
Audi Coupe Quattro 2,3T 1990a - MissS
naine sõidab päris hästi, meie MB neiu veel sinnamaani ei küündinud.Algselt postitas: indro Kiireim naine oli seekord Marje Salumets ajaga 12.322 sekundit.

aga enivei, paistad suht noor välja, et nagu poleks arvandki nii.... :D, pidasin sind vanemaks, aga aitab OTst.

123kW/220Nm 1200kg NA
66kW/130Nm 995kg NA
66kW/130Nm 995kg NA
Sellel MB-l kipub jõudu natukse väheks jääma sellise autoga kõrvuti sõitmiseks :PPierre kirjutas:meie MB neiu veel sinnamaani ei küündinud.Algselt postitas: indro Kiireim naine oli seekord Marje Salumets ajaga 12.322 sekundit.
Aga õnnitlused ka minupoolt marjele, 12,3 on alguseks väga hea

Käigukast otsustas küll lahkuda, kuid selline see tehnika sport juba on. Mis seal ikka, kast remontida või uus ning sõit võib jätkuda

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Aitähh õnnitluste eest:)
Tänu mu tublidele mehhaanikutele Einar Heljandile (elekter) ja Raul Pappelile(mehhaaniline pool) sai sel võistlustel osaletud ,kes paari ööga sitast saia tegid
veel laupäeva hommikul kell 10.30 polnd kindel ,kas saab tulla sõitma või ei .
Auto jahutussysteem tehti ringi ja elektrisysteem ehitati 0-st alates ringi. Kahjuks seadistada ei jõudnud , siiani keegi ei tea palju rõhku keerasime
aga on tunda,et autos on yhte-teist veel peidus.
Eelmise "firma" tööd ma hetkel ei kommenteeri, vaatame ,mis lahenduse välja pakuvad. Igal juhul väga pettunud kvaliteedis ja suhtumises.
Tänu mu tublidele mehhaanikutele Einar Heljandile (elekter) ja Raul Pappelile(mehhaaniline pool) sai sel võistlustel osaletud ,kes paari ööga sitast saia tegid

Auto jahutussysteem tehti ringi ja elektrisysteem ehitati 0-st alates ringi. Kahjuks seadistada ei jõudnud , siiani keegi ei tea palju rõhku keerasime

