Opel Kadett C 2.0T 'veider
Ma kasutasin Kadett B peal sama mootori küljes Rekord 1.8S kasti, too istub nagu loodud, ei tea ainult palju ta kannatab, ja käiguhoovastik kah ebatäpne. Ei taha uskuda, et kõikidel Omegatel selliste kastidega on siis nii jämedad hoorattad. Kas erinevaid kahvleid ei pakuta?Molotov51 kirjutas:Said siis asja nüüd ilusti pöördeid lugema uuesti? Kui tahad survelaagrit ettepoole, tõsta käpa kandurit ettepoole või tee üldse väljastpoolt reguleeritavaks. Kui tahad täpsemat infot või pilte.... saad MSN-is.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Survelaagri probleemi lahendasin ära. Nüüd pihustitele/anduritele pistikud olemas kuid kui tõnn ei oleks öelnud, et peep tartus elab poleks seda vist juhtunud. Pöördeid loeb, täna tegi paar jubedat pauku käivitades, kuid käima ei läinud. Peab tiba veel seadistama. Säde on olemas kas ka õigel ajal?Molotov51 kirjutas:Said siis asja nüüd ilusti pöördeid lugema uuesti? Kui tahad survelaagrit ettepoole, tõsta käpa kandurit ettepoole või tee üldse väljastpoolt reguleeritavaks.


(Ega keegi ei tea kuidas c20ne mootoril TPS'i ühendada, seal pistikul on 3 ühendust, märgistatud on numbritega 1 18 3)
No comment!
Otsid 2 klemmi potekalt, mille vahel on konstantselt (siis kui tps-i liigutad) ~3k ohm.
Need 2 klemmi on nüüd +5V ja mass, seega see ots mida sa parasjagu ei mõõda on signaal.
Teised 2 ühendad ära kas testides (vaatad megatunes, kas ADC liigub ikka alt üles, kui vastupidi, siis vahetad lihtsalt otsad ära omavahel) või paned ühe testri otsa signaaliklemmi külge ja teise ühele üle jäänud klemmidest.
Kui takistus läheb suuremast väiksemaks, siis üle jäänud ots on maa.
Kui takistus läheb väiksemast suuremaks, siis üle jäänud ots on +5v.
TPS-i liigutamise all pean alati silmas gaasisiibri liigutamist suletud asendist avatud asendisse.
Need 2 klemmi on nüüd +5V ja mass, seega see ots mida sa parasjagu ei mõõda on signaal.
Teised 2 ühendad ära kas testides (vaatad megatunes, kas ADC liigub ikka alt üles, kui vastupidi, siis vahetad lihtsalt otsad ära omavahel) või paned ühe testri otsa signaaliklemmi külge ja teise ühele üle jäänud klemmidest.
Kui takistus läheb suuremast väiksemaks, siis üle jäänud ots on maa.
Kui takistus läheb väiksemast suuremaks, siis üle jäänud ots on +5v.
TPS-i liigutamise all pean alati silmas gaasisiibri liigutamist suletud asendist avatud asendisse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada. Sest see on tegelikult 2 lülitit, täisgaas ja tühikäik. Noh pane kõrv ligi ja kuula kui natuke gaasi praotad, kui käib klikkk, siis on vanatüübi oma. Aga uuemad sobivad sinna võlli külge kah.Molotov51 kirjutas:Ma arvan, et autodatas on olemas... kui enne ei leia, siis üritan asja homme ära vaadata.veider kirjutas:(Ega keegi ei tea kuidas c20ne mootoril TPS'i ühendada, seal pistikul on 3 ühendust, märgistatud on numbritega 1 18 3)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Lugesin isegi eile õhtul midagi selle kohta... -> http://www.opelgt.com/forums/fuel-injec ... t-ecu.htmlAstrona kirjutas:C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada.
No comment!
Aga X20XEV ja C20XE'del on potekaga, mis töötab ilusti 5V peal. Mul on isegi 1 käepärast, aga hoian seda oma Kadettile :P samas mul pole seda paari kuu jooksul kindlasti vaja.veider kirjutas:Lugesin isegi eile õhtul midagi selle kohta... -> http://www.opelgt.com/forums/fuel-injec ... t-ecu.htmlAstrona kirjutas:C20NE kas polnud mitte ilma potekaga TPS? Vähemalt need 1. versioonid küll. Ja toda ei tohi MS külge ühendada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
laia genekarihmaga NE'l on ka juba uuemat sorti TPS.
Ise kasutasin ka seda.
Muidugi sul sellest vähe abi kuna sul vanema tüübi NE
Ise kasutasin ka seda.
Muidugi sul sellest vähe abi kuna sul vanema tüübi NE
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
enamus C20NE mootoritle on ikka potekaga TPS , ise pole veel näinud et mõnel olex selline mis on sisemiste lülititega , samas jagajaga xe mootorid kasutasid lülititega varianti ja coilpackiga xe kasutas potekaga TPS-i. Aga aru saab jah selle järgi , et kui teeb äärest äärde keerates kliki , siis on lülititega.
edit: vaatasin su pildid üle ja sul see lülititega TPS , sellega pole midagi teha.
edit: vaatasin su pildid üle ja sul see lülititega TPS , sellega pole midagi teha.
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Minu c20 ne 88a mootor oli manuaal kasti ja lülitiga nagu ka mu üks teine c 20ne ´mis pärines samuti manuaal omegalt aastast 91george16v kirjutas:enamus C20NE mootoritle on ikka potekaga TPS , ise pole veel näinud et mõnel olex selline mis on sisemiste lülititega , samas jagajaga xe mootorid kasutasid lülititega varianti ja coilpackiga xe kasutas potekaga TPS-i. Aga aru saab jah selle järgi , et kui teeb äärest äärde keerates kliki , siis on lülititega.
edit: vaatasin su pildid üle ja sul see lülititega TPS , sellega pole midagi teha.
Muideks se kadett käib nüüdseks

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Tõsi ta on, ega joosepit ei jõuagi ära tänada enam, kuigi kahe anduriga käis ta ka juba päris kobedalt...
Aga asjad liiguvad juba päris käbedalt. Täna sai kõige suurema probleemi vist ära likvideeritud kui nüüd homme valges ka sild otse paistab ja mõõdud ka seda kinnitavad võib isegi päeva kordaläinuks lugeda. Kuigi õnnestus õlijahutus radikas ära lõhkuda ja kripeldama jäi üks 2 mm suurune mõõtude erinevus. Kui nüüd järele mõelda ei tohiks see teoreetiliselt ega ka praktiliselt kuidagiviisi segada ning kiirelt kusagilt radika saaks + käiguhoovastiku ära teeks võiks tasapisi mõned veeremisedki teha. 


No comment!
Ülelaadimise juures ei saa Alpha-N süsteemi kasutada!
Lihtsalt sisselaskesse jõudva õhu parameetrid ei ole konstantsed nagu NA mootori puhul.
Lihtsalt sisselaskesse jõudva õhu parameetrid ei ole konstantsed nagu NA mootori puhul.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Õigus. Aga seal oli migni pseudo alpha N kah, kas seda ei saa?Mihkel kirjutas:Ülelaadimise juures ei saa Alpha-N süsteemi kasutada!
Lihtsalt sisselaskesse jõudva õhu parameetrid ei ole konstantsed nagu NA mootori puhul.
Mul krt oli 316kraadise nukiga tühkäigul 1200RPM juures MAP ca 85KPa. Ja mida madalamat pöörded, seda hullem. Turbodega vist ei pandagi sellise ülekattega nukke, et seda probleemi oleks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET