
probleem CA18DE mootoriga
probleem CA18DE mootoriga
et siiss elline asi, moto 1,8 95kw ning auto oli 2aastat seisnud garages, tõin ta siis ää ja hakkasin ehitama, vahetasin karteritihendi ära,uue õli ja bensafiltri,uued mahlad(õli,pena,jahutusvedelik).ja kala on selline et moto ei lähe tööle. tegin ka dopkat aga siis teeb ühe mehise detanatsiooni. Küünlad on kuivad . pensapump pumpab ja kui kütusefiltri 1ots lahti teha siis on seal mehine surve sees,niiet pritsib välja kõrvalt. Et mida soovitate teha või kontrollida et saaks masina tööle. 

ei immot seal ei ole 100% ses sädeon olemas ja hea. pump töötab ja lööb rõhku aga eitea kuipalju rõhku,pihustid ei avanegi ,kuigi voolu tuleb peale 2v , ja kui dopkat teha 4-jale silindrile siis läheb dopkaga tööle .igastahes küte pihustiteni mingil määral jõuab, võtsin pihust oma pesast välja siis küttetorust hakkas kütet nirisema natuke.
Tootlikus on oluline aga kui sul 3bar üles lööb priminguga, siis käivitamiseks on sellest juba küll.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ja kui auto käimagi ei lähe (ainult kütuserõhu üles löömiseks tõmbab pumba korraks käima), siis ~3bar ilmselt olenevalt kui hea tagasivoolu klapp pumbal on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ühel seisnud opeli mootoril olid ka pihustid kinni jäänud.
Kasutasime lihtsalt visuaalse vaatluse meetodit. tõstsime kütuserenni koos pihustitega sisselaskest nõks välja ...üks andis starterit ja teine vaatas et ei tulegi midagi.
Variante on palju kuidas kontrollida ja pihustid on suht tõenäoline.
Kasutasime lihtsalt visuaalse vaatluse meetodit. tõstsime kütuserenni koos pihustitega sisselaskest nõks välja ...üks andis starterit ja teine vaatas et ei tulegi midagi.
Variante on palju kuidas kontrollida ja pihustid on suht tõenäoline.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273