vilin käiguvahetusel
vilin käiguvahetusel
Olen juba sünnist saati järgi vahtind autodele, mis käiguvahetusel vilisevad. Siit ka küsimus. Kas kuidagi viisi on võimalik ka BMW 2,5 td käiguvahetusel susisema saada? Olen kuulnud, et kuskil peaks saama mingi vile vahele panna. Oskab keegi öelda millise vile ja kuhu see täpselt käib. Mingi skeem oleks super...
Ebay-s ringi vaadates leidsin igasugu vidinaid. Üks tüüpiline näide on selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ainPicture
Idee järgi peaks selle siis turbo ja sisselaske kollektori vahele orgunima. Nüüd käib peas ringi mõte, et surve väljalaskmiseks tuleb see klapp avada aga kuhu vahele need peenikesed voolikud ühendada. Üldiselt põhimõte vajab veel uurimist.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ainPicture
Idee järgi peaks selle siis turbo ja sisselaske kollektori vahele orgunima. Nüüd käib peas ringi mõte, et surve väljalaskmiseks tuleb see klapp avada aga kuhu vahele need peenikesed voolikud ühendada. Üldiselt põhimõte vajab veel uurimist.
bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.
terv
erich
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Tegelikult kui nii mõtlema hakata jah, et kui bensiinikal gaasi maha lased, siis läheb siiber kinni ja tekibki rõhk sinna siibri ja turbo vahele. Diislil jookseb kõik niikuinii peale. Niiet kui ma diislit heasti vilisema tahaksin panna, siis peaksin aretama mingi elektroonilise siibri sisselaskesse, mis tõmbaks õhu kinni ja laseks selle jälle lahti, kui tühikäigu pöörded saabuvad. Aga sellisel juhul toimiks asi nii nagu krossikas, et kui gaasi maha lased ja käik sees, siis mootor pidurdab pea nii et rattad lohas. (arvestades diisli kompressiooni) Niisama vist tõesti ei saa sinna tekkidagi mingit rõhku, mis vile häält tegema paneb. Viimane kiri oli suht veenev, suht mõttetu ikka...
Täiesti nõus sinuga. Ei saa mina aru, miks on vaja üldse teha selliseid "wannabe"-sid. Kasutagem asju ikkagi selleks, milleks ja millele nad on ette nähtud.erikred kirjutas:bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.
terv
erich
Karl
Re: vilin käiguvahetusel
spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
siin üks video ka millist mõtlen http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk" onclick="window.open(this.href);return false;
siin üks video ka millist mõtlen http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: vilin käiguvahetusel
Siin ju tuhat korda räägitud sel teemal et diislil pole vaakumit millega BOV-i avada. Mõtle nüüd loogiliselt miks see karp seal on.carboy11 kirjutas:spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.