VAZ 06 Turbo -> Lada 07 swap. Dann9000
ega jah, midagi seal päris paigas ei olnud, aga vahepeal kõvasti trgemaks saanud ja kui selle ümbertõstmise käsile võtab, siis saab need vead parandatud, tänu sellele rõhule need kolvid seal ära ka sulasid, ja turbo ja see surveaste ei olnud ka mitte kuidagi "sõbrad" , kui nüüd teha siis uus kaan ja seda tsippa mahavõtta, peab vaatama palju kannatab, ja piiripeale enam asja ei tahaks ajada.
aga turbot oleks vaja raudselt teist, sest see õhtal juba, aga ma arvan, et sinna vahele peaks ka mõne muu turbo saama, ma mõtlen just flantside koha pealt, nt. garettil on olemas samast turbost- analoog, millel peaks ju flansid samad olema

aga turbot oleks vaja raudselt teist, sest see õhtal juba, aga ma arvan, et sinna vahele peaks ka mõne muu turbo saama, ma mõtlen just flantside koha pealt, nt. garettil on olemas samast turbost- analoog, millel peaks ju flansid samad olema

Kaant on sul pigem vaja juurde kasvatada (piltlikult öeldes).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Lada originaalsurveaste on 8,5
Pole seal midagi vaja juurde kasvatada
Lihtsalt tuleb need korralikult tööle panna
draw-through süsteemiga on see sama hea kui võimatu
muude süsteemidega on see väga keeruline, eriti kui kasutad prügikastist pärinevaid teadmata pärioluga juppe ja originaalseades karpat
see, et teil siguli karbuss ja sisselase töötab 9000 rpm, võiks kuskil auto.24 foorumis sogada. NEVER
kui aga raha ei ole ja korralikult asja ei tee, siis võib jäädagi katkisi kolbe vahetama ja hädaldama, et surveaste on liiga suur
1,0 bar 8,5 surveastme korral ei eelda mingit surveastme vähendamist. Lihtsalt vahejahutust, korralikult seatud karpat ja süüdet, mis siguli tehaseosadega on sama hea kui võimatu.
Ja kui ehitate läbipuhutavat karpat, siis mismoodi huvitav sinna bensiin boosti all sisse jõuab, kui pumba surve on 0,4 bar ja boosti ajal on boosti vastusurve suurem kui 0,4 bar
(ujukikamber on ühendatud kojaga)
Ka üks koht, mille üle mõelda....
üle 0,5 bar draw-throuh süsteemiga, kui kasutad normaalset surveastet, tuleb arvatavasti panna vee sissepritse juurde, ükski auto üle selle pole sellest pääsenud ja kellel ei ole, sellel pole 1 bar boosti ka. Netifoorumites võib kirjutada kõike ja nett kannatab kõike, kuid see ei muuda seda automaatselt toimivaks asjaks.
Pole seal midagi vaja juurde kasvatada
Lihtsalt tuleb need korralikult tööle panna
draw-through süsteemiga on see sama hea kui võimatu
muude süsteemidega on see väga keeruline, eriti kui kasutad prügikastist pärinevaid teadmata pärioluga juppe ja originaalseades karpat
see, et teil siguli karbuss ja sisselase töötab 9000 rpm, võiks kuskil auto.24 foorumis sogada. NEVER

kui aga raha ei ole ja korralikult asja ei tee, siis võib jäädagi katkisi kolbe vahetama ja hädaldama, et surveaste on liiga suur
1,0 bar 8,5 surveastme korral ei eelda mingit surveastme vähendamist. Lihtsalt vahejahutust, korralikult seatud karpat ja süüdet, mis siguli tehaseosadega on sama hea kui võimatu.
Ja kui ehitate läbipuhutavat karpat, siis mismoodi huvitav sinna bensiin boosti all sisse jõuab, kui pumba surve on 0,4 bar ja boosti ajal on boosti vastusurve suurem kui 0,4 bar

