Ja saada võib selle siit: www.924board.org. Pane ostu-müügi alla oma soov üles. Võin ka ise panna.
Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
Välja näeb selline
Ja saada võib selle siit: www.924board.org. Pane ostu-müügi alla oma soov üles. Võin ka ise panna.

Ja saada võib selle siit: www.924board.org. Pane ostu-müügi alla oma soov üles. Võin ka ise panna.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii, hetkel auto siis ära antud, paigaldatakse hall sensoreid ja trigger pointe ette rihmarattale. Peale seda siis üritab kogu fuel managemendi ära ühendada ja eks paistab kuidas õnnestub.
WG ootaks veidi, äkki õnnestub ikka saada vähekasutatud HKS, või trust-i või Tiali oma. BTW audi oma on suht sarnane sellele.
Max
WG ootaks veidi, äkki õnnestub ikka saada vähekasutatud HKS, või trust-i või Tiali oma. BTW audi oma on suht sarnane sellele.
Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Jah, aga Audi oma on kõvasti väiksem ja sees on vaid 7lbs vedru. Originaalis on 931 omal sees 0.8Bar ja 930 omas 1.0Bar vedru. Omavahel 100% compatible.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi wastegate on reguleeritav ja selle saab vajadusel ka päris kinni keerata (kui kasutada normaalset wastegate seibi)... 
Mul ei ole mingit probleemi oma autol selle wastegatega ülerõhu sujuval reguleerimisel vahemikus 1-2 bar (ülerõhk). Mingist hetkest muutub lihtsalt suure rõhu mõju ettearvamatuks...

Mul ei ole mingit probleemi oma autol selle wastegatega ülerõhu sujuval reguleerimisel vahemikus 1-2 bar (ülerõhk). Mingist hetkest muutub lihtsalt suure rõhu mõju ettearvamatuks...

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Reguleeritavad on nad mõlemad, aga liiga nõrga vedruga hakkab suurtel rõhkudel (~2 Bar) wastegate ettearvamatult käituma.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii, ettevalmistused fuel managemendi paigalduseks käivad
Eile sai ostetud uued küünlajuhtmed, mõned T kolmikud, vaakumvoolikut, Vahepeal on valmis saanud Hall andurdite bracket, ette rihmarattale sai paigaldatud trigger pointid. Nüüd sisuliselt pole muud, kui ära ühendada. Kõik andurid, pistikud on olemas. Ainuke mis puudu on boost control solenoid. Ajutiselt võiksin osta mõne tavaauto oma, kui keegi oma kogemusi jagaks, millistel autodel asub see solenoid kapoti all mitte ajus.
Praegu tean et see on olemas Mitsu 3000gt, Ford Probe Turbo. Kas keegi teab kuidas käib rõhu kontroll
saabid,
Volvod
Toyota turbomudelid (celica, supra, mr2)
Nissanid (200sx, 300z)
Kui kellegil oleks pakkuda, võiksin kaaluda selle ostmist enne kui APEX-i solenoid siia jõuab.
Cheers
Eile sai ostetud uued küünlajuhtmed, mõned T kolmikud, vaakumvoolikut, Vahepeal on valmis saanud Hall andurdite bracket, ette rihmarattale sai paigaldatud trigger pointid. Nüüd sisuliselt pole muud, kui ära ühendada. Kõik andurid, pistikud on olemas. Ainuke mis puudu on boost control solenoid. Ajutiselt võiksin osta mõne tavaauto oma, kui keegi oma kogemusi jagaks, millistel autodel asub see solenoid kapoti all mitte ajus.
Praegu tean et see on olemas Mitsu 3000gt, Ford Probe Turbo. Kas keegi teab kuidas käib rõhu kontroll
saabid,
Volvod
Toyota turbomudelid (celica, supra, mr2)
Nissanid (200sx, 300z)
Kui kellegil oleks pakkuda, võiksin kaaluda selle ostmist enne kui APEX-i solenoid siia jõuab.
Cheers
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Audil on ka ajuväline solenoid. Solenoidil on kolm otsa:
- Wastegate avamine (rõhk)
- Sisselase enne turbot (vaakum)
- Sisselase peale turbot (rõhk)
Ja elektriline juhtimine.
Peaks sobima ilusasti sinu ajuga. Seda on ka päris mõistlike hindadega liikvel kasutatud peast. Tööpõhimõte on siis selline, et aju signaali alusel töötab magnetklapp mis suunab turbo poolt antavat rõhku kas wastegate avamisele või siis siselaskesse tagasi.
EDIT: Uus 2,2T S4 solenoid maksab Revalis 744eek ja on kohapeal olemas...
- Wastegate avamine (rõhk)
- Sisselase enne turbot (vaakum)
- Sisselase peale turbot (rõhk)
Ja elektriline juhtimine.
Peaks sobima ilusasti sinu ajuga. Seda on ka päris mõistlike hindadega liikvel kasutatud peast. Tööpõhimõte on siis selline, et aju signaali alusel töötab magnetklapp mis suunab turbo poolt antavat rõhku kas wastegate avamisele või siis siselaskesse tagasi.
EDIT: Uus 2,2T S4 solenoid maksab Revalis 744eek ja on kohapeal olemas...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kas sealt solenoidist saaks mingit infi ka kätte, et palju ta sisselaskest parajasti rõhku/vaakumit loeb? Oleks huvitav projekt, sellele juhtimist kirjutada.Silwer kirjutas:Audil on ka ajuväline solenoid. Solenoidil on kolm otsa:
- Wastegate avamine (rõhk)
- Sisselase enne turbot (vaakum)
- Sisselase peale turbot (rõhk)
Ja elektriline juhtimine.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii asjaosalised mul on Teile 2 sõna It's alive!!!
Viimase 3 ööpäeva jooksul on magatud nii 10 tundi ehk. Paigaldatud sai siis progetav aju. Asi tühikäigul töötab juba, aga palju on veel teha, kõik juhtmed ilusti rüü sisse paigaldada, originaal "ämblik" välja juurida jne, keep you posted!!!'
Mad Max
Viimase 3 ööpäeva jooksul on magatud nii 10 tundi ehk. Paigaldatud sai siis progetav aju. Asi tühikäigul töötab juba, aga palju on veel teha, kõik juhtmed ilusti rüü sisse paigaldada, originaal "ämblik" välja juurida jne, keep you posted!!!'
Mad Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii pole tükk aega midagi kirjutanud. Vaheapeal siis:
Fuel managent on peale aretatud, auto töötaab aga mitte veel nii nagu vaja.
Testimise käigus sai vanast käsnast plokikaanetihendist jagu. Kui vett esimesse silindrisse nirisema hakkas ei teadnud ju veel mis tegelikult viga, nüüd aa kaan maas ja pilt on tegelikult väga hea mönes möttes jumal tänatud, nüüd pöhjust mootori plokki sisse piiluda hihii. Kaan on praeguseks hetkeks viidud windorfi Tiidu kätte, kes freesib üle klapipesad ja muudab klappide töötasapinnast eemal olevat nurka et madalal klapitõusul öhuvoolavust parandada.
Väike illustreeriv pilt ka:

Veel tellitud sai Tiali WasteGate 44mm

Kohale on jöudnud yle lahe pika ootamise järele ka eesti esimene GARRETT GT30R.

flow map:

Veel on auto kapoti alla lisandunud sx performance Fuel pressure regulator

Sellelst tulenevalt on myya
Reguleeritav benaröhu regulaator H 500.-
Alumiiniumist BYPASS 1600.-
Audi Wastegate 800.-
Hinnad on samad mis olen ise asjade eest maksnud, mingit kasu ma saada ei soovi aga äkki kellelgi kes ehitab vöib neid juppe vaja minna.
Kapoti alusest veel üks kole pilt

Vana puhur mis ka myyki läheb kohe kohe

Fuel managent on peale aretatud, auto töötaab aga mitte veel nii nagu vaja.
Testimise käigus sai vanast käsnast plokikaanetihendist jagu. Kui vett esimesse silindrisse nirisema hakkas ei teadnud ju veel mis tegelikult viga, nüüd aa kaan maas ja pilt on tegelikult väga hea mönes möttes jumal tänatud, nüüd pöhjust mootori plokki sisse piiluda hihii. Kaan on praeguseks hetkeks viidud windorfi Tiidu kätte, kes freesib üle klapipesad ja muudab klappide töötasapinnast eemal olevat nurka et madalal klapitõusul öhuvoolavust parandada.
Väike illustreeriv pilt ka:

Veel tellitud sai Tiali WasteGate 44mm

Kohale on jöudnud yle lahe pika ootamise järele ka eesti esimene GARRETT GT30R.

flow map:

Veel on auto kapoti alla lisandunud sx performance Fuel pressure regulator

Sellelst tulenevalt on myya
Reguleeritav benaröhu regulaator H 500.-
Alumiiniumist BYPASS 1600.-
Audi Wastegate 800.-
Hinnad on samad mis olen ise asjade eest maksnud, mingit kasu ma saada ei soovi aga äkki kellelgi kes ehitab vöib neid juppe vaja minna.
Kapoti alusest veel üks kole pilt

Vana puhur mis ka myyki läheb kohe kohe

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Tead, kui juba niipalju raha kulutad siis ei saa riskida sellega et kogu kupatus tänu WG nässu läheb, kiilub kinni ei ole täpne jne. Päris paljud on oma hea tulemuse saavutanud ka audi WG-ga aga kuuleb ka vastakaid arvamusi. seega otsustasin kohe minna kvaliteetse aftermarket uniti peale. Pealegi on mul hea võimalus teha kohe õiged flantsid kinnitused jne kuna kogu summutisüsteem läheb vahetusse. 3"
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii eile oli mega päev kui 14.40 kopteri vastu läksin. Sain oma pakikese lõpuks kätte ja nüüd on võimalus pärispilte eksponeerida.
VÄIKE ÄREVUS:

TIALI WASTEGATE JA GARRETT GT30R:


TIALI JA AUDI WASTEGATE VÕRDLUS :


PIPERCROSS XXL FILTER ja TURBO:

TURBO XS STYLE BOW:

PORSCHE 911 GT2 SIDURIKORV JA KETAS (GOOD FOR 331kw):

VÄRSKELT KAPREMONDI LÄBINUD PLOKIKAAS:

VÄIKE FILTRITE VÕRDLUS SIIN:

SIIN VÄIKE KUNTSTIPILT :D:D:D :

(ütlen igaks juhuks ära et tegu on peale tööd pildiga)
TATECH ENGINE MANAGEMENT BOX:

KOGU PADAJANN:

TÖID TEOSTAB:

VÄIKE ÄREVUS:

TIALI WASTEGATE JA GARRETT GT30R:


TIALI JA AUDI WASTEGATE VÕRDLUS :


PIPERCROSS XXL FILTER ja TURBO:

TURBO XS STYLE BOW:

PORSCHE 911 GT2 SIDURIKORV JA KETAS (GOOD FOR 331kw):

VÄRSKELT KAPREMONDI LÄBINUD PLOKIKAAS:

VÄIKE FILTRITE VÕRDLUS SIIN:

SIIN VÄIKE KUNTSTIPILT :D:D:D :

(ütlen igaks juhuks ära et tegu on peale tööd pildiga)
TATECH ENGINE MANAGEMENT BOX:

KOGU PADAJANN:

TÖID TEOSTAB:

Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes