võin selle asendada MAP sensoriga?
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mu arust peaks pritse süsteemidel paljudel olema originaalis ka MAP isegi kui on MAF ka olemas. Kuid ise pikemat aega mõtlen, et kuidas ilma MAFita nissan käima saada.
Pilt
Vasta