Ka üks koht, mille üle mõelda....
üle 0,5 bar draw-throuh süsteemiga, kui kasutad normaalset surveastet, tuleb arvatavasti panna vee sissepritse juurde, ükski auto üle selle pole sellest pääsenud ja kellel ei ole, sellel pole 1 bar boosti ka. Netifoorumites võib kirjutada kõike ja nett kannatab kõike, kuid see ei muuda seda automaatselt toimivaks asjaks.
Minu juurdekasvatamise jutt oli selleks, et inimene ei hakkaks kaant madalamaks lihvima.
LADA surveastet ma peast ei teadnud, lihtsalt üldistav jutt oli.
LADA surveastet ma peast ei teadnud, lihtsalt üldistav jutt oli.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Eespool oli ka üks repliik, et kolvid sulasid ära, sest surveaste ja turbo polnud sõbrad vms....
Kolvid ei sula mitte boosti ega turbo, vaid detonatsiooni tõttu. Korras jahutuse ja väikse boostiga on normaalse põlemise korral temperatuuri tõus talutav, kuid nt detonatsiooni korral tõuseb see kordades.
Naiivne oleks arvata, et mingi 0,6 bar kolbidele midagi teeb. Ära sulatab need detonatsioon, mis nagu ma eespool ütlesin, suvalisest omavahel kokku mitte sobida võivatest juppidest tehes tekib väga lihtsasti ning igasugu plärisevate "otseläbi", "sport" jne summutitega ei ole seda lihtsalt kuulda.
Alumiiniumisulamid kolbide tegemiseks on seeriatootmises suht sarnased ja selline variant on välistatud, et oh, vene kolvid on sellisest materjalist, et sulab nagu jootetina.
Vea see auto dünosse, võib kihla vedada, et käest ära mineva segu ja süüte pärast on sellel jõukõver nagu saetera.
Edit: pildil paistab blow-through süsteem.

Bensiini etteanne karbussi on kuidas lahendatud? Kirjeldusest küll boost-referentsiga regulaatorit ja elektripumpa ei paista.
Kui sedasi on, siis sulanud kolbide põhjust sealt otsigi. Kui ujukikambris on 0,6 bar survet ja originaalpump lööb 0,4 mis siis juhtub
Vastus: boostisurve surub bensiini pumpa tagasi ja ujukikambrisse seda juurde ei tule. Edasi. Tase langeb, segu lahjeneb ja mis juhtub, kui segu lahjeneb. Siis hakkab detonatsioon ja kolbide sulamine.
Autol peab olema bensiinipump, mis suudab tagada vähemalt surve=0,4bar+max boost. 1bar juures siis min 1,4 bar. Sigulli originaalpump ei tee seda mingi valemiga. Selleks on kõige odavam panna elektriline pritsepump ja tagasivool. Edasi tuleb osta surveregulaator, mis tõstab etteandesurvet vastavalt boostile ja vähendab vaakumi tekkides 0,4-ni, muidu upub karbuss ära.
Kõik kogu lugu. Enne turbo pealearetamist tasuks karburaatormootori tööpõhimõtted endale selgeks teha ja Belli raamat 1x läbi lugeda, ei ole siis sulanud kolbe.
Kui sul on läbipuhutava karpa taga tavaline mehhaaniline bensiinipump, siis ei ole sellel mootoril mingit jõudu, et 9000 pöördega tahhomeeter kõveraks sõita. Lihtsalt esimese 100 meetri järel saab karbuss bensiinist tühjaks ja kogu lugu.
Kui siguli mootorile panna peale mingi korraliku firma kaanetihend (neid peaks nagu saada olema), lihvida kaan perfektselt sirgeks ja siledaks, siis 0,6 bar boosti jaoks pole sinna mingit metalltihendit või O-ringi vaja.
Ja kui sa lased selle mootoriga ÕIGE SEGUGA 1,0 bar välja, siis varsti saad siin näidata nt kõveraid kepse või midagi taolist. Kaanetihend ei lenda boostist, vaid detonatsioonist.
Kolvid ei sula mitte boosti ega turbo, vaid detonatsiooni tõttu. Korras jahutuse ja väikse boostiga on normaalse põlemise korral temperatuuri tõus talutav, kuid nt detonatsiooni korral tõuseb see kordades.
Naiivne oleks arvata, et mingi 0,6 bar kolbidele midagi teeb. Ära sulatab need detonatsioon, mis nagu ma eespool ütlesin, suvalisest omavahel kokku mitte sobida võivatest juppidest tehes tekib väga lihtsasti ning igasugu plärisevate "otseläbi", "sport" jne summutitega ei ole seda lihtsalt kuulda.
Alumiiniumisulamid kolbide tegemiseks on seeriatootmises suht sarnased ja selline variant on välistatud, et oh, vene kolvid on sellisest materjalist, et sulab nagu jootetina.
Vea see auto dünosse, võib kihla vedada, et käest ära mineva segu ja süüte pärast on sellel jõukõver nagu saetera.
Edit: pildil paistab blow-through süsteem.

Bensiini etteanne karbussi on kuidas lahendatud? Kirjeldusest küll boost-referentsiga regulaatorit ja elektripumpa ei paista.
Kui sedasi on, siis sulanud kolbide põhjust sealt otsigi. Kui ujukikambris on 0,6 bar survet ja originaalpump lööb 0,4 mis siis juhtub

Autol peab olema bensiinipump, mis suudab tagada vähemalt surve=0,4bar+max boost. 1bar juures siis min 1,4 bar. Sigulli originaalpump ei tee seda mingi valemiga. Selleks on kõige odavam panna elektriline pritsepump ja tagasivool. Edasi tuleb osta surveregulaator, mis tõstab etteandesurvet vastavalt boostile ja vähendab vaakumi tekkides 0,4-ni, muidu upub karbuss ära.
Kõik kogu lugu. Enne turbo pealearetamist tasuks karburaatormootori tööpõhimõtted endale selgeks teha ja Belli raamat 1x läbi lugeda, ei ole siis sulanud kolbe.
Kui sul on läbipuhutava karpa taga tavaline mehhaaniline bensiinipump, siis ei ole sellel mootoril mingit jõudu, et 9000 pöördega tahhomeeter kõveraks sõita. Lihtsalt esimese 100 meetri järel saab karbuss bensiinist tühjaks ja kogu lugu.
Kui siguli mootorile panna peale mingi korraliku firma kaanetihend (neid peaks nagu saada olema), lihvida kaan perfektselt sirgeks ja siledaks, siis 0,6 bar boosti jaoks pole sinna mingit metalltihendit või O-ringi vaja.
Ja kui sa lased selle mootoriga ÕIGE SEGUGA 1,0 bar välja, siis varsti saad siin näidata nt kõveraid kepse või midagi taolist. Kaanetihend ei lenda boostist, vaid detonatsioonist.
jah, arvestades sellega et asi käis ~10-12a. tagasi ja läks siiski tööle on päris hea, LOOMULIKULT oli seal suht palju probleeme/vigu, aga masin sõitis, siiski mõndade probleemidega ja tol ajal päris kiiresti, siis minu arust tagant järgi mahategemine, natuke imelik, kuna tänapäeval 1001 võimalust end sellel teemal tugevalt arendada, samas kui sellel ajal tuli kõik omal käel valmis nikerdada, ja kuna ma ütlesin, et kuskilt siis adekvaatset infot ei saanud (va. minig tüüp lätist ja soomlased) siis loomulikult oli seal suht palju asju mis jäid probleemseteks.
JAH kui nüüd hakkata uuesti tegema siis palju kergem, ja teadmisi rohkem.
kas belli raamat oli ültse olemas 93-94aastal, ja oli seda võimalik eestis kuskil lugeda/sirvida??
JAH kui nüüd hakkata uuesti tegema siis palju kergem, ja teadmisi rohkem.
kas belli raamat oli ültse olemas 93-94aastal, ja oli seda võimalik eestis kuskil lugeda/sirvida??
Ma ei õiendanud niipalju Sinu 10a vanusele tööle (au ja kuulsus
), kuivõrd siit läbijooksnud väärarusaamadele. Kui tehakse kaugeleulatuvaid järeldusi surveastme ja turbo sobivuse kohta, ise teadmata, mis surveaste on, siis on midagi päris valesti.
Ja selleni, et 1 bar all olevasse ujukikambrisse 0,4 bar andvast seeria bensupumbast bensiini ei tule peaks natukene tehnilist loogikat omavale ehitajale selge olema ilma raamatuteta.
Ainuke häda on see, et selle auto tööle panekuks on teatud jupid üsna kallid (nt boost reference'ga surveregulaator maksab nii 250 dollarit) ja siinmaal puudub kogemus nendega sootuks.
Karpa-turbo setupide kohta tasuks lugeda ameeriklaste ajakirju, seal on üsna popp combo, kus turbo või mehh puhur puhub läbi karpa. Seejuures ei jää need mootorid kuidagit moodi alla samasuurtele ja sama boostiga töötavatele pritsemootoritele. Tõsi, piirang on kuskil 1,5 bar (karpa tihendid ei pea kinni enam), aga vaevalt tänavale rohkem vajagi on.

Ja selleni, et 1 bar all olevasse ujukikambrisse 0,4 bar andvast seeria bensupumbast bensiini ei tule peaks natukene tehnilist loogikat omavale ehitajale selge olema ilma raamatuteta.
Ainuke häda on see, et selle auto tööle panekuks on teatud jupid üsna kallid (nt boost reference'ga surveregulaator maksab nii 250 dollarit) ja siinmaal puudub kogemus nendega sootuks.
Karpa-turbo setupide kohta tasuks lugeda ameeriklaste ajakirju, seal on üsna popp combo, kus turbo või mehh puhur puhub läbi karpa. Seejuures ei jää need mootorid kuidagit moodi alla samasuurtele ja sama boostiga töötavatele pritsemootoritele. Tõsi, piirang on kuskil 1,5 bar (karpa tihendid ei pea kinni enam), aga vaevalt tänavale rohkem vajagi on.