probleem CA18DE mootoriga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

probleem CA18DE mootoriga

Postitus Postitas telerex »

et siiss elline asi, moto 1,8 95kw ning auto oli 2aastat seisnud garages, tõin ta siis ää ja hakkasin ehitama, vahetasin karteritihendi ära,uue õli ja bensafiltri,uued mahlad(õli,pena,jahutusvedelik).ja kala on selline et moto ei lähe tööle. tegin ka dopkat aga siis teeb ühe mehise detanatsiooni. Küünlad on kuivad . pensapump pumpab ja kui kütusefiltri 1ots lahti teha siis on seal mehine surve sees,niiet pritsib välja kõrvalt. Et mida soovitate teha või kontrollida et saaks masina tööle. ;)
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

kui küünlad kuivad siis on pihustid äkki kinni jäänud.
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

asi on siis nii et homme saam manomeetri ja mõõdan kütusesurve ära et kahtlus on se kas nüüd pihustid ei tööta või on kütusepump pääses. dopkaga läks nüüd korra tööle et niipalju kui dopkat tegin ,niipalju ta käis
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

tasuks ju uurida ega seal mingit immot vahel pole,mul mazda oli ka seisnud 5 kuud väljas enne kui minu kätte tuli ja sellel oli ka mingi jama immo mis oli ära minestanud,sai jamatud ja lõpuks kui selle vahelt minema viskasin hakkas auto kohe käima,blokkis siis pihustid,sädeme ja pumba.
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

ei immot seal ei ole 100% ses sädeon olemas ja hea. pump töötab ja lööb rõhku aga eitea kuipalju rõhku,pihustid ei avanegi ,kuigi voolu tuleb peale 2v , ja kui dopkat teha 4-jale silindrile siis läheb dopkaga tööle .igastahes küte pihustiteni mingil määral jõuab, võtsin pihust oma pesast välja siis küttetorust hakkas kütet nirisema natuke.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

no siis on pihustitega mingi jama järelikult.muud seal ju enam olla ei saa
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

ju vist aga küsiks ka seda et palju se bensiinipump peab pumpama et oleks normaalne rõhk? 3-4bar?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tootlikus on oluline aga kui sul 3bar üles lööb priminguga, siis käivitamiseks on sellest juba küll.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

2,5 on surve vaakumis,3,5 boosti all
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja kui auto käimagi ei lähe (ainult kütuserõhu üles löömiseks tõmbab pumba korraks käima), siis ~3bar ilmselt olenevalt kui hea tagasivoolu klapp pumbal on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

ühel seisnud opeli mootoril olid ka pihustid kinni jäänud.
Kasutasime lihtsalt visuaalse vaatluse meetodit. tõstsime kütuserenni koos pihustitega sisselaskest nõks välja ...üks andis starterit ja teine vaatas et ei tulegi midagi.

Variante on palju kuidas kontrollida ja pihustid on suht tõenäoline.
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

nii täna mõõtsin rõhu ära , manoka ühendasin peale kütusefiltrit ja välja pressis kütusepump 4bari , sellest järeldan ,et pihustid on urgus ning tuleb hakata uusi töötavaid pihusteid muretsema. ;)
Vasta