Hetkel otsustasin et uut motot ei osta ja kogun forged sisu jaoks raha ja üldse kõik uued jupid sinna sisse... aga nüüd läheb siis aega sellega
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo .:gena:.
Tere.
Täna sai veidi lähemalt kogu info üle vaadatud ning tuleb siiski total engine rebuild + muu ning eelarve peaks sinna 85-100k kanti jääma. Seega jääb auto hetkel seisma (nagu ta juba seisnud on
)kuniks kõik jupid-rahad koos.
Kahju on kohe, ausalt...
Turbo jääb esialgu sama mis peale sai pandud (gt2860rs 0.86ar). Torud ja FMIC ESi tehtud (tnx) ja muud pudinad ei vaja mainimist.
Juurde veel vaja suurematest asjadest kolvid, kepsud, aju, rõngad, kaane töö, pihustid, Colombo & Briani cams, kütus.. ning neid asju on veel.
Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita
...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla
Samas jääb auto nö. igapäevaseks kasutamiseks...
Täna sai veidi lähemalt kogu info üle vaadatud ning tuleb siiski total engine rebuild + muu ning eelarve peaks sinna 85-100k kanti jääma. Seega jääb auto hetkel seisma (nagu ta juba seisnud on
Kahju on kohe, ausalt...
Turbo jääb esialgu sama mis peale sai pandud (gt2860rs 0.86ar). Torud ja FMIC ESi tehtud (tnx) ja muud pudinad ei vaja mainimist.
Juurde veel vaja suurematest asjadest kolvid, kepsud, aju, rõngad, kaane töö, pihustid, Colombo & Briani cams, kütus.. ning neid asju on veel.
Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähesada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi duubeldada, et asi jumet võtma hakkaks
Viimati muutis Marko, 25.11.2007 3:49, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.Marko kirjutas:ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähesada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
![]()
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
12.7s sai sõidetud jõuga 300whp. 400whp peaks ehk 12.1s kanti sõitma ma pakun.mulk kirjutas:Jõunumber selle fööni jaoks on liiga optimistlik, sellise võimsusega saavutatav aeg aga reaalne.Marko kirjutas:ei usu mina et sellise jõuga see sul õnnestub, loota võib kuid pakun et lootust vähesada1000 kirjutas: Otsustasin ka eesmärkide asjus veidi.. auto peaks saama lõpuks nii ca 400whp ning Ragnari 12,7 tahan üle sõita...miili sõidul oma klassis vähemalt esimese 3 seas olla.
![]()
sul see fiat meeletult raske, juba see teeb oma korrektuuri ja 400hp on see tänapäeval mingi näitaja??? miks ma ei usu seda 3 seas olemist on juba 100K mis on maru väike summa, seda summat tuleb ilmselt mitmeid kordi tuubeldada, et asi jumet võtma hakkaks
btw, miks otsustasid fiati kasuks audi asemel?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Tere...
Mina siis jah.... uus õnnelik omanik, Imrele olen ülitänulik kõige eest mis ta juba ära teinud on selle autoga... Aitäh!
Aga progress... Ära toomine oli muidugi kunst, pisike volvo v40 6x2,5 treila ees, mis koos coupega kaalus täpselt 2000 kg (volvo ise 1200 kopikatega) :D Aga ära tõime Talnast Tartusse, ilma vahele jäämata...
Sis hommikul ärgates sai kohe tööriistakast lahti võetud ja asja kallale asutud... Mootor PEAB maha saama... samuti kast... Ja eilne õhtu lõppes siis niimoodi, et kasti küljest vaja hoovastik ja muu pläust lahti lasta, poolteljed lahti ja mootoripadjad... ja sis on ta käes, varsti varsti uuesti garaazi... Enne tagasi ei tule kui näen mis seal sees on, seni selgunud nii palju et väljalaske kolle on täiesti otsas... Kahest kohast pikalt lõhki, korra on juba üritatud keevitada aga see pole õnnestunud... Sis mingil imelikul moel on nukad mustaks tõmmanud, niiskus? Ei tea, eks näis...
AGA KES SELLE KÕIK pärast kokku paneb?:S Jube kammaijaa on sinna kapoti alla kokku pandud... iga nurga alt sai pilte tehtud iga natukese aja tagant et kokku pannes natukenegi lihtsam hiljem oleks... Oeh.. jah, loodame parimat... Alla ka ei anna...
Tegelikult on pul pilte ka eilsest õhtust, kui keegi viitsib mind õpetada sis paneks siiagi mõned...[/img]
Aga progress... Ära toomine oli muidugi kunst, pisike volvo v40 6x2,5 treila ees, mis koos coupega kaalus täpselt 2000 kg (volvo ise 1200 kopikatega) :D Aga ära tõime Talnast Tartusse, ilma vahele jäämata...
Sis hommikul ärgates sai kohe tööriistakast lahti võetud ja asja kallale asutud... Mootor PEAB maha saama... samuti kast... Ja eilne õhtu lõppes siis niimoodi, et kasti küljest vaja hoovastik ja muu pläust lahti lasta, poolteljed lahti ja mootoripadjad... ja sis on ta käes, varsti varsti uuesti garaazi... Enne tagasi ei tule kui näen mis seal sees on, seni selgunud nii palju et väljalaske kolle on täiesti otsas... Kahest kohast pikalt lõhki, korra on juba üritatud keevitada aga see pole õnnestunud... Sis mingil imelikul moel on nukad mustaks tõmmanud, niiskus? Ei tea, eks näis...
AGA KES SELLE KÕIK pärast kokku paneb?:S Jube kammaijaa on sinna kapoti alla kokku pandud... iga nurga alt sai pilte tehtud iga natukese aja tagant et kokku pannes natukenegi lihtsam hiljem oleks... Oeh.. jah, loodame parimat... Alla ka ei anna...
Tegelikult on pul pilte ka eilsest õhtust, kui keegi viitsib mind õpetada sis paneks siiagi mõned...[/img]
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Reede vaatasin jah et kuidagi tuttav coupe treilapeal liigub mööda narva mnt ja siis piibel nägime uuesti. OT aga piibel oli teil suht napikas, enne/peale teid just olid sinivalged aktsioonis. 
Pildi link (img)pildilink(/img)
Lihtsalt url (url)link(/url)
Ümarsulgude asemel kandilised, vastavad nupud on kah olemas kui postitust teed.
Pildi link (img)pildilink(/img)
Lihtsalt url (url)link(/url)
Ümarsulgude asemel kandilised, vastavad nupud on kah olemas kui postitust teed.
MB 300CE turbo '88
Jah, oli neid rohkemgi, nägime neid ka piibel seal lennujaama kandis, aga õnneks me neile ette ei jäänud, kuigi see autorong on ka kilomeetri pealt vaadates ebanormaalne:D
Autost siis... Nüüdseks mootor ja kast ilusti auto kõrval põrandal, homme võtab lahti siis on näha mis seal toimub... Loodame parimat... Täna selgus veel pisiasi, et mootoriõli sisaldas enamjaolt bensiini... njah... Rõngad? Erilist määrimist mootoris toimunud ei olnud... pigem tagasihoidlik mootoriosade jahutamine:P Kui sõngad siis sellest ka meeletu suitsemine... Aga miks nii äkki see juhtus, rõngad ei lähe ju lihtsalt väljalaske muutmisest hõredaks? Imelik...
Autost siis... Nüüdseks mootor ja kast ilusti auto kõrval põrandal, homme võtab lahti siis on näha mis seal toimub... Loodame parimat... Täna selgus veel pisiasi, et mootoriõli sisaldas enamjaolt bensiini... njah... Rõngad? Erilist määrimist mootoris toimunud ei olnud... pigem tagasihoidlik mootoriosade jahutamine:P Kui sõngad siis sellest ka meeletu suitsemine... Aga miks nii äkki see juhtus, rõngad ei lähe ju lihtsalt väljalaske muutmisest hõredaks? Imelik...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
No nii:S
Nüüd sis vähe targem peale mootori laiali võtmist... Ma ei tea nüüd kes see tark oli, aga originaalikoodide järgi on mootorisse pandud valed kolvid ja kepsud, mis sinna mitte mingil juhul ei käi... Nii väitis mulle Fiati esindus... Viimati tehti mootorit Tallinnas Fakto-s... ja enne seda kusagil tartus mingis garaazis vms... Aga huvitav kumb neist see tark oli kes sinna sellise pudru ja kapsad kokku keeras, kolb loksub hoonitud silindris rohkem kui millimeeter... kepsud loksuvad vända küljes 2-3 mm. saaled on üldse vahelt välja kukkunud jne... ainuke mis korras, on raamsaaled, need on ilusti siledad ja tihedad... Aga see kes seda mootorit tegi viimati... no mis ma oskan öelda... Looda, et ma teada ei saa, et see sina olid, kes selle lego vanade vene konstruktori juppide abiga kokku pani... Täitsa idioot peab ikka olema... Aga jah, nüüd siis otsin 20v mootorile kolbe (Wiseco?) ja kepse (Eagle?)... Side lõpp...
Nüüd sis vähe targem peale mootori laiali võtmist... Ma ei tea nüüd kes see tark oli, aga originaalikoodide järgi on mootorisse pandud valed kolvid ja kepsud, mis sinna mitte mingil juhul ei käi... Nii väitis mulle Fiati esindus... Viimati tehti mootorit Tallinnas Fakto-s... ja enne seda kusagil tartus mingis garaazis vms... Aga huvitav kumb neist see tark oli kes sinna sellise pudru ja kapsad kokku keeras, kolb loksub hoonitud silindris rohkem kui millimeeter... kepsud loksuvad vända küljes 2-3 mm. saaled on üldse vahelt välja kukkunud jne... ainuke mis korras, on raamsaaled, need on ilusti siledad ja tihedad... Aga see kes seda mootorit tegi viimati... no mis ma oskan öelda... Looda, et ma teada ei saa, et see sina olid, kes selle lego vanade vene konstruktori juppide abiga kokku pani... Täitsa idioot peab ikka olema... Aga jah, nüüd siis otsin 20v mootorile kolbe (Wiseco?) ja kepse (Eagle?)... Side lõpp...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
20V mootoriga on sul eriline jama. 16V mootorile ma suutsin lõpuks soetada lancia delta integrale 16V kolvid.
seal on aga bore vist 83mm kolvil ? võta RAHULIKULT mingi +.40 siis saab hea, meistril teha ja muu ka. ma läksin vaid .10 juurde, seega oli ilge täpismaania asju teha, õnneks katusepapis onu ei kohku millegi ees
wisecol pole sulle miskit ja ka eagle ei aita sind...
seal on aga bore vist 83mm kolvil ? võta RAHULIKULT mingi +.40 siis saab hea, meistril teha ja muu ka. ma läksin vaid .10 juurde, seega oli ilge täpismaania asju teha, õnneks katusepapis onu ei kohku millegi ees
wisecol pole sulle miskit ja ka eagle ei aita sind...
neli vedavat ratast


