esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Siiski amordid, mul on LSD ja 16" 225 rehv ja vedrud korras aga amordid pees ja hüppab nii mis kole...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Siim-R
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2006 12:56

Postitus Postitas Siim-R »

Saab olla ainult:
Pidamine väga hea-tekib rehvi libisemise ja pidamise vahepealne efekt.
Mootori padjad on läbi.
Kui sul on pehme seguga rehv siis seda hüppamist ei toimu.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

See ongi esiveolise omapara, et ratta ringikaimisel hakkavad rattad huppama, LSD sulle ei aita, sest mulle ka ei aita, pead panema kas motoori amordi ja/voi traction bar :!:
Honda jaoks selline kvaliteetne amort maksab 3500, Hiina jama umbes 1500.-
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

sain võimsust juurde ja nüüd kadus see ära :-D
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima. Peale sillatala jäigalt kerega sidumist jälle vähem. Peale torsen diffri paigaldust läheb rohkem jõudu maasse ja rapsimiseks jääb vähem aega aga kui siiski lõhkuma hakkab siis hullemalt kui 1wd korral :) Kokkuvõtteks proovin kasutada pehmet pikka käiku (ehk tavaamort ja vedru) et auto rapsimise asemel perse maha tõmbaks aga näis kas see ka õnnestub. Autol tagavedu ja 160kw
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

jeff01 kirjutas:Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.
IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

mul on kõik alles vahetatud(vedrud -40mm,sach gaasikad ) ja hüppab vaid märja pinnasega. kuival pinnasel on asi hea.
umka
Postitusi: 232
Liitunud: 26.02.2006 2:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas umka »

Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

mul ka sama jama,tänase vihmase ilmaga pidi auto laiali lõhkuma lausa,kuiva peal oli veel enamvähem

sellel lingil näidatud vidina tööpõhimõte jääb kuidagi arusaamatuks.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

rosco kirjutas:
jeff01 kirjutas:Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.
IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!
Koni kollased peaks ikka hakkma saama aga jah võibolla tõesti ei sobi kokku. Mulle tundub et siin räägitakse kahest erinevast asjast....
St et mul hüppab kuiva asfldiga pidamise piiril (Justkui jõu puudus sest kehvema pidamise korrasl käib rahulikult tühja) aga osadel hüppab märjaga ehk libedama teega. :roll:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

keegi võiks lahti seletada jah,muidu kuiva ilmaga libiseb,täna isegi foori tagant kiiremini startides kukkus hullupööra lõhkuma,ma ei saa ise ka aru,oletame et puksidest hakkab niipalju mängima,siis peaks just kuiva peal õõtsa niipalju ette vedama kui saab ja sel hetkel kaob pidamine,ning ratas hüppab tahapoole jne jne...

on küll lollilt lahti seletatud aga noh... saate aru küll :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mul ka varem Bemm laamendas, peale Koni-de installi kadus nagu laamendamine ära, kui mälu ei peta.
Ainult jäigemast madaldusvedrust kasu nagu ei olnud, kuna laamendas sellega ka tavaamordiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Silwer kirjutas:
Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.
Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.
Ise oled :lol: Ei viitsi lugeda. Kel häda, see kannatab ära mu mööda pandud abipakkumised.
Korralik amort ei lase hüpata. Originaal amordid on kah tavaliselt suht pehmed.
Mõnel autol see raputamine paneb ka segu kõikuma, mistõttu rappumine võimendub.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta