Probleemid MS 2.2-ga

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

60-2 triger weel on mina ei tea mitmendal hambal see andur on kui esimene silinder üss-is....ei ole ma midagi arvutand panin sinna mingid numbrid mis ma netist leitsin...
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

triger on mootori sees ei saa neid lugeda ka ilma et põhja alt ära võttan ja ilmselt pole neid ka siis näha päris täpselt...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No aga võta andur eest ära, pane 1. silinder ÜSS-i ja hakka hambaid lugema :-D
Ainult siis saad 100% kindel olla.

Või siis kergem variant, et otsid augu/hammasteta koha üles ja hakkad sealt lugema hambaid kuni ÜSS-ini.

VR-i juhtmeotsi oled ringi tõstnud juba?
LM conversion oli sul ka ikka tehtud eks?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Või leiad ehk sarnase mootori, millel karterit all pole....Opeli 2 liitristel on se trigger seal vist nii :roll: Kindlasti on sul se tarvis selgeks teha omale, et saaks triggeri settingud paika panna, enne seda pole mõtet käivitadagi. variant on ka proovida a-la 50 korda stroboga ja vaadata kui kaugel nulli märgist asi vilgub kui starterit lasta ja selle järgi muutusi teha, kuni konstantse null süütega vilgub strobo siis kui märk on nullis. :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

võtsin anduri välja panin esimese silindri üss.i ja hakasin lugema 39 hammas on puud mis edasi kuda ma need pos a -d ja pos b -d teada saan...LM on tehtud aga neid vr-i juhtmeid pole ümber tõstnud seal peaks olema signaal mass ja varjestus....katsetus eksitus meetodil sain sealt selle ühe juhtme mis luges pöördeid muude varjantidega ei saand panin massi ja varjestuse massi ja signaali siis sinna lm-i sisendisse...
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Valele poole loed äkki?
Proovi teise variandiga lugeda, et enne ÜSS-i otsid tühja augu üles ja siis loed mitu hammast on üss-ini.

39 on kuidagi imelik aga no võibolla on.
BMW-l on tavaliselt 60-2 rattaga mingi 18 hammas anduriga kohakuti.
Georg oskab kindlasti opel-i kohta kommenteerida.

A ja B väärtused saad nii, et sisestad wheel decoderi exceli kalkulaatorisse selle hamba numbri ja muud parameetrid.
Faili saad MS-Extra manualist wheel decoderi alt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

lugesin nii pidi mis pidi mootor ringi käib..
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

teiselt poolt on 20 hammas...
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

mull tunne et ikka ajus mingi kala sees...iga kord kui käib esimene pauk ja veel nagu õigel ajal läheb see led mis sädet vilgutab põlema ja siis lööb tagasi ja teinekord jääbki põlema kui starteri lahti lasen ja kapotti all jääb midagi särisem paariks sekkundiks...
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

On sul võimalik kusagil stroboskoop leida? maksab fixuse kataloogis 360.- :roll:
Sellega paned paika asja vastavalt oma triggerile ja sellele mitmendal hambal sul andur asub : http://www.msextra.com/manuals/MS_Extra ... ecoder.xls
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

ahto10 kirjutas:mull tunne et ikka ajus mingi kala sees...iga kord kui käib esimene pauk ja veel nagu õigel ajal läheb see led mis sädet vilgutab põlema ja siis lööb tagasi ja teinekord jääbki põlema kui starteri lahti lasen ja kapotti all jääb midagi särisem paariks sekkundiks...
Muideks megasquirt'n'spark lahenduse juures olen mina ka tõsiselt pettunud selles, et ebaõnnestunud käivituse korral jätab see vahel isegi kuni 4-5 sek. voolu peale mõnele poolile. Mingi loll tarkvara viga, kuid pooli ja transsi piinab küll mõttetult ja võib isegi valale poole mõne värdjasliku "paugu" lüüa seisma jäädes. Peaks testima ikkagi MS 2 prose ja Edis lahenduse ära endal:s
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

sain prooviks teise prose änam see parempoolne led ei põle bena pump streigib ikka ...jama nagu selles et mootori käitamise ajal sädet nagu ültse ei tule ja kui starteri lahti lasen siis alles korraks tuleb...
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

2.0 r4 opelil on 20 hammast ja v6'el 16 hammast
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

ahto10 kirjutas:sain prooviks teise prose änam see parempoolne led ei põle bena pump streigib ikka ...jama nagu selles et mootori käitamise ajal sädet nagu ültse ei tule ja kui starteri lahti lasen siis alles korraks tuleb...
Kas su trigger on ikka ühe puuduva hambaga või kasutab originaalaju kahte andurit :roll: Mul oli sädeme puudus siis, kui andur ei sobinud triggeriga ja ta luges kõik hambad üheks (Mingil põhjusel oli siis starterit lahti lastes säde)

Kuidagi keeruliseks läheb su lugu, alguses käis 500 pöördega ja enam pole sädetki...
Räägi täpselt mis ta teeb ja mis asjadest sul se kompott koosneb
Mis juhtmed, Mismoodi massid, pool, küünlad, trigger, andur, aju jne jne peensusteni.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

pärst küünalde vahetust selle kehva säemega mis ta andis paukus ilusti lõi mootorile hoo korra üles ja siis lõi tagasi...kasutan siis ms 2.2-e,mootori alkset 60-2 trigerit koos sellele kuuluvale vr anduriga juhtmed on kõik uued ja joodetu vr-i lugemiseks lm-kivi algul kasutasin fordi coilpack-i aga pärst seda ühe vb kivi ära põlemist jäi sellele spark b-le pidev toide peale panin mootori originaal süüte pooli ja jagaja tagasi kasutan aint spark a väljundit nuud läbi vb kivi.... massid on kõik ühte kokku pandud keresse samasse kohta kust mootor võtab massi kerest....

originaal aju ja juhtmestik peale visates töötab kõik laitmatult..





Kas keegi teab kust saada uut prose ms 2.2-e
Vasta