esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
See ongi esiveolise omapara, et ratta ringikaimisel hakkavad rattad huppama, LSD sulle ei aita, sest mulle ka ei aita, pead panema kas motoori amordi ja/voi traction bar 
Honda jaoks selline kvaliteetne amort maksab 3500, Hiina jama umbes 1500.-

Honda jaoks selline kvaliteetne amort maksab 3500, Hiina jama umbes 1500.-
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima. Peale sillatala jäigalt kerega sidumist jälle vähem. Peale torsen diffri paigaldust läheb rohkem jõudu maasse ja rapsimiseks jääb vähem aega aga kui siiski lõhkuma hakkab siis hullemalt kui 1wd korral
Kokkuvõtteks proovin kasutada pehmet pikka käiku (ehk tavaamort ja vedru) et auto rapsimise asemel perse maha tõmbaks aga näis kas see ka õnnestub. Autol tagavedu ja 160kw

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color]
www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Koni kollased peaks ikka hakkma saama aga jah võibolla tõesti ei sobi kokku. Mulle tundub et siin räägitakse kahest erinevast asjast....rosco kirjutas:IMO,sest tava amort ei saa su jäigema vedruga hakkama. Kangem amort aitab!jeff01 kirjutas:Isegi maadlen selle probleemiga ja minu tähelepanek on selline, et peale madaldus vedru alla panekut hakkas asi rohkem rapsima.
St et mul hüppab kuiva asfldiga pidamise piiril (Justkui jõu puudus sest kehvema pidamise korrasl käib rahulikult tühja) aga osadel hüppab märjaga ehk libedama teega.

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
keegi võiks lahti seletada jah,muidu kuiva ilmaga libiseb,täna isegi foori tagant kiiremini startides kukkus hullupööra lõhkuma,ma ei saa ise ka aru,oletame et puksidest hakkab niipalju mängima,siis peaks just kuiva peal õõtsa niipalju ette vedama kui saab ja sel hetkel kaob pidamine,ning ratas hüppab tahapoole jne jne...
on küll lollilt lahti seletatud aga noh... saate aru küll
on küll lollilt lahti seletatud aga noh... saate aru küll

Mul ka varem Bemm laamendas, peale Koni-de installi kadus nagu laamendamine ära, kui mälu ei peta.
Ainult jäigemast madaldusvedrust kasu nagu ei olnud, kuna laamendas sellega ka tavaamordiga.
Ainult jäigemast madaldusvedrust kasu nagu ei olnud, kuna laamendas sellega ka tavaamordiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ise oledSilwer kirjutas:Ise oled perses. Loe teemat ja saad aru et ka uutel autodel sama asi.Astrona kirjutas:ei viitsi lugeda, aga amordid perses.

Korralik amort ei lase hüpata. Originaal amordid on kah tavaliselt suht pehmed.
Mõnel autol see raputamine paneb ka segu kõikuma, mistõttu rappumine võimendub.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET