Kati eemaldamise mõju
Kati eemaldamise mõju
Plaanis on autol eemaldada mõlemad katid. Küsimus on ikkagi selles, et mis on selle mõju nii auto minekule ja kui ka küttekulule
Minu loogika ja foorumitest kogutud teadmised ütlevad, et minek peaks mõnevõrra paranema ja küttekulu peaks langema, ainus miinus, et hääl läheb kõvemaks - KUID KAS SEE KÕIK IKKA ON ALATI NII ???
Ütlen kohe ette ära ka, et tegu seekord siiski vabalt hingava autoga kuid seosed peaksid ikka olema.
Mootoriks 2.8 V6
Minu loogika ja foorumitest kogutud teadmised ütlevad, et minek peaks mõnevõrra paranema ja küttekulu peaks langema, ainus miinus, et hääl läheb kõvemaks - KUID KAS SEE KÕIK IKKA ON ALATI NII ???
Ütlen kohe ette ära ka, et tegu seekord siiski vabalt hingava autoga kuid seosed peaksid ikka olema.
Mootoriks 2.8 V6
Where is turbo ???
On juttu olnud sellest, et vabalthingaval on vaja miskit vastusurvet siiski ja seda need katid seal ka teevad, et masinad milledel tehasest ei pandud katte neil on suht samas kohas resokad. Enda masinal 2,3 audi on kati asemel otsetoru ning sõbra 2,8-l samamoodi. Hääl läks jah valjemaks ja imeliku plörina tekitas asi, proovisin ka teha erinevaid katseid kiirendusel, et erinevad käigud ja erinev vahemik ja iga asja kolm korda... suurt ei muutunud peale selle hääle tegelt midagi
et jah... kui asi just umbes pole, ei ole mõtet temaga miskit ette ka võtta.

Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tegu ei ole Audi mootoriga niivõrd kuivõrdM-Tech kirjutas:Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.
mootor istub hetkel ilusti Seat Leoni peal ja kw on 150
Where is turbo ???
VAG mootor on ta nii või teisiti, seega peaks mõjud suht sarnased olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Katalüsaatori eemaldamise mõju sõltub enamasti sellest, kas lambdaandur on enne või pärast katti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vastusurve sissepritse puhul on tühi jutt. Kui kati eemaldamisega hingamine niiapalju paremaks läheb et osa küttesegust overlapi ajal välja lendab, siis tuleb ajastus õigeks panna.
Kati asemel üldjuhul resokas panna.
Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.
Kati asemel üldjuhul resokas panna.
Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.
RedZone
No ühenduskohtades küll 100% viga minu poolt mainitud autol ei olnud, sest summuti oli muudetud inimese poolt, kes on 10a juba sportsummuteid ehitanud.
Ja enne seda olnud elukutseline keevitaja.
Ta ütles juba enne ära võtmist, et anutd autol keerab see hääle ja mineku tuksi.
Ei oska hetkel lähemalt kommenteerida, milles tegelikult asi seisnes, kuna ei ole selle vastu suurt huvi tundnud.
Ülelaadimisega autol on mida väiksem takistus seda parem.
Ja enne seda olnud elukutseline keevitaja.
Ta ütles juba enne ära võtmist, et anutd autol keerab see hääle ja mineku tuksi.
Ei oska hetkel lähemalt kommenteerida, milles tegelikult asi seisnes, kuna ei ole selle vastu suurt huvi tundnud.
Ülelaadimisega autol on mida väiksem takistus seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vale jutt puha... loomulikult saab halvasti keevitada... kuid tõesti kui seda teha lasta töökojas kus seda päevast päeva tehakse siis vaevalt. + veel see, et kui ma auto alla kanali peal lähen ja masina käivitan on igaltpoolt täielik vaikus... lörin tuleb siiski tagant viimasest pütast välja mitte kuskilt vahepealt... ja tegelt on see ka ju normaalne, tehases pandi asi siiski kokku selliselt, et kõik vidinad on all mitte et üks vahelt puudu.olaf kirjutas:Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.
Kati asemele oleks jah vabalthingaval kõige parem panna resokas.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ohh, tulemusi pole mõtet netiavarustest otsida, siit saad vaid nõuandeid ja mooduseid kuidas teha. Tulemusi saad teada dünopingilt: teed lihtlabase "enne" ja "pärast" mõõtmise.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Eemaldasin endal ka kati ja panin taha originaal roostes püti asemele nn. sport püti (35cm pikk)---tulemuseks on hirmus lärm ja minek läks ka kuidagi kehvemaks, autoks siis e 36 2,0 mootor. Auto käib kuidagi kergelt tühjaks ja jõud on nagu kadund veits. Nüüd siis plaan aretada sinna sport reso vahele. Nii sain oma õppetunni ise nn sport sumpsi aretamisel.
Järeldus siit , et ei tasu ikka näppida kui täpselt ei tea.
