Isegi omase vähese kogemuse juures sellest aru saanud et kui tina on spetsiaalne siis se keemia seal pikka kuumutamist ei taha. Omal veel selline lugu et pole korralikku jootejaama ja pean kolme kolvinässi vahel valima vastavalt juhtme läbimõõdule ja õhutemperatuurilemiil kirjutas:Üks väike nipp veel (võibolla kõik ei tea), et kui juhtmele tina kanda, siis tuleks tina sulatada vahetult juhtme juures, mitte nii, et kõigepealt tina kolvile ja siis kolvilt juhtmele (vanasti tegin nii).
Kui mõne klemmi peale hästi külge ei hakka, siis olen väikse viiliga hõõrund natuke.
korraliku juhtmestiku tegemine
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mitu vastanud inimest on nn profesionaalsed autoelektrikud??? oma töös puutun praktiliselt iga tööpäev kokku kodanikega kes teevad autotootjate ettekirjutuste järgi elektritöid ja on oma ala proffid. mis marki uutel masinatel on pistikud, klemmid, erinevad ühendused jne joodetud??? ärge rääkige harjumustest kuidas teie teeksite
peale pühi ma palun elektrikul kinnitada erinevaid klambreid ja juhtmete jätkamisi ning koostöös Kuunoga lisaksin siia teemase õpetliku video - Kuuno käib seni jõusaalis kuna hiljem püüab need juhtmete ühendused puruks rebida!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mitu vastanud inimest on nn profesionaalsed autoelektrikud???
Olen käinud autoelektrik-diagnostiku õpipoisina proovitöid tegemas ja seal kasutatakse otste installiks tange aga juhtme kuhugi vahele panemist jootmis meetodit.
Se on juba öeldud, et tööstuses valitakse tihtilugu lihtsaim variant millega masinal ka kergem hakkama saada ja mis piisava aga ehk mitte parima tulemuse annab.mis marki uutel masinatel on pistikud, klemmid, erinevad ühendused jne joodetud???
Põhi eesmärk juhtmetel siiski võimalikult väikse takistusega ja kadudeta voolu juhtida.Kuuno käib seni jõusaalis kuna hiljem püüab need juhtmete ühendused puruks rebida!
Arvan, et nii tangid kui jootmine on elektri osas mõlemad väga OK lahendused aga kohas kus pinged rohkem elektronika poolele sarnased ma pigistatavaid ühendusi siiski ei kasutaks....näiteks VR sensori kaabli ühendus
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pidage nyyd hoogu natuke selle vaidlusega... yhe väga tähtsa asja olete mainimatta jätnud. Nimelt klemmide pressimisel on paljudel korralikematel klemmidel vastav määre sees, mis ei lase oksiidil tekkida, nagu on ka tehase juhtmestikud autodel mingit vastavat kuivamis ja kulumisvastast lima täis. Niiet kui öigeid riistu ja vötteid kasutada saab m6lemal viisil teha. Rohkem on pigistatavate jätkude probleemiks nende suurus, kui tuleb hunnik jätke täpselt yhe kohapeale, mis teeb r6veda kopsaga yhte kohta. Jootes ja termoryyga kattes on suuruse vahe originaal isolatsioonist tyhine ja pärast kimp kokku isoleerides ei tarvitse arugi saada, kus jätkude seeria yldse asub.
Nyyd kysiks ma parem, kas keegi teab, kus (tevalos?) ja mis nime all, sellist määret myyakse, mis juhtmetele enne punti isoleerimist peale lasta???
PS! Vabandan rate kirjastiili pärast, aga krdi soomekeelne läpakas.
Nyyd kysiks ma parem, kas keegi teab, kus (tevalos?) ja mis nime all, sellist määret myyakse, mis juhtmetele enne punti isoleerimist peale lasta???
PS! Vabandan rate kirjastiili pärast, aga krdi soomekeelne läpakas.