Tehtud! Maksimi juures käidud. WG painutamise tagajärjel hoidis turbo 1.5bar rõhku ja vb isegi natuke rohkem, boostikell läks oli igal juhul üle 1.5 tsipa. Ja nii palju kui seierit vaatasin, ei langed ta kordagi alla 1.5bari, mis on hea.
Seal antakse tulemused rattast - ise arvaks et mingi 5% võiks maha võtta, aga kui pole tõestatud teisiti, siis peab uskuma.
1. tõmme 6200 soft piiraja
452.5Nm @ 5150RPM 344.3hj @ 5850RPM
340hj oli 5000-6000RPM
Segu alla 3000rpm 16:1 ja 4500 rikas 11.1:1 muidu enam vähem.
2. tõmme piiraja 7000 natuke segu muudetud kehvemaks .
15.5:1 ...3000rpm, ülejäänud 11-10:1 ja 5500 juures uputas jõnksu sisse.
433Nm / 348hp @6850.
3. tõmme - segu kohandatud see korda natuke paremaks, aga ikka jäi 10-15% liiga rikkaks.
352hj @6850 ehk piirajas 451Nm@ 5050RPM.
Võimsus on 5000-7000 ca 350hj.
Peale seda sõitsin välja ja rahulikult muutsin segud värgid vastavalt logitud graafikutele - ja tõmme on nüüd hoopis sujuvam - arvasin enne, et on sujuv

Ja tõmme on ka natuke tunda, et tiba parem, kui Tartus Janno seadistusega - aga suht vähe arvestades, et 20% rohkem rõhku.
Maxim ei julenud üle 7000 lasta

Peale dünot panin piiraja 7700 peale, kuna 7200'sega mingit langust veel ei teki.
Timmitud pole veel ei süüdet ega nukke, ja rõhupolti isegi ei puutunud - samas võiks selle peale ka pidama jääda - arvestades 17% ülekande kadusid on see ikkagi 528Nm ja 411hj max võimsus ehk üle 300KW ja
5000-7500RPM keskmine võimsus 400hj PLUSS viimane seadistus, mis peaks olema suht võrdne spike'iva 500hj'lisega.
RFL oli kohe peale mind dünos, aga eks ta kommenteerib ise kui viitsib - igastahes sai ta kah endal paika - nii palju kui praegune riistvara tal seda võimaldas. Seega OMC'le võib julgelt minna Nissanite au kaitsma - kordagi polnd mul ka detonatsiooni - mis näitab et süüte timmimis ja rõhu ruumi veel on.
http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... 704&page=3
Nüüd pidu
