Nissan 200SX S13 'Astrona

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Ragnar kirjutas:Kui sul midagi vastu ei ole siis tahaks sinu sõidu ajaks kaamera sulle autosse panna !?
Kui see kaamera sul mingeid elektromagnetimpusse ei genereeri, mis poole sõidu pealt auto elektroonika rivist välja viib :lol: või kui ta mingi jurakas pole, siis miks mitte. Spidomeetrit mul pole. Tahad esi aknast rada filmida?

Düno aeg lükkus edasi.
Õhtul räägin võibolla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Tehtud! Maksimi juures käidud. WG painutamise tagajärjel hoidis turbo 1.5bar rõhku ja vb isegi natuke rohkem, boostikell läks oli igal juhul üle 1.5 tsipa. Ja nii palju kui seierit vaatasin, ei langed ta kordagi alla 1.5bari, mis on hea.

Seal antakse tulemused rattast - ise arvaks et mingi 5% võiks maha võtta, aga kui pole tõestatud teisiti, siis peab uskuma.

1. tõmme 6200 soft piiraja
452.5Nm @ 5150RPM 344.3hj @ 5850RPM
340hj oli 5000-6000RPM
Segu alla 3000rpm 16:1 ja 4500 rikas 11.1:1 muidu enam vähem.

2. tõmme piiraja 7000 natuke segu muudetud kehvemaks .
15.5:1 ...3000rpm, ülejäänud 11-10:1 ja 5500 juures uputas jõnksu sisse.
433Nm / 348hp @6850.

3. tõmme - segu kohandatud see korda natuke paremaks, aga ikka jäi 10-15% liiga rikkaks.
352hj @6850 ehk piirajas 451Nm@ 5050RPM.
Võimsus on 5000-7000 ca 350hj.

Peale seda sõitsin välja ja rahulikult muutsin segud värgid vastavalt logitud graafikutele - ja tõmme on nüüd hoopis sujuvam - arvasin enne, et on sujuv :) Ja tõmme on ka natuke tunda, et tiba parem, kui Tartus Janno seadistusega - aga suht vähe arvestades, et 20% rohkem rõhku.
Maxim ei julenud üle 7000 lasta :) Peale dünot panin piiraja 7700 peale, kuna 7200'sega mingit langust veel ei teki.
Timmitud pole veel ei süüdet ega nukke, ja rõhupolti isegi ei puutunud - samas võiks selle peale ka pidama jääda - arvestades 17% ülekande kadusid on see ikkagi 528Nm ja 411hj max võimsus ehk üle 300KW ja
5000-7500RPM keskmine võimsus 400hj PLUSS viimane seadistus, mis peaks olema suht võrdne spike'iva 500hj'lisega.

RFL oli kohe peale mind dünos, aga eks ta kommenteerib ise kui viitsib - igastahes sai ta kah endal paika - nii palju kui praegune riistvara tal seda võimaldas. Seega OMC'le võib julgelt minna Nissanite au kaitsma - kordagi polnd mul ka detonatsiooni - mis näitab et süüte timmimis ja rõhu ruumi veel on.
Pilt

http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... 704&page=3
Nüüd pidu :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Päris ilusad numbrid peab tunnistama :) . Hakka või rõhku tõstma :-D
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

HP kirjutas:Päris ilusad numbrid peab tunnistama :) . Hakka või rõhku tõstma :-D
tõsta tõsta kempi boostkontroller võibolla abiks :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Astrona kirjutas: arvestades 17% ülekande kadusid on see ikkagi 528Nm ja 411hj
selle valemi järgi puhus minu gt28r siis 362hj @1,3bar välja? mina pakuks, et need "rattavõimsused" võiks lihtsalt nimetada mootorivõimsusteks ja oleks reaalsemad tulemused, ehk siis mul 310 ja sul 352
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:
Astrona kirjutas: arvestades 17% ülekande kadusid on see ikkagi 528Nm ja 411hj
selle valemi järgi puhus minu gt28r siis 362hj @1,3bar välja? mina pakuks, et need "rattavõimsused" võiks lihtsalt nimetada mootorivõimsusteks ja oleks reaalsemad tulemused, ehk siis mul 310 ja sul 352
Enne võistlusi tuleks ikka hirmutada, pärast võib rääkida, krt et see düno ikka vist.... :lol: Muidu HP ei tõmbagi rõhku üle :lol:
Võrdluseks saan võtta Liguris mõõdetu max pöördemomendi ainult, kuna seal oli segu ja rõhuhoidmine muul kiirusel pekkis: LigurDyno 1.1bar 348Nm @ 4800RPM. DynoMaxis 1.5bar ehk 2.5/2.1 = +19% rõhku, oleks liguriskaalas andnud arvestades ka DIN'i "ilmastiku soodustusi" 1.5bar teoorias 420Nm ja ülekandekadudega 15% 357Nm rattast. Aga DynoMaxis tuli 449Nm.
Arvesse tuleb võta ka muutujaid, et segu võis Dynomaxis olla parem ja mõjutada tulemust kuni 5% = 375Nm liguriskaalas (hea skaala :lol: ). Peale selle võis dynomaxis see 1.5 enne regulaatori avanemist olla tegelikult 1.6 ehk veel 4% tolerantsi = 390nm. Ja ikka 60nm juures.
OK võtan aluseks 6700RPM kus liguris tuli max võimsus.
306hj @6700 @ 0.9bar ligur @ mootorist
260hj @6700 @ 0.9bar @ rattast
355hj @6700 @ 1.6bar @ rattast
Mis ongi juba sama kui dynomaxis võetud tulemus :)

RFL'il viskas pöörete andur vahepeal näkku ja hoolimata sellest oli HP graafik õiges skaalas, aga nm väljas - ehk dynomax arvestab väänet HP numbri ja mootoripöörete järgi. Keegi ei välista, et ka mu mõõtmiste ajal ta optiline pöörete andur mõnda laksu vahele ei jätnud. Ja siis liigub võimsusgraafik madala RPM poole ja Nm number kasvab üle. Mistõttu pakun, et dynomaxi graafik võib olla mõnes kohas natuke kokku-pressitud. Asi, mis toetab seda arvamust on ka see, et liguris sain 3000rpm peal 182nm ja 1.1bar parimal juhul 4500 peal üles - eile aga 3000rpm oli sama ja 4500rpm peal oli juba 390nm (11% rohkem kui liguris) ja 5000rpm peal juba 1.5-1.6bar, mis reaalselt võis juhtuda alles 5500RPM peal näiteks ja tähendaks 10% väände kõrgemaks valetamist.

Ja üldsegi kes ma olen, et oma kaootilise mootoriga võrdlusi teen :lol:

Ligur kasutas "coast downi" ehk gaas maas kadude mõõtmist, mis on teoorias üsna täpne, aga ei arvestatud seda, et suuremal kiirendusel läheb hammakatesse rohkem soojust-energiat - ja coast down võttis ca 5x rohkem aega kui pöördesse ajamine. Seega tõde on kuskil kahe düno vahepeal.

OK viimased kohvid ja siis nagu Weezer'i lugu kunagi "In my garage" :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

nõme on see,et SXi kast ja differ võimaldavad max kiiruseks u 260km/h
selle jõuga sõidad ennem lõppu piirajasse viienda - isegi väiksema jõuga

miili sõidust jutt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Väga head numbrid, mina poleks uskunud aga nüüd usun, et nissani mootoriga on kah võimalik miskit saavutada. Kui see asi nüüd niiviisi ka kestab siis oled hästi hakkama saanud ja mu eelarvamused sellest mootorist purustanud :)
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

a

Postitus Postitas booster »

kestab ikka kui korralikult tehtud on! ca18det-i tuleb hoolikalt õigete juppidega ehitada. Niisama rõhukeerajad TUNDE järgi ongi selle mootori maine ära rikunud.
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Astrona kirjutas:
HP kirjutas:Päris ilusad numbrid peab tunnistama :) . Hakka või rõhku tõstma :-D
tõsta tõsta kempi boostkontroller võibolla abiks :lol:
Kahjuks ma ei kasuta boostkontrollerit ja rõhku saab märkasa lihtsamalt tõsta :-D :-D
Kahjuks ei ole mina teoorias sama tugev kui praktikas :lol:
Egas muud kui keps kotti ja võistlusel näeme ;)
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

HP kirjutas:
Astrona kirjutas:
HP kirjutas:Päris ilusad numbrid peab tunnistama :) . Hakka või rõhku tõstma :-D
tõsta tõsta kempi boostkontroller võibolla abiks :lol:
Kahjuks ma ei kasuta boostkontrollerit ja rõhku saab märkasa lihtsamalt tõsta :-D :-D
Kahjuks ei ole mina teoorias sama tugev kui praktikas :lol:
Egas muud kui keps kotti ja võistlusel näeme ;)
Kempi BoostController = kinni keevitatud WG :) Ja ära unusta süüdet ikka varasemaks keerata.

CA kohta otsi tüüpi nimega "Mobne" rootsist - tal samad kolvid ja kepsud, aga turbol on suurem kuum-koda. 500hp @ 1.8-1.9bar rattast kui ma ei eksi. Aga selles mõttes on ta jah nõrk, et 1.5T formelid omal ajal kannatasid 4bar välja ;)

260kmh on vist jah mingi piir, aga mis pööretel, mis rataste ja mis diffriga?
Mul 17" ja std ülekanne, aga Redline on tiba kõrgemal - sellega ei tohiks probleeme tekkida.

Täna on see päev.
Põhieesmärk siis ikka see, et saaks proovida ja et tehnika kestaks.
2. meeldivalt aega veeta :)
3. tulla 50st masinast b-klassis 10 hulka
4. eesmärk võita kõiki väiksema mootoriga masinaid
5. teha oma auto miili-rekord (241kmh @ Janno)
6. teha 200 SX miili-rekord (Taavi ja Jegers 257kmh?).
7. Võita kõiki odavamaid masinaid ;)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

edu ja anna tuleustest teada!!!
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

nüüd teed auto katki :fcuk
Loodame et ma eksin.
EDU
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Eikki
Postitusi: 269
Liitunud: 31.03.2008 15:17
Asukoht: Reston, Virginia, USA
Kontakt:

Postitus Postitas Eikki »

jeff01 kirjutas:nüüd teed auto katki :fcuk
Loodame et ma eksin.
EDU
Tegigi.. ja laiali ta läks...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ja GT3 RS'ile ei saanud siiski vastu ei Jegers ega HP, nii et miskit on Porsche insenerid siiski õigesti teinud :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta