Kati eemaldamise mõju

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
juxiks
Postitusi: 24
Liitunud: 02.12.2004 16:01

Kati eemaldamise mõju

Postitus Postitas juxiks »

Plaanis on autol eemaldada mõlemad katid. Küsimus on ikkagi selles, et mis on selle mõju nii auto minekule ja kui ka küttekulule
Minu loogika ja foorumitest kogutud teadmised ütlevad, et minek peaks mõnevõrra paranema ja küttekulu peaks langema, ainus miinus, et hääl läheb kõvemaks - KUID KAS SEE KÕIK IKKA ON ALATI NII ???
Ütlen kohe ette ära ka, et tegu seekord siiski vabalt hingava autoga kuid seosed peaksid ikka olema.
Mootoriks 2.8 V6
Where is turbo ???
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

On juttu olnud sellest, et vabalthingaval on vaja miskit vastusurvet siiski ja seda need katid seal ka teevad, et masinad milledel tehasest ei pandud katte neil on suht samas kohas resokad. Enda masinal 2,3 audi on kati asemel otsetoru ning sõbra 2,8-l samamoodi. Hääl läks jah valjemaks ja imeliku plörina tekitas asi, proovisin ka teha erinevaid katseid kiirendusel, et erinevad käigud ja erinev vahemik ja iga asja kolm korda... suurt ei muutunud peale selle hääle tegelt midagi :? et jah... kui asi just umbes pole, ei ole mõtet temaga miskit ette ka võtta.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
juxiks
Postitusi: 24
Liitunud: 02.12.2004 16:01

Postitus Postitas juxiks »

M-Tech kirjutas:Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.
tegu ei ole Audi mootoriga niivõrd kuivõrd
mootor istub hetkel ilusti Seat Leoni peal ja kw on 150
Where is turbo ???
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

VAG mootor on ta nii või teisiti, seega peaks mõjud suht sarnased olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Katalüsaatori eemaldamise mõju sõltub enamasti sellest, kas lambdaandur on enne või pärast katti.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Audil on vähemalt enne katti, et sellega probleemi pole.
Sõbra 2,8L katide eemaldamine küll häält jubedaks ei teinud... samas oli tal tagapool teised pütad ka pandud ning Liguri juures tegelt sätiti see väljalase osa paika ka.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

Vastusurve sissepritse puhul on tühi jutt. Kui kati eemaldamisega hingamine niiapalju paremaks läheb et osa küttesegust overlapi ajal välja lendab, siis tuleb ajastus õigeks panna.
Kati asemel üldjuhul resokas panna.
Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.
RedZone
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No ühenduskohtades küll 100% viga minu poolt mainitud autol ei olnud, sest summuti oli muudetud inimese poolt, kes on 10a juba sportsummuteid ehitanud.
Ja enne seda olnud elukutseline keevitaja.
Ta ütles juba enne ära võtmist, et anutd autol keerab see hääle ja mineku tuksi.
Ei oska hetkel lähemalt kommenteerida, milles tegelikult asi seisnes, kuna ei ole selle vastu suurt huvi tundnud.
Ülelaadimisega autol on mida väiksem takistus seda parem.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
olaf
Postitusi: 14
Liitunud: 20.02.2005 22:13
Asukoht: Tln

Postitus Postitas olaf »

:) Mulle ütles ka elukutseline keevitaja et madalat häält ei ole nii väikse mootoriga võimalik saada ja golfidel saab kuna neil mootor hoopis teistsugune. :o
Keevitusjälg oli tal muidugi ilus :roll:
RedZone
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

olaf kirjutas:Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.
Vale jutt puha... loomulikult saab halvasti keevitada... kuid tõesti kui seda teha lasta töökojas kus seda päevast päeva tehakse siis vaevalt. + veel see, et kui ma auto alla kanali peal lähen ja masina käivitan on igaltpoolt täielik vaikus... lörin tuleb siiski tagant viimasest pütast välja mitte kuskilt vahepealt... ja tegelt on see ka ju normaalne, tehases pandi asi siiski kokku selliselt, et kõik vidinad on all mitte et üks vahelt puudu.
Kati asemele oleks jah vabalthingaval kõige parem panna resokas.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
juxiks
Postitusi: 24
Liitunud: 02.12.2004 16:01

Postitus Postitas juxiks »

no see mul mõttes oligi sinna resod panna - kas siis peaks ikka tulemus olema see mis ma taotlen ???
Where is turbo ???
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ohh, tulemusi pole mõtet netiavarustest otsida, siit saad vaid nõuandeid ja mooduseid kuidas teha. Tulemusi saad teada dünopingilt: teed lihtlabase "enne" ja "pärast" mõõtmise.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
juxiks
Postitusi: 24
Liitunud: 02.12.2004 16:01

Postitus Postitas juxiks »

oleks see neliveo mõõtmine vaid nii lihtne :( :( :(
nõuannet tahtsingi ju, et kas muutub asi paremaks või läheb kehvemaks, aga mõistus tõrgub mõistamast miks asi läheb kehvemaks
Where is turbo ???
Marko_N
Postitusi: 151
Liitunud: 01.07.2005 11:48

Postitus Postitas Marko_N »

Eemaldasin endal ka kati ja panin taha originaal roostes püti asemele nn. sport püti (35cm pikk)---tulemuseks on hirmus lärm ja minek läks ka kuidagi kehvemaks, autoks siis e 36 2,0 mootor. Auto käib kuidagi kergelt tühjaks ja jõud on nagu kadund veits. Nüüd siis plaan aretada sinna sport reso vahele. Nii sain oma õppetunni ise nn sport sumpsi aretamisel. :oops: Järeldus siit , et ei tasu ikka näppida kui täpselt ei tea.
Vasta