Eelmise "firma" tööd ma hetkel ei kommenteeri, vaatame ,mis lahenduse välja pakuvad. Igal juhul väga pettunud kvaliteedis ja suhtumises.
Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata
CCG
CCG
Nüüdseks on autoga päris pikk kannatuste rada läbi tehtud .
Kõigepealt tegelesime ESTuningu tööde parandamisega. Seal tehtud elektritööd ei kannata mingit kriitikat - lahtised juhtmed armatuuri all vedelemas, kus on vool sees; või siis kokku teibitud juhtmekimbud ; ühendused ,mis pudenesid koheselt laiali; lisaks ära retsitud S4 orig juhtmestik + 7A kerejuhtmestik ,kust kaootiliselt on andureid otsast ära lõigatud ,mingid osad omavahel ühendatud jne . Muidugi kogu töö tipneb näpuvahel kokkukeeratud ühendustega, mis ei kannata mingit rappumist ega ka mõistlik pole pihustijuhtmeid lahtiselt kokkukeeratuna vedelema jätta. Lisaks veel jahutusysteem on puudulik, turboõlitus , õhulekked jne See nimekiri ei lõpeks enne kui Issand päike looja läheb. Alguses auto ei läind pöördesse korralikult , õiget tyhikäiku polnd ega midagi , peale juhtmete ümber tegemist töötab imeliselt. Käisin autoga 4korda Es-tuningus, näidates igakord vead ette ning palusin ,et vaadaku ikka auto korralikult üle ,et see ei tööta normaalselt, igakord parnadati näpuga näidatud vead ära ,ülejäänd lihtsalt ei huvitanud ja saadeti jälle minema. Kuna ma Kuunole lubasin ,et ropedama ei hakka ,siis ma pikemalt sel teemal ei peatuks ,kuidas nad mu auto ära teisaldasid, käskisid kellegilt X-kodanikult laenu võtta , bypassi klappi üritasid ära varastada ning muud erinevad solvangud - a la me ei lõpetanud seda projekti korralikult ära ,sest sa ei näe maksujõuline välja või kogu kiusamine sai alguse selelst ,et ma hr Tamsalule kätte ei andnud.
Pärast kõiki neid üritusi, mil olen proovinud jõuda mõistlikule, sõbralikule kokkuleppele, on mind taaskord selle firma poolt pikalt saadetud. Nüüdkseks olen kulutanud nende s***a töö ümbetegemiseks ca 20 000 .-, tagasi tahtsin saada vaid 10 000.-,mis kulus elektritööde tegemiseks ja kogu töö maksumusest on 10% tagasi nõuda igati mõistlik ,kui vigu on lihtsalt nii palju. Nende pakkumine oli el.tööde eest 1031,25.- ja jahutussüsteemi eest 1380.- + ylejäänd asjad garantii korras- mis on häbiväärselt vähe ja selle pakkumise sain ka alles siis kätte ,kui ma tohutult olin pinda käind ,et ma sooviks mingit lahendust asjale ja peale seda kui olin oma advokaadiga rääkinud. Selle pakkumisega ma nõus polnud ning autot ma neile ei vii ,sest krt teab mida nad veel tahavad sealt maha keerata, ma ei usalda neid enam oma auto kallal mitte midagi tegema ja peale selle nad ei oska ka. Aitab OT-st.
Audiga sain käidud OMC-l sõitmas. Parimaks tulemuseks sain 233km/h. Kuna 7A käikar läks juba AC Dragil laiali, siis alla sai 89a Audi 100 kast, mis on küll paremate ülekannetega ,kuis siiki 1 miili peal sõitsin 3 korda piirajasse ja jäin torsenist ning 3dast käigust ilma
Lisaks ehitasime mootoripadjad ja käikaripadjad jäigaks, mõnus vibra lööb keresse sisse ,aga pole pooldki nii hull kui alguses hoiatati.
Kuna enam ei viitsi vabalthingavate kastidega tegeleda, siis otsin autole s4 5 või 6käigulist kasti, need peaksid kestma ,aga väga raske on Eestist leida neid + lisaks muid varuosasid ,mida on vaja ,et see kast alla saada . Seega Tartus ei õnnestu stardis olla
Kõigepealt tegelesime ESTuningu tööde parandamisega. Seal tehtud elektritööd ei kannata mingit kriitikat - lahtised juhtmed armatuuri all vedelemas, kus on vool sees; või siis kokku teibitud juhtmekimbud ; ühendused ,mis pudenesid koheselt laiali; lisaks ära retsitud S4 orig juhtmestik + 7A kerejuhtmestik ,kust kaootiliselt on andureid otsast ära lõigatud ,mingid osad omavahel ühendatud jne . Muidugi kogu töö tipneb näpuvahel kokkukeeratud ühendustega, mis ei kannata mingit rappumist ega ka mõistlik pole pihustijuhtmeid lahtiselt kokkukeeratuna vedelema jätta. Lisaks veel jahutusysteem on puudulik, turboõlitus , õhulekked jne See nimekiri ei lõpeks enne kui Issand päike looja läheb. Alguses auto ei läind pöördesse korralikult , õiget tyhikäiku polnd ega midagi , peale juhtmete ümber tegemist töötab imeliselt. Käisin autoga 4korda Es-tuningus, näidates igakord vead ette ning palusin ,et vaadaku ikka auto korralikult üle ,et see ei tööta normaalselt, igakord parnadati näpuga näidatud vead ära ,ülejäänd lihtsalt ei huvitanud ja saadeti jälle minema. Kuna ma Kuunole lubasin ,et ropedama ei hakka ,siis ma pikemalt sel teemal ei peatuks ,kuidas nad mu auto ära teisaldasid, käskisid kellegilt X-kodanikult laenu võtta , bypassi klappi üritasid ära varastada ning muud erinevad solvangud - a la me ei lõpetanud seda projekti korralikult ära ,sest sa ei näe maksujõuline välja või kogu kiusamine sai alguse selelst ,et ma hr Tamsalule kätte ei andnud.
Pärast kõiki neid üritusi, mil olen proovinud jõuda mõistlikule, sõbralikule kokkuleppele, on mind taaskord selle firma poolt pikalt saadetud. Nüüdkseks olen kulutanud nende s***a töö ümbetegemiseks ca 20 000 .-, tagasi tahtsin saada vaid 10 000.-,mis kulus elektritööde tegemiseks ja kogu töö maksumusest on 10% tagasi nõuda igati mõistlik ,kui vigu on lihtsalt nii palju. Nende pakkumine oli el.tööde eest 1031,25.- ja jahutussüsteemi eest 1380.- + ylejäänd asjad garantii korras- mis on häbiväärselt vähe ja selle pakkumise sain ka alles siis kätte ,kui ma tohutult olin pinda käind ,et ma sooviks mingit lahendust asjale ja peale seda kui olin oma advokaadiga rääkinud. Selle pakkumisega ma nõus polnud ning autot ma neile ei vii ,sest krt teab mida nad veel tahavad sealt maha keerata, ma ei usalda neid enam oma auto kallal mitte midagi tegema ja peale selle nad ei oska ka. Aitab OT-st.
Audiga sain käidud OMC-l sõitmas. Parimaks tulemuseks sain 233km/h. Kuna 7A käikar läks juba AC Dragil laiali, siis alla sai 89a Audi 100 kast, mis on küll paremate ülekannetega ,kuis siiki 1 miili peal sõitsin 3 korda piirajasse ja jäin torsenist ning 3dast käigust ilma

Kuna enam ei viitsi vabalthingavate kastidega tegeleda, siis otsin autole s4 5 või 6käigulist kasti, need peaksid kestma ,aga väga raske on Eestist leida neid + lisaks muid varuosasid ,mida on vaja ,et see kast alla saada . Seega Tartus ei õnnestu stardis olla

Mulle ei meeldi kiiresti sõita vaid madalalt lennata
CCG
CCG
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn