Nissan 200SX S14 - Siim

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nendel turbodel on selline keere õli pealevoolul, et see restrictor läheb otse sinna turbo pealevoolu külge.
Hydroscandis (isegi Eestis üldiselt) vist GT turbodele sobivat keeret õli pealevoolule polnudki.
Vähemalt kuskilt on kunagi selline jutt kõrvu jäänud, kui enda RS-i paigaldasin.

Endale tellisin ka spets kolmiku mis GT seeria turbo külge istub, et õlirõhku peale restrictorit näha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

zoom1 kirjutas:
Astrona kirjutas:...
Nii rumalat juttu pole tükk aiga kuulda olnud :) Õli ei saa kuidagi turbo võllist mööda minna, siis läheks risti asetusega turbomootoritel kiirendades ja pidurdades kah õli võllist mööda või? :-D
Siim, ei tohiks mingit vahet olla, samas kui võimalik, siis pane ploki poolsesse otsa.
Lühidalt, arvan kah, et pole vahet - peaasi et ära ei uputa. Meenub, et mingi takistus (2mm auk vms) oli ka turbol juba sees, et niisama sealt õli tilkuda ei saa.
Aga 1G kiirendusel 10cm kõrguselt õli-tilk langeb 10cm kaugusele :lol: - selle vastu ei saa :).
Mihkel kirjutas:Nendel turbodel on selline keere õli pealevoolul, et see restrictor läheb otse sinna turbo pealevoolu külge.
Jep, see oli ka põhipõhjus, miks restrictori turbo külge panin. Hydroscandis seda keeret polnud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt

Pilt

Pilt

Restrictorit vahel pole hetkel. Õli pealevool on küljes selleks, et sitt sisse ei läheks avast. Kapott on ka jalus turbol.

Power transistor uues kohas. Sulanud olid pistikud juba.
Auto esiosa langetasin mõned cm-d
Homme Hydroscandi mingit lahendust otsima minema restrictorile. Tänane plaan on panna DP külge, Õli äravool ning üks kollektori polt.

Salongist üks uuem pilt
Väljast üks pilt
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks sa otse turbo külge restrictorit ei keera?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Nendel turbodel on selline keere õli pealevoolul, et see restrictor läheb otse sinna turbo pealevoolu külge.
Hydroscandis (isegi Eestis üldiselt) vist GT turbodele sobivat keeret õli pealevoolule polnudki.
Vähemalt kuskilt on kunagi selline jutt kõrvu jäänud, kui enda RS-i paigaldasin.

Endale tellisin ka spets kolmiku mis GT seeria turbo külge istub, et õlirõhku peale restrictorit näha.
GT turbodel on sama keere T25 ja T28 turbodega mis on Nissani mootorite peal. Madis igaljuhul on kuskilt saanud (oletan, et Hydroscandist) õige keermega voolikud.
Mihkel kirjutas:Miks sa otse turbo külge restrictorit ei keera?
panen turbo külge aga ennem oleks vaja mingit lahendust kuidas õli voolik ühendada restrictoriga.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:
Mihkel kirjutas:Nendel turbodel on selline keere õli pealevoolul, et see restrictor läheb otse sinna turbo pealevoolu külge.
Hydroscandis (isegi Eestis üldiselt) vist GT turbodele sobivat keeret õli pealevoolule polnudki.
Vähemalt kuskilt on kunagi selline jutt kõrvu jäänud, kui enda RS-i paigaldasin.

Endale tellisin ka spets kolmiku mis GT seeria turbo külge istub, et õlirõhku peale restrictorit näha.
GT turbodel on sama keere T25 ja T28 turbodega mis on Nissani mootorite peal. Madis igaljuhul on kuskilt saanud (oletan, et Hydroscandist) õige keermega voolikud.
Mihkel kirjutas:Miks sa otse turbo külge restrictorit ei keera?
panen turbo külge aga ennem oleks vaja mingit lahendust kuidas õli voolik ühendada restrictoriga.

Ma just tegin kõik selle läbi!
Restrictor - es-tuningust. Tollel on sama keere ühesotsas mis turbol ja teises otsas juba selline, mida Hydroscand teab!
Need keermed mis ploki külge lähevad, peaks kah HScandis olemas olema - minu omad olid!.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

liigub aga....
1) radikas lekib
2) mingi asi tarbib voolu ja imeb akut tühjaks
3) minek on lahja :-D , täielik pettumus, ma lootsin ikka hoopis midagi muud.

Ei viitsi täna rohkem torkida.

EDIT: võimalik, et ajust on jama. Soft suht vale. Spoolib kenasti ja rõhk on üleval, aga ennem 4500rpm ei ole absull minekut.
302hp/464nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Palju sul boosti alla 4500rpm on?

Mul on sama pettumus, et alla 4000rpm midagi ei toimu.
Segu muidugi rikas ka liiga, päris lõpus suht ropult rikas.

Need GT28 turbod nagu alla 1bar üldse ei elagi.
Nii kui nõel käib üle 1bar on kohe labidaga selga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Mihkel kirjutas:Palju sul boosti alla 4500rpm on?

Mul on sama pettumus, et alla 4000rpm midagi ei toimu.
Segu muidugi rikas ka liiga, päris lõpus suht ropult rikas.

Need GT28 turbod nagu alla 1bar üldse ei elagi.
Nii kui nõel käib üle 1bar on kohe labidaga selga.
kella ei jõudnud jälgida väga täpselt, aga 1 bar oligi maksimaalne mis ette tuli. 0.5 bari oli olemas juba mingi 3000rpm pealt 2 käiguga. Spoolib kenasti aga ei liigu raisk.
Veel üks tähelepanek, Kui vajutada ja siis pidurdada sureb välja.

Vaevalt ennem Mai kuud valmis saab. Teha veel on piisavalt.
Kiiret pole, endale ehitan.
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:kella ei jõudnud jälgida väga täpselt, aga 1 bar oligi maksimaalne mis ette tuli. 0.5 bari oli olemas juba mingi 3000rpm pealt 2 käiguga. Spoolib kenasti aga ei liigu raisk.
Veel üks tähelepanek, Kui vajutada ja siis pidurdada sureb välja.

Vaevalt ennem Mai kuud valmis saab. Teha veel on piisavalt.
Kiiret pole, endale ehitan.
Oot, see turbo on mõeldud kuni 3L mootoritele. Seega 2L motoga tahabki rohkem pöördeid, et tööle hakkaks. No ja kui sul rõhk on aga ei liigu, siis probleem milleski muus kui turbos.

See et välja sureb, on vist jällegi turbo ja MAFi vahelise torustiku teema - on vaja vähemalt 45kraadi põlv vahele, et MAF "ei näeks" turbot, muidu rikastab üle. Käiguga pidurdamisel ei sure nii tihti välja, kuna turbol on aega maha käia, ja tühikäigu ajaks ei sega enam õhu mõõtmist nii palju. Vaata küünlaid või lambdat - raudselt ära tahmanud. Vb ongi ülirikas segu halva mineku põhjuseks - peeglisse vaadates mustasid pilvi ei näe?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Ei tea milles see anomaalia oli aga paremaks muutus iga testimisega.
pigem on segu lahja poolne ma pakuks. Ei ole suitsu pilve. Kurat WB lambda hankida vaja ikka.
Eksisin rõhuga. Rõhk on 0.7 ainult 2 käiguga vahetult ennem piirajat. 3-ndat ei ole saanud palju kasutada. Linnas sees ei tahaks eriti kimada. Küünlad on uued, just peale pandud. Lambda tahmab nii või naa ära, ta ju vahetult peale turbot.
Mul on lausa 90 kraadine põlv vahel ning originaal MAF. Q45 oma ei ole viitsinud proovida, sellega on tühikäik olematu praeguse ECU seadega.

kapoti kinnitused ka nüüd küljes. kapot endiselt vastu turbot ka.
302hp/464nm
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Pilt
Pilt

kapott ei istu just kõige paremini aga mulle on oluline et ta on kerge ja parandab jahutust. Põrsas kotis ost ka muidugi. Kapoti alt pole suurt midagi muutunud. Uued klambrid ja lõdvikud. Uus turbo ja kõik. Torustik jäi ikka poleerimata.

Rohkem jutu mees kui tegude mees :-D
302hp/464nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Siim kirjutas:Ei tea milles see anomaalia oli aga paremaks muutus iga testimisega.
Mul läks 2 nädalat igapäevaga auto vaiksemaks ja paremaks. Aju õpib, kui lambda on korras! Vat muidu on täisgaasil n.ö. open-loop, ehk lambda järgi segu jooksvalt ei muudeta, aga muidu osad ajud õpivad ära, et segu on üldiselt näiteks 10% lahja, ja see 10% pannakse hiljem ka täisgaasil korrektsiooniks vms. St et pole anomaalia.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mul on sama väljasuremise teema vahel harva siiani. Olen juba harjunud, et pärast tugevat gaasivajutust kas pidurdan käiguga või sidur all pidurdades annan vahepeal nõks varbaga gaasi juurde. Tühikäigu klappi näppides saab seda paremaks ka, et kui pärast gaasitamist pöörded ca 400-500 kanti vajuvad, siis viskab 1200 peale tagasi ja vajub normaalseks ca 800rpm tühikäiguni.

Kallis viis seda 100% eemaldada on HKS EIDS:

http://www.rhdjapan.com/jdm/HKS-EIDS-PR ... ssan-14247

http://www.hksusa.com/products/?id=2175

BOV ja MAF-iga on see levinud vingerpuss Evode 4G mootoril ja Nissani SR20DET-il.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Taavi kirjutas:
Kallis viis seda 100% eemaldada on HKS EIDS:

http://www.rhdjapan.com/jdm/HKS-EIDS-PR ... ssan-14247

http://www.hksusa.com/products/?id=2175

BOV ja MAF-iga on see levinud vingerpuss Evode 4G mootoril ja Nissani SR20DET-il.
217.62taala shipped to estonia ei ole kõige tapvam hind :roll:
tahaks Soomes ära käija. Pihustid sebima. Teemu pakub ise mingeid 700cc 90euri/tk mis pole ka paha variant, õhulugejat täna juba proovisin. Sain taas tõestust sellele, et google is full of shit. Tühikäik on olemas täiesti.
Massilüliti ka nüüd vahel.

Huvitav kas peaks plokikaane tihendi vahetamisele ka mõtlema hakama. Plaan nii 1.5 bariga kulgema hakata suvel suht igapäevaselt.
302hp/464nm
Suletud