Küsimus kõigile kes jagavad elektroonilisest pritsest midagi

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Tekkis siin järjekordselt üks pisike küsimus, nimelt millise juhtme külge peaks ühendama siis sädeme impulsi.
http://s279.photobucket.com/albums/kk15 ... eskeem.gif
ise arvan, et (injection control unit) tulevale juhtmele, millel juures nr.1
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui mõtled süütepooli klemmi nr 1 (klemm 15 on süütega +), siis see läheb ignition module klemm nr 2 külge.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Krt oleks pidanud ma ikka jutustam misasa ma selle pritsega tegin!
Nonii nimelt panin siis L-jetronic pritse tsiklile peale aga ei taha toimima hakata! Noh jah sai muiduga asja natuke jutmeid kärbitud!
alles jäid:
pihustid (15) kül ainult 3tk. ja need on ühendatud "aju" 24 klemmi alla
"aju" (11)
mootori temp andur (10)
õhu koguse andur (14)
bensiini relee (16)
Ja tekkis veel küsimus, et mis krt asi on see Wire harness conection (12) ja kuhu need juhtmed lähenad!? Kui sealsele juhtmele 15 ühendada + taha siis hakkab bensiini pumb tõõle!
Aga jah sai siis võetud väljavõte süütepoolidele minevatelt juhtmetelt impuls ja vahele ka pandud diood, et süütepooib ei segaks üksteist. süütepoolidele tuleb impuls ratta ajust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

See nr.12 pistik sisaldab endas süüteluku klemm 15 (+12v süüde sees), ökonomaiseri juhe (11) ja tahhomeetri signaa (TD).
Aju saab süütelukust lülitussignaali just selle klemm 15 küljest (roheline juhe).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Sain nüüd ilusti pumba toimima aga kuhu siis peaks sädeme impulsi panema! Praegu on ühendatud teine (injection control unit) tulevale juhtmele, millel juures nr.1 Ühendasin sinna kuna tundub olevat ainuke loogiline koht kuhu ühendada kuna algselt läks ka sinna süüte moodulilt juhe!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ei saa aru praegu mida sa saavutada tahad?

Ajul on vaja süüteimpulssi, et osata kütet peale anda õigel ajal, selle saab ta jagaja sees olevast andurist.
Anduriks on vanal tüübil vist isegi VR mitte Hall, kindel pole.
Süütpool tahab tugeva voolulist impulssi ehk siis näiteks jagajast läbi süütevõimendi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Ma ei saa aru praegu mida sa saavutada tahad?

Ajul on vaja süüteimpulssi, et osata kütet peale anda õigel ajal, selle saab ta jagaja sees olevast andurist.
Anduriks on vanal tüübil vist isegi VR mitte Hall, kindel pole.
Süütpool tahab tugeva voolulist impulssi ehk siis näiteks jagajast läbi süütevõimendi.
Mu 1982a LE-jetronicul oli küll Hall.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Seda ma tean milleks ajul on tarvis süüteimpullsi aga kahjuks pole mul seda kuskilt mujalt võtta kui ainult süütepolile minevatelt juhtmetelt, sest tsiklil juhib süüdet ka aju. Tal vända otsas 7 labaga rootor millelt ta ise kuidagi seda süüdet loeb!
Ja ma pole eriti asjalik selle elektroonika koