see ongi leitud, kuusakoskisse mineva autopealt keerasin maha turbo muidu heas korras va välimus kui puhtaks teha, arvan et pole viga Rõhku kavatsen niipalju keerata, kui kannatab ja sisu jätan esialgu puutumata
pirkal sis sellised numbrid:
cust P/N 309511 TA01724
capco P/N 465744-1 T04B88
aero trim T04B/T5/1 32
Garrett
:D ei saa enne piirajat midagi, endal 6a. tagasi läbi proovitud asi, tundus nagu õhk oleks lihtsalt turbost läbi jooksnud. Investeeri endale mõni GT30** ja su probleem on lahendatud ning tuleviku jaoks kah midagi.
tommy99 kirjutas::D ei saa enne piirajat midagi, endal 6a. tagasi läbi proovitud asi, tundus nagu õhk oleks lihtsalt turbost läbi jooksnud. Investeeri endale mõni GT30** ja su probleem on lahendatud ning tuleviku jaoks kah midagi.
Uude turbosse ei tahaks esialgu investeerida, kuna see mu esimene turbotamis projekt, pärast ei saa mitu ööd magada, kui uue turbo labade vahelt kolvitükid läbi käivad Mul veel olemas VW LT 2,8dt turbo, ei tea, kas see oma suuruselt sobiks....? Kirjad turbol:
721204-0001
905292010071-03
EF0318E
Las inimene proovib, see et ta veoauto turbo on ei tee teda kohe kasutamatuks. Kuuma koja välisilmet ei maksa kah väga arvesse võtta kuna selle seina paksus on suurem kui turbodel mida me kõik rohkemharjunud nägema. Saabki know-how-d juurde kui inimene niiviisi eksperimenteerib.
Jõudu
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jah know-how on tore ja õppimine on ka tore aga sellel kõigel on siiski hind ning sellises valdkonnas veel eriti karm. Kuna pigem tundub antud projekti mõte olema lihtsalt turbo audi ehitus siis milleks leiutada ratast ja võtta sinna üpris edukalt istuv valmis asi.
Been there, done that.
Ahjaa, sinna peaks traditsioonilisest r5 konest istuma v6 bi-turbo veelgi paremini. Sellist pole siinmail tehtud ka, niiet see oleks minu valik.
sellest rekka turbost niipalju, et seda pole enam.... esmalt panen asja vabalthingavana toimima siis vaatan edasi... kas kompressor v turbo kaldun siiski turbo poole, kuna seda lihtsam ja odavam hankida...
http://www.squirrelpf.com/turbocalc/
Asjalik kalkulaator sel lehel. Näed ära, kas su mootor tõmbab turbo käima ja üldse millistel effektiivsus saarekeste vahel su mootor ujuks erinevate turbodega.
2.6L korralikult pöördesse ajada ja hingama panna tahab üsna suurt turbot, kui sa just ainult pöördemomenti kasvatada ei taha.
GT28 seeria peaks tänavale ja maanteele suht hea olema ja GT30-GT35'ga võiks proovida juba väiksemate autodega võidu teha.
Soovitan võtta midagi sellist, mida on juba pandud.
Edu ja entusiasmi aretamisel.
Tänud! Olen uurinud aga pole infi leidnud, et keegi oleks sellist mootorit turbotanud . Ainult kompressoritega isendeid olen netiavarustest leidnud Mis hinnaklassi GT-30 jääb