vilin käiguvahetusel

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
vinks
Postitusi: 3
Liitunud: 29.03.2008 21:57
Asukoht: ida-viru

vilin käiguvahetusel

Postitus Postitas vinks »

Olen juba sünnist saati järgi vahtind autodele, mis käiguvahetusel vilisevad. Siit ka küsimus. Kas kuidagi viisi on võimalik ka BMW 2,5 td käiguvahetusel susisema saada? Olen kuulnud, et kuskil peaks saama mingi vile vahele panna. Oskab keegi öelda millise vile ja kuhu see täpselt käib. Mingi skeem oleks super...
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

:-D

Võlusõna on BOV. Kontakteeru näiteks ES-Tuninguga. Muidugi ei ole ma kindel,et BMW diislile seda paigaldada saaks. Samas VAG 1.9TDI osad liiklevad sellega.
Või noh, mine "tuuning poodi" ja osta endale BOV hääle tegija lihtsalt.
vinks
Postitusi: 3
Liitunud: 29.03.2008 21:57
Asukoht: ida-viru

Postitus Postitas vinks »

Ebay-s ringi vaadates leidsin igasugu vidinaid. Üks tüüpiline näide on selline:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-Se ... ainPicture

Idee järgi peaks selle siis turbo ja sisselaske kollektori vahele orgunima. Nüüd käib peas ringi mõte, et surve väljalaskmiseks tuleb see klapp avada aga kuhu vahele need peenikesed voolikud ühendada. Üldiselt põhimõte vajab veel uurimist.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
vinks
Postitusi: 3
Liitunud: 29.03.2008 21:57
Asukoht: ida-viru

Postitus Postitas vinks »

Tegelikult kui nii mõtlema hakata jah, et kui bensiinikal gaasi maha lased, siis läheb siiber kinni ja tekibki rõhk sinna siibri ja turbo vahele. Diislil jookseb kõik niikuinii peale. Niiet kui ma diislit heasti vilisema tahaksin panna, siis peaksin aretama mingi elektroonilise siibri sisselaskesse, mis tõmbaks õhu kinni ja laseks selle jälle lahti, kui tühikäigu pöörded saabuvad. Aga sellisel juhul toimiks asi nii nagu krossikas, et kui gaasi maha lased ja käik sees, siis mootor pidurdab pea nii et rattad lohas. (arvestades diisli kompressiooni) Niisama vist tõesti ei saa sinna tekkidagi mingit rõhku, mis vile häält tegema paneb. Viimane kiri oli suht veenev, suht mõttetu ikka...
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

erikred kirjutas:bov diislil on üks mõttetumaid asju üldse, pole seal sisselaskes isegi gaasiklappi kuhu taha liigne rõhk koguneda saaks käiguvahetusel.
Heal juhul saad väheke susisema, minekus ilmselt kaotad sest laseb mootori tööks vajaliku rõhu lihtsalt atmosfääri valel hetkel.

terv
erich
Täiesti nõus sinuga. Ei saa mina aru, miks on vaja üldse teha selliseid "wannabe"-sid. Kasutagem asju ikkagi selleks, milleks ja millele nad on ette nähtud.

Karl
carboy11
Postitusi: 1
Liitunud: 30.06.2011 8:28

Re: vilin käiguvahetusel

Postitus Postitas carboy11 »

spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
siin üks video ka millist mõtlen http://www.youtube.com/watch?v=eXPI5unHnKk" onclick="window.open(this.href);return false;
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: vilin käiguvahetusel

Postitus Postitas IvarR »

carboy11 kirjutas:spetsiaalselt diislile tehakse ka tdi dump valve aga sellel on lisaks veel elektriline karp ,et mille jaoks see ?
Siin ju tuhat korda räägitud sel teemal et diislil pole vaakumit millega BOV-i avada. Mõtle nüüd loogiliselt miks see karp seal on.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Vasta