VAZ 06 Turbo -> Lada 07 swap. Dann9000

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

dann9000
Postitusi: 12
Liitunud: 15.08.2005 18:47
Asukoht: pärnu

VAZ 06 Turbo -> Lada 07 swap. Dann9000

Postitus Postitas dann9000 »

Nii teema tegelikult käib hetkel veel mootorist :!:
kuna kere (http://www.carrating.org/car.php?5444) läks lammutamisele see suvi ja järele jäi ainult vajalikud veermiku ja mootori osad. Mootoriks on siis 1.8(puuritud) turboga sigulli moto, peaks olema eestis esimene, mille mul isa ~12a. tagasi peale pani, ja nüüd kuna sai pool juhuslikult üli-heas korras 2107
(http://www.carrating.org/car.php?7068)
siis tuli mõte see asi uuesti pöördesse ajada :)

motoks siis sigulli 1.6 moto, mida sai enne turbot juba täiesti ümber teha, suuremad kolvid( +grammi pealt tasakaalu) suuremad klappid, kergendatud hooratas, tugevndatud käimar(5käiku+tagu.), Solexi karbuss, mida sai veelgi ümberehitatud, kaant kõvasti maha võetud, väljalase koosnes ainult sirgest torus ja otse-läbi lõpupütist, el. bensupump(audi200tq), portitud, ümberehitatud kollektor, õhuvõtt ümber ehitatud, ka kere põhja sai pandud tugevndustalad. ilma turbota läks juba masin spido järgi tsippa üle 200kmh

Siis tuli turbo, IHI-Turbo BRH5, peaks olema subaru legazy´tel (~91-2a.)?
algul jooksma saamisega oli päris palju jama, ja kogu "install" oli "katse-eksitus meetodil" üles ehitaud, sai siis konsulteerida "targematega" aga keegi ei osanud midagi üelda, sai ka tallinnas käidud, vihuris, need poisid ei jaganud nagu ültse matsu, et sealt tuldi tagasi samade teadmisetega millega mindi :-D
ega siis midagi, isa mul hakkas omal käel asja tegema, ja lõpuks tuligi kõik nii nagu pidi välja, ehk siis kõik oli omal kohal, ja funkas. sai siis ka Riias mingi spetsi juures käidud ja tema jutu järgi pidi nagu kõik õige olema :roll: , siis mõne aja pärast sulasid kolvid sisse ära :-D , kuna surveaste oli ÜLIM, kuna ennem turbsi oli seda viimase piirini maha võetud. No see oli parandatav, sigulli originaal pensubumpaga ei läinud asi töölegi, siis tuligi audi-pump. Siis läks masin koguaeg keema, nii siis tuli jahutus ümber teha , täpselt mida seda ma enam ei mäleta :oops:
siis tulid probleemid jõu mahapanemisega, sidur tuli panna tugevam, mingi võimsa fiati korv ja kettas, mida mul isa veel kuidagi tugevndas,
tagusild hakkas ka järele andma selle sai asendada 07 omaga ja kiire reduktoriga. käigukasti tulid paremad sünkronisaatorid, tugevamad.
Sai õhuvõtt ka ümber teha, ja mingi vw "õhukast" ja torud tulid.

ja siis sai masinat proovida ka korralikult,kiirendades ja isegi 3käiguga laia pastlaga polnud probleem rattaid tugevalt ringi saada.
ja tahho käis ~8000-9 vahele ära, ning spidomeetri seierit polnud probleem nurgataha ka ajada :-D , kiirust sai proovida ainult korra, turvalisuse pärast, seier jooksis pmts. teisele rinigle 10km/h peale :-D
et reaalselt ta sinna 210+ oli midagi, aga pead ei anna
Turbo puhus 0.6bar´i peal ja lajatas 1,2bar´i ka ära.
ja minek oli raju :) foori alt keegi eest ei länud kunagi ja järgi ka ei tulnud, ja kiirendustel kordagi kellegi tagutulesid polnud see auto näinud :)

Praegu seisab masin kuuris, ja ootab oma aega(järgmine talv), viimane kord kui mootor tööle panime oli aasta 1998, ja nii ta jäi.
ja plaan kogu tehnika ümber tõsta sellele punasele, ja natuke muudatusi teha, nt. uus turbo, sest sellel oli kuumas-osas lõpuks pragu sees :(, ja kaan tuleb uus teha, kuna surveaste on liig, ja välja- ja sisselase tuleb ka parem teha, kuna, siis kui seda mul isa seda masinat tegi siis oli ainult kaks võimalust romula või "tee ise valmis" -juppide kohapealt, ja "tuuningust" ei teadnud keegi midagi :-D
plaanis siis intercooler ja BOV, vahele panna, sest väike lõtk oli sees turbos :(

mingitele võistlustele ei lähe siis enam sellega, vaid maybe korra, et ajad teada saada ja siis ainult gaarasi, et mõnel ilusal ööl "rullidele ja muudele loomadele" põske lasta:)

panen ka minig aeg mootori ja jubinate pildi, et milline praegu välja näeb, suht tolmune ja määrdunud :-D
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Väga kõva projekt. Soovin edu.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Re: VAZ 06 Turbo -> Lada 07 swap. Dann9000

Postitus Postitas T6nis »

dann9000 kirjutas:Turbo puhus 0.6bar´i peal ja lajatas 1,2bar´i ka ära.
ja minek oli raju :) foori alt keegi eest ei länud kunagi ja järgi ka ei tulnud, ja kiirendustel kordagi kellegi tagutulesid polnud see auto näinud :)
Mis moodi sul see turbo rõhk nii palju kõikus kas sul laadis 1,2 või 0,5 ? Ja mis kiirendustel käisid st. mis autodega joonestasid et kõik ära said teiste ladadega ? ;)
dann9000
Postitusi: 12
Liitunud: 15.08.2005 18:47
Asukoht: pärnu

Re: VAZ 06 Turbo -> Lada 07 swap. Dann9000

Postitus Postitas dann9000 »

T6nis kirjutas:
dann9000 kirjutas:Turbo puhus 0.6bar´i peal ja lajatas 1,2bar´i ka ära.
ja minek oli raju :) foori alt keegi eest ei länud kunagi ja järgi ka ei tulnud, ja kiirendustel kordagi kellegi tagutulesid polnud see auto näinud :)
Mis moodi sul see turbo rõhk nii palju kõikus kas sul laadis 1,2 või 0,5 ? Ja mis kiirendustel käisid st. mis autodega joonestasid et kõik ära said teiste ladadega ? ;)
ma täpselt ei mäleta, aga normaalse sõiduga oli 0.6bari ees ja kiirendades lõi ~1.2bari korraks, ja siis kukkus alla.

"kiirendusetel" ei käidud, kuna eestis siis veel selliseid "üritusi" ei tehtud, nii palju kui sai tuttavate- ja fooritagant kiirenatud, teiste sigullidega polnud mõtet ültse sõitagi, ära tegi niikuinii, isegi ühele ringraja sigullile sai põske lasta, see oli küll sirgeteepeal, ja paigalt.
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

et ajad teada saada ja siis ainult gaarasi, et mõnel ilusal ööl " rullidele ja muudele loomadele" põske lasta:)


elame näema.... ;)
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

huvitav mis sellise lada kiirendusnumber võib olla kui tavalistel seal ~15sek kandis siis see kusagil ~8sek ?
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Ilma fotomaterjalita tundub see stoori nagu rullnoka kõvatamine. Sinu loos on piisavalt palju numbreid, mis muudavad selle loba natuke autosid jagava inimese jaoks kalamehejutuks.

Algatuseks - siguli tahhomeetri peal ei ole kunagi olnud 9 000, seega 8-9 tuhandega "vahel viskas 1,2 baari" on jutuks hea küll.

Ja misajast töötab Audi 200 TQ bensiinipump (5 bar) koos Solexi karbussiga :shock:
sass85
Postitusi: 15
Liitunud: 29.10.2005 19:36
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sass85 »

rookie kirjutas:Ilma fotomaterjalita tundub see stoori nagu rullnoka kõvatamine. Sinu loos on piisavalt palju numbreid, mis muudavad selle loba natuke autosid jagava inimese jaoks kalamehejutuks.

Algatuseks - siguli tahhomeetri peal ei ole kunagi olnud 9 000, seega 8-9 tuhandega "vahel viskas 1,2 baari" on jutuks hea küll.

