turbo taunus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

ragz kirjutas:
IvarR kirjutas:
aR kirjutas:Kas keegi teab ka täpsemat infot selle auto kolbide kohta. Ntx siis et mis nende hinnaks kujunes ja kus kohast lätist nad tellitud on (kodulehekülg või muu kasulik info)?
ca. 1400.- kolb
Tellida saab www.db-hp.ee
väga põnev :) aga kes reaalselt neid valmistab ja tehakse pmst ainult custom kolbe ? kataloogi pole ?
Taunuse puhul käis asi nii ,et saatsime sellise kolvi nagu meil vaja nendele ning nemad tegid meile kuus sellist sepistatud kolbi.
Kataloogi jah minu teada pole.
IvarR
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

1400.- hmm. Sepistatud kolb - kui palju tal seda vastupidavust selle raha eest võib olla? Kuidagi odav tundub, see ju tehakse sisuliselt kliendi valikul, ehk teist komplekti sellised ei pruugigi olla. Mulle pakkus tuttav (turbo)kolbe, sepistatud ja mitte suured mõõtmetelt (ford 2.0 pintole), sõbrahinnaga ca 300-400 EURi tükk, nood muidugi olid reaalselt ka 1300hp mootoris olnud, mitte konkreetselt samad, aga samasugused ja uued. Aga kui palju seal taunuse mootoris jõudu on?
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Aegade põhjal siis 300hp ja peale. Samas ~100hp 1L kohta ja ~50hp 1 silindri kohta pole teab mis võimsus et see kolb väga tugev peaks olema.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Raino
Postitusi: 44
Liitunud: 26.12.2004 4:06
Asukoht: Laulasmaa

Postitus Postitas Raino »

kas kepsud on ka vahetatud?
Ringo
Postitusi: 145
Liitunud: 27.11.2004 3:18

Postitus Postitas Ringo »

Auto leht:
kepsud ja väntvõll jäid originaalsed
Viimati muutis Ringo, 04.12.2005 1:25, muudetud 1 kord kokku.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

V6 fordil peaks olema juba tehase poolt sepistatud kepsud ja isegi vänt vist?
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Autolehe artikkel oli väga pinnapealne ja faktidesse väga ei mindud. Väljendid nagu "läti kolb" iseeneselt ei kõla eriti usaldusväärselt. Setistatud cutom kolvid lätist oleks palju etem, aga see selleks. Loodetavasti saab see auto ennast normaalselt tööle ka, siis hea vaadata. Ilusti ehitatud, midagi pole öelda, sisu on ehk liigagi "pimp" but that just me.. :D


Mingit täpsemat lugu ootaks küll ehk...

Markus
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

http://www.db-hp.ee/shopnew/?ford-taunu ... turbo-73,7
Midagi uuemat ka.
Samas jälle muutus konf ning eks siis täpsemalt kui kõik taas korras ning töötab.

Purustatud kardaani saab uurida db-hp poes klaaskapist kui kellegile peaks huvi pakkuma. Väidetavalt pidi 1000hj kannatama kuid läks katki seadistamisel :)
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vahva värk. Kas see ca 1000hp eritellimuse turbo on siis asjakohane? Mis jõunumbrid tulid?
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Mis moodi see 1000hj vastupidavus kardaanil väljendub?
1100nm@6000rpm või 7000nm@1000rpm?

Ma väga tõsiselt ei võtaks neid pakkujaid, kes ülekandeosade vastupidavust ainult hobujõudes annavad. Pealegi kardaani puhul sõltub jõud suures osas rehvi haarduvusest.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mina istusin pukis kui se rulli keerati ja ütleks, et tegu oli pigem praak tootega...
jõunumbritest ei oska rääkia ja ei spekuleeri kah! :)
Vasta