
kuna kere (http://www.carrating.org/car.php?5444) läks lammutamisele see suvi ja järele jäi ainult vajalikud veermiku ja mootori osad. Mootoriks on siis 1.8(puuritud) turboga sigulli moto, peaks olema eestis esimene, mille mul isa ~12a. tagasi peale pani, ja nüüd kuna sai pool juhuslikult üli-heas korras 2107
(http://www.carrating.org/car.php?7068)
siis tuli mõte see asi uuesti pöördesse ajada

motoks siis sigulli 1.6 moto, mida sai enne turbot juba täiesti ümber teha, suuremad kolvid( +grammi pealt tasakaalu) suuremad klappid, kergendatud hooratas, tugevndatud käimar(5käiku+tagu.), Solexi karbuss, mida sai veelgi ümberehitatud, kaant kõvasti maha võetud, väljalase koosnes ainult sirgest torus ja otse-läbi lõpupütist, el. bensupump(audi200tq), portitud, ümberehitatud kollektor, õhuvõtt ümber ehitatud, ka kere põhja sai pandud tugevndustalad. ilma turbota läks juba masin spido järgi tsippa üle 200kmh
Siis tuli turbo, IHI-Turbo BRH5, peaks olema subaru legazy´tel (~91-2a.)?
algul jooksma saamisega oli päris palju jama, ja kogu "install" oli "katse-eksitus meetodil" üles ehitaud, sai siis konsulteerida "targematega" aga keegi ei osanud midagi üelda, sai ka tallinnas käidud, vihuris, need poisid ei jaganud nagu ültse matsu, et sealt tuldi tagasi samade teadmisetega millega mindi

ega siis midagi, isa mul hakkas omal käel asja tegema, ja lõpuks tuligi kõik nii nagu pidi välja, ehk siis kõik oli omal kohal, ja funkas. sai siis ka Riias mingi spetsi juures käidud ja tema jutu järgi pidi nagu kõik õige olema



siis tulid probleemid jõu mahapanemisega, sidur tuli panna tugevam, mingi võimsa fiati korv ja kettas, mida mul isa veel kuidagi tugevndas,
tagusild hakkas ka järele andma selle sai asendada 07 omaga ja kiire reduktoriga. käigukasti tulid paremad sünkronisaatorid, tugevamad.
Sai õhuvõtt ka ümber teha, ja mingi vw "õhukast" ja torud tulid.
ja siis sai masinat proovida ka korralikult,kiirendades ja isegi 3käiguga laia pastlaga polnud probleem rattaid tugevalt ringi saada.
ja tahho käis ~8000-9 vahele ära, ning spidomeetri seierit polnud probleem nurgataha ka ajada


et reaalselt ta sinna 210+ oli midagi, aga pead ei anna
Turbo puhus 0.6bar´i peal ja lajatas 1,2bar´i ka ära.
ja minek oli raju


Praegu seisab masin kuuris, ja ootab oma aega(järgmine talv), viimane kord kui mootor tööle panime oli aasta 1998, ja nii ta jäi.
ja plaan kogu tehnika ümber tõsta sellele punasele, ja natuke muudatusi teha, nt. uus turbo, sest sellel oli kuumas-osas lõpuks pragu sees


plaanis siis intercooler ja BOV, vahele panna, sest väike lõtk oli sees turbos

mingitele võistlustele ei lähe siis enam sellega, vaid maybe korra, et ajad teada saada ja siis ainult gaarasi, et mõnel ilusal ööl "rullidele ja muudele loomadele" põske lasta:)
panen ka minig aeg mootori ja jubinate pildi, et milline praegu välja näeb, suht tolmune ja määrdunud
