Fiat Coupe 2.0 20V Turbo .:gena:.

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Uurin seda ;)
Hetkel otsustasin et uut motot ei osta ja kogun forged sisu jaoks raha ja üldse kõik uued jupid sinna sisse... aga nüüd läheb siis aega sellega :cry:
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Tere.

Täna sai veidi lähemalt kogu info üle vaadatud ning tuleb siiski total engine rebuild + muu ning eelarve peaks sinna 85-100k kanti jääma. Seega jääb auto hetkel seisma (nagu ta juba seisnud on :( :( :( )kuniks kõik jupid-rahad koos.
Kahju on kohe, ausalt... :(
Turbo jääb esialgu sama mis peale sai pandud (gt2860rs 0.86ar). Torud ja FMIC ESi tehtud (tnx) ja muud pudinad ei vaja mainimist.

Juurde veel vaja suurematest asjadest kolvid, kepsud, aju, rõngad, kaane töö, pihustid, Colombo & Briani cams, kütus.. ning neid asju on veel.

Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla :) Samas jääb auto nö. igapäevaseks kasutamiseks...
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

sada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi duubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:
Viimati muutis Marko, 25.11.2007 3:49, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Marko kirjutas:
sada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:
Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Sellest turbost jääb jah väheks arvatavasti. Vajadusel saab välja vahetada.
S2 oli vaja maha müüa kuna üks hetk oli lihtsalt raske olukord :)
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

mulk kirjutas:
Marko kirjutas:
sada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita :-D ...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähe ;)
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks :roll:
Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?
12.7s sai sõidetud jõuga 300whp. 400whp peaks ehk 12.1s kanti sõitma ma pakun.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Tere...

Postitus Postitas gena »

Mina siis jah.... uus õnnelik omanik, Imrele olen ülitänulik kõige eest mis ta juba ära teinud on selle autoga... Aitäh!

Aga progress... Ära toomine oli muidugi kunst, pisike volvo v40 6x2,5 treila ees, mis koos coupega kaalus täpselt 2000 kg (volvo ise 1200 kopikatega) :D Aga ära tõime Talnast Tartusse, ilma vahele jäämata...

Sis hommikul ärgates sai kohe tööriistakast lahti võetud ja asja kallale asutud... Mootor PEAB maha saama... samuti kast... Ja eilne õhtu lõppes siis niimoodi, et kasti küljest vaja hoovastik ja muu pläust lahti lasta, poolteljed lahti ja mootoripadjad... ja sis on ta käes, varsti varsti uuesti garaazi... Enne tagasi ei tule kui näen mis seal sees on, seni selgunud nii palju et väljalaske kolle on täiesti otsas... Kahest kohast pikalt lõhki, korra on juba üritatud keevitada aga see pole õnnestunud... Sis mingil imelikul moel on nukad mustaks tõmmanud, niiskus? Ei tea, eks näis...

AGA KES SELLE KÕIK pärast kokku paneb?:S Jube kammaijaa on sinna kapoti alla kokku pandud... iga nurga alt sai pilte tehtud iga natukese aja tagant et kokku pannes natukenegi lihtsam hiljem oleks... Oeh.. jah, loodame parimat... Alla ka ei anna...

Tegelikult on pul pilte ka eilsest õhtust, kui keegi viitsib mind õpetada sis paneks siiagi mõned...[/img]
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 61
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Postitus Postitas sm. pelle »

Reede vaatasin jah et kuidagi tuttav coupe treilapeal liigub mööda narva mnt ja siis piibel nägime uuesti. OT aga piibel oli teil suht napikas, enne/peale teid just olid sinivalged aktsioonis. :)

Pildi link (img)pildilink(/img)
Lihtsalt url (url)link(/url)
Ümarsulgude asemel kandilised, vastavad nupud on kah olemas kui postitust teed.
MB 300CE turbo '88
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Jah, oli neid rohkemgi, nägime neid ka piibel seal lennujaama kandis, aga õnneks me neile ette ei jäänud, kuigi see autorong on ka kilomeetri pealt vaadates ebanormaalne:D

Autost siis... Nüüdseks mootor ja kast ilusti auto kõrval põrandal, homme võtab lahti siis on näha mis seal toimub... Loodame parimat... Täna selgus veel pisiasi, et mootoriõli sisaldas enamjaolt bensiini... njah... Rõngad? Erilist määrimist mootoris toimunud ei olnud... pigem tagasihoidlik mootoriosade jahutamine:P Kui sõngad siis sellest ka meeletu suitsemine... Aga miks nii äkki see juhtus, rõngad ei lähe ju lihtsalt väljalaske muutmisest hõredaks? Imelik...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Pilt
Pilt
Pilt
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

No nii:S

Nüüd sis vähe targem peale mootori laiali võtmist... Ma ei tea nüüd kes see tark oli, aga originaalikoodide järgi on mootorisse pandud valed kolvid ja kepsud, mis sinna mitte mingil juhul ei käi... Nii väitis mulle Fiati esindus... Viimati tehti mootorit Tallinnas Fakto-s... ja enne seda kusagil tartus mingis garaazis vms... Aga huvitav kumb neist see tark oli kes sinna sellise pudru ja kapsad kokku keeras, kolb loksub hoonitud silindris rohkem kui millimeeter... kepsud loksuvad vända küljes 2-3 mm. saaled on üldse vahelt välja kukkunud jne... ainuke mis korras, on raamsaaled, need on ilusti siledad ja tihedad... Aga see kes seda mootorit tegi viimati... no mis ma oskan öelda... Looda, et ma teada ei saa, et see sina olid, kes selle lego vanade vene konstruktori juppide abiga kokku pani... Täitsa idioot peab ikka olema... Aga jah, nüüd siis otsin 20v mootorile kolbe (Wiseco?) ja kepse (Eagle?)... Side lõpp...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Täitsa hämmastav jah.. ma algul ei suutnud uskuda seda kui sa helistasid :? Muidu kolvid CP ja kepsud Cunningham oleks hea variant.. hind on ka muidugi vastav :(
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
diff
Postitusi: 32
Liitunud: 31.10.2005 15:16

Postitus Postitas diff »

20V mootoriga on sul eriline jama. 16V mootorile ma suutsin lõpuks soetada lancia delta integrale 16V kolvid.

seal on aga bore vist 83mm kolvil ? võta RAHULIKULT mingi +.40 siis saab hea, meistril teha ja muu ka. ma läksin vaid .10 juurde, seega oli ilge täpismaania asju teha, õnneks katusepapis onu ei kohku millegi ees :)

wisecol pole sulle miskit ja ka eagle ei aita sind...
neli vedavat ratast
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

82 peaks olema originaalis
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Ilmselt bore läheb 82,5 või 83 mm ja kepsud tulevad cufaro racing, mis on ülisoodsad (8 k eek-i terve jooks) ja tehtud kroom-molübedaanist, kannatavad kuni 800 HP ja 9000 Rpm... Mingi austraalia firma... eks näis, testime ära:D Ja sinuga näeme homme Imre... (Y)
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Vasta