Ja misajast töötab Audi 200 TQ bensiinipump (5 bar) koos Solexi karbussiga :shock:
:lol:
dann9000
Postitusi: 12
Liitunud: 15.08.2005 18:47
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas dann9000 »

rookie kirjutas:Ilma fotomaterjalita tundub see stoori nagu rullnoka kõvatamine. Sinu loos on piisavalt palju numbreid, mis muudavad selle loba natuke autosid jagava inimese jaoks kalamehejutuks.

Algatuseks - siguli tahhomeetri peal ei ole kunagi olnud 9 000, seega 8-9 tuhandega "vahel viskas 1,2 baari" on jutuks hea küll.

Ja misajast töötab Audi 200 TQ bensiinipump (5 bar) koos Solexi karbussiga :shock:
pildimaterjali on kõvasti, et sigulli tahho näitab max.8000rmp, ja üle selle läks ta tugevalt, mitte ei "visanud" seierit,nagu sigulli seierid teevad ja silmamõõt on ka olemas.

pildid otsin üles, ja siis panen üles.
dann9000
Postitusi: 12
Liitunud: 15.08.2005 18:47
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas dann9000 »

pildid, mis tehtud selle aasta juulis, kui asi sai lammutatud
http://www.pilt.ee/view/251105/
http://www.pilt.ee/view/251105/2/

peaks tõestama, et asi on ikka olemas, mitte ma ei mõelnud seda välja :roll:
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

aga puhasta se kõik nyyd ämblikuvõrgust puhtaks ja tõsta ymber!
ex paljud asjad tekitavad siin veidike kahtlust ja see hull minek on kah suhteline :)

aga jaksu ehitamisel ja hoia kursis pildimaterjaliga!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

dann9000 kirjutas:pildid, mis tehtud selle aasta juulis, kui asi sai lammutatud
http://www.pilt.ee/view/251105/
http://www.pilt.ee/view/251105/2/

peaks tõestama, et asi on ikka olemas, mitte ma ei mõelnud seda välja :roll:
Mina juba täitsa usun. Piltide järgi vaadates tuleb sul veel päris palju tööd selle projektika elustamiseks ette võtta... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ega see asi jah nii kisub, et keegi ei usu(ei taha uskuda).
Ega keegi ilmselt soome turbo mosse liikumist ka poleks eales uskunud, aga mees tõi kohale ja näitas ise näpuga pärast.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

olen ladadega suht palju kokku puutunud ja tekib ikka küsimus et kuidas küll lada mootor kannatab 0,6 bar'i rääkimatta siis veel 1,2'st. lätlased v leedukad (ei mäleta täpselt kummad) ehitasid kunagi turbo kopika, sellel oli nö safe mode seades 0,2bar'i ülelaadimist, jutt oli ka et suurema rõhuga mootor eriti üle paari tuhande kilomeetri sõitu ei kannata sest lihtsalt puht füüsiliselt lada mootori jupid ei ole nii kvaliteetsed ja vastupidavad. ja muideks 9000 pöörde juures annavad sigullidel tavaliselt ventikad saba ja lendavad pilbasteks kuna ei talu nii suurt pööret :o
dann9000
Postitusi: 12
Liitunud: 15.08.2005 18:47
Asukoht: pärnu

Postitus Postitas dann9000 »

Priit Tuning kirjutas:olen ladadega suht palju kokku puutunud ja tekib ikka küsimus et kuidas küll lada mootor kannatab 0,6 bar'i rääkimatta siis veel 1,2'st. lätlased v leedukad (ei mäleta täpselt kummad) ehitasid kunagi turbo kopika, sellel oli nö safe mode seades 0,2bar'i ülelaadimist, jutt oli ka et suurema rõhuga mootor eriti üle paari tuhande kilomeetri sõitu ei kannata sest lihtsalt puht füüsiliselt lada mootori jupid ei ole nii kvaliteetsed ja vastupidavad. ja muideks 9000 pöörde juures annavad sigullidel tavaliselt ventikad saba ja lendavad pilbasteks kuna ei talu nii suurt pööret :o
~0.5-0.6baril töötas ka selle uhti sigull, ja minu teada kolvid jne. originaalid, peale nuka.

mul isal oli see jahutus/ventikas nii tehtud, et koguaeg töötas, lülitist sai, küll tagasi "tava"-re¾iimile panna, aga siis kippus keema minema.

ja tahhokas läks peaaegu alla sirgeks, ~8700-9000rmp mis ta olla võis, aga mindagi pilbasteks küll ei lennanud :roll:
Vasta