Mul bemmil hoopis see probleem, et boost tõuseb üles lõpus (wg flants sita kujuga).
Tahad probleeme vahetada, sulle minu probleem sobilikum?

Ühesõnaga sul algul boostib üles aga kuna boosti lävi on saavutatud hakkab MBC rõhku hoidma,
samal ajal backpressure tõuseb ja hakkab veel omakorda lisaks wg-d lahti suruma (lisaks acutaatori juhtimisele).
Nüüd MBC vaatab, et rõhk langeb ja pole vaja enam hoida aga backpressure on kõrgem kui wg acutaatori vedru jõud sel hetkel.
Mingist hetkest need jõud järjest võrdsustuvad ja jääb seda boosti järjest hoidma mida ta suudab (ilmselt rõhk muutub pidevalt).
On vist selline mõttekäik enamvähem korrektne?
Sellisel juhl peaks abivedrust kasu olema küll.
Proovi ära ja anna teada, endalgi huvitav teada.
WG varda regullimisega on võimalik sellise mõttekäiguga ka asja kompenseerida veidi.
Muidugi taaskord kui liiga palju varrast lühendada võib olla vastupidine effekt, et vajadusel ei avane enam wg klapp täielikult, kuna acutaatori varras on lühike.
Ühesõnaga siis wg acutaatori korrektne valik käib enamvähem max boosti järgi millega plaanitakse sõita.
Sest mida kõrgemat rõhku asi hoida suudab seda kõrgem on ka acutaatori baasrõhk.
Mõjutavaks teguriks on muidugi veel backpressure ja wg pordi suurus.
Ühesõnaga katsetamise asi.
Mul ka pikk jutt, loodame, et mitte sitt jutt.