Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.
Moderaatorid: Mihkel , Ringo
CupRa
Postitusi: 28 Liitunud: 04.04.2005 12:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas CupRa » 17.05.2005 19:07
Mida tuleks muuta? milline turbo oleks sobivaim?
eesmärgiks oleks saada 115hj asemel kuni 170hj
tegemist siis 2L ja 8 klapilise mootoriga (2E).
Info eest ettetänades CupRa
T6nis
Postitusi: 160 Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitus
Postitas T6nis » 17.05.2005 21:39
muuta tuleb kindlasti kollektorit, ja summuti esimest otsa, siis pead s6tma kusagil 6li turbo jaoks, soovitan 6lir6hu anduri alla kolik ja seal toru edasi turboni vedada, sisselaske voolikuid ja karteri tuulutuse pead ka ymber tegema. T88 k2igus t2pselt n2ha mis vaja ymber teha.
sobivaim turbo oleks garrett t25, kuid neid pole eriti saada siis soovitaks audi turbode poole piiluda
k24 v6i k26 kuid need suht suured ja k26 peaks puhuma 300+hp kuid n6uab kindlasti suuremaid ehitusi mootoris
Ragnar
Postitusi: 1533 Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Ragnar » 17.05.2005 22:40
noh kui eesmärk on 170hj siis saab analoogset teed pidi minna nagu Kuuno Hyundai. mingi t25 või analoogne pisike turbo väikesel rõhul ala 0.5 bar'i puhuma. korraliku seadistuse puhul peaks mootori sisu ilusti kannatama.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
T6nis
Postitusi: 160 Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitus
Postitas T6nis » 17.05.2005 22:51
syyes kasvab isu
kui 170 saavutatud siis kindlasti tahad rohkem
Kuuno
Postitusi: 1750 Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli
Postitus
Postitas Kuuno » 18.05.2005 8:14
2L mootorile T25 väikeseks jääb. Paneks T3 kindlasti siis ka se puhutav õhk jahedam!
CupRa
Postitusi: 28 Liitunud: 04.04.2005 12:38
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas CupRa » 18.05.2005 8:56
jahm eks see kasvava isu jutt on tõesti õige a nu eks millestki tuleb ju alustada
Millised eelised on Garret T3-el T25 ees....peale jahedama õhu
Kuuno
Postitusi: 1750 Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli
Postitus
Postitas Kuuno » 18.05.2005 9:14
On erinevaid T25 ja T3 turbosid aga usun et enamasti T3 jõuab ikka rohkem rõhku toota ja seda jahedama temperatuuriga.
Sama mootori peal oleks T3 lag suurem aga suudaks toota rohkem powerit...
T6nis
Postitusi: 160 Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitus
Postitas T6nis » 18.05.2005 9:22
t25 on vesi+6lijahutusega, t3 peaks ainult 6liga olema, ja t3 peaks jah yldjuhul suurem olema.
Kuuno
Postitusi: 1750 Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli
Postitus
Postitas Kuuno » 18.05.2005 10:42
t25 ei ole ka alati vesijahutusegaja on ka vesijahutusega t3 olemas?
endal t25 ja aint õli!
Ragnar
Postitusi: 1533 Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Ragnar » 18.05.2005 11:20
Minu T3'el (TB0367) on küll vesijahutus olemas.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
jk
Postitusi: 250 Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas jk » 18.05.2005 18:10
Osta parem VR6. Kui sa ise ehitamise pärast ei ehita, siis on VR6 odavam, vastupidavam ja arvatavasti võimsam.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Mihkel
Postitusi: 4626 Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:
Postitus
Postitas Mihkel » 18.05.2005 19:34
Kui linnavahel paarutada tahad ja süstida, siis valiksin mina väiksema turbo.
Kui 400m sõita tahad, siis kindlasti suurema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning -
http://www.m-tuning.ee " onclick="window.open(this.href);return false; |
@Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn .
uhti
Postitusi: 161 Liitunud: 04.12.2004 16:10
Asukoht: Tartu lähistel
Postitus
Postitas uhti » 18.05.2005 21:11
jk kirjutas: Osta parem VR6. Kui sa ise ehitamise pärast ei ehita, siis on VR6 odavam, vastupidavam ja arvatavasti võimsam.
Andke andex aga mu meelest ei liigu vr6 stockina ei peast ega persest
Väike turbo mootor olex ikka palju teravam
chesm6mmi
Postitusi: 62 Liitunud: 30.03.2005 2:44
Asukoht: haabneeme kant..
Postitus
Postitas chesm6mmi » 19.05.2005 14:51
see vr6 vms golf 3 jäi ikka väga maha mingil streedil... ei olnd tal erilist minekut...
4wd powwa:P
juxiks
Postitusi: 24 Liitunud: 02.12.2004 16:01
Postitus
Postitas juxiks » 19.05.2005 15:08
chess ära võrdle siga ja kägu, turbo on turbo, isegi mina jään sinust maha
Where is turbo ???