Lada 21013 ´83 - Rizto05

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Vaatasin ka seda joonist ja sain aru, et mul oleks vaja nelja otsaga regulaatorit..
2.0T Lada.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Vaata nüüd uuesti tähelepanelikumalt.
See pole päris sama :).
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

miil kirjutas:Vaata nüüd uuesti tähelepanelikumalt.
See pole päris sama :).

Tänud!
2.0T Lada.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Ostsin täna Keiseist rõhukella ja hoidiku.
Pilt
Pilt
Puhus ~1bar..

Ja juhtus selline asi, et peksis mahlad segamini. :-D
Nüüd mootor maas ja hakkan lahti võtma.
2.0T Lada.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Mootor peaaegu pulkadeks. Nii palju kui vaja.
Nagu arvata oli, läks plokikaanetihend puruks.
Külge läheb kaks plokikaane tihendit ja vasktihend vahele.
Mootoriruum saab liivapritsi ja uue värvkatte. Mootoriplokk lihtsalt uue värvkatte. :)
Mootorile on kunagi kap.remont tehtud. Silindri seintel oli näha puurimise jälgi veel.
2.0T Lada.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

ma arvan,et need on pigem hoonimise jäljed.

vaata,mis kolvipõhjapeal kirjas on parem.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ehk peaksid veidi rõhku vähendama peale kokku saamist....vähemalt nii kauaks kuni on vähe paremas seades :roll: 1 Bar kodukootud stock sisuga turbokale on tegelikult juba SUUR rõhk ja järgmisel korral ei pruugi nii õnnelikult minna, et asi tihendiga piirdub :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Peab kindlasti jah. Aga õnneks ei jõudnud sõita ka nii palju, et oleks miagi hullu juhtunud.
Aga enne ma seda rõhku ei näinud, kui ostsin rõhukella ja läksin lasin tihendi puruks. :-D
2.0T Lada.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Rizto05 kirjutas:Mootoriplokk lihtsalt uue värvkatte. :)
Üldiselt see värvikiht jahutust ei paranda - vala parem õliga üle, ei roosteta vähemalt :)

Kuula, mis jeff räägib - mul soovitas mitte sõita, aga ma ei kuulanud...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

sa peaks ikkagi mbc vähemalt külge panema.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Rommi kirjutas:sa peaks ikkagi mbc vähemalt külge panema.
Et boosti veel rohkem tõsta?

Saage palun aru, et boost controlleriga ei saa boosti acutaatori baasrõhust madalamaks lasta, ainult tõsta saab!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Plaanid muutusid. 3 kolbi puruks. Esimese silindri kolb kõige hullemini.
Nüüd peab investeerima teistesse kolbidesse.
Pole vaja rõhku tõsta. :-D
Esimese silindri kolb:
Pilt
Pilt
2.0T Lada.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Imelik, et r6ngas terveks on jäänud, v6i panid ise ylemise uuesti korraliku?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ka jahedaks aetud subaru kolvil olid rõngad OK.....Ilmselt näitab se kolvi sulamist võrdlemisi madalal temperatuuril võrreldes rõngaga. Lada mootori kolb vast lusikatest valatud :-D Kui saad 1 bari juures ka seaded paika ja kolbe enam ei sulata siis oht pole veel kaugeltki möödas ja lada mootori kepsu vaadates on se minu jaoks senimaani müstika kuidas need sellist rõhku taluvad. Mul pole kunagi kahju kui kellegi auto hästi edasi käib aga lihtsalt hoiatan või soovitan selles suunas, et väiksema rõhuga on ka fun ja palju pikemaks ajaks kui õndsad 100m mil tõesti lauaga selga lõi.
Jõudu
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

Molotov51 kirjutas:Imelik, et r6ngas terveks on jäänud, v6i panid ise ylemise uuesti korraliku?

Miks peaks katkisele kolvile uue rõnga panema? :-D
jeff01 kirjutas:ka jahedaks aetud subaru kolvil olid rõngad OK.....Ilmselt näitab se kolvi sulamist võrdlemisi madalal temperatuuril võrreldes rõngaga. Lada mootori kolb vast lusikatest valatud :-D Kui saad 1 bari juures ka seaded paika ja kolbe enam ei sulata siis oht pole veel kaugeltki möödas ja lada mootori kepsu vaadates on se minu jaoks senimaani müstika kuidas need sellist rõhku taluvad. Mul pole kunagi kahju kui kellegi auto hästi edasi käib aga lihtsalt hoiatan või soovitan selles suunas, et väiksema rõhuga on ka fun ja palju pikemaks ajaks kui õndsad 100m mil tõesti lauaga selga lõi.
Jõudu

Rõhu võtan kindlasti madalamaks. Kepsu kohta on juba hoiatatud. Kas müüakse muidu kuskil ladale vähe paremaid kepse? Ei ole ise veel uurinud, kuna pole vajadust olnud..
2.0T Lada.
Vasta