Täpselt!Taavi kirjutas:pärast tugevat gaasivajutust kas pidurdan käiguga või sidur all pidurdades annan vahepeal nõks varbaga gaasi juurde.
Keerasin selle vist juba täitsa lahti, vahepeal hoiab üldse 1600 peal vms.Taavi kirjutas:Tühikäigu klappi näppides saab seda paremaks ka, et kui pärast gaasitamist pöörded ca 400-500 kanti vajuvad, siis viskab 1200 peale tagasi ja vajub normaalseks ca 800rpm tühikäiguni.
Too jama on ka ilma BOVita!!! Ja tingitud rohkem ebaühtlasest õhuvoolust õhumõõdikus kui mõõdetud õhu välja laskmise tõttu üle-rikastusest.
Lihtsalt tühikäigul, kui BOV ei mängi, on mul segu ca 10:1, pean tõsiselt torustikku muutma - arvan, et 2.5" ja peenemate torudega ei tohiks seda probleemi nii palju olla kui 4,5"'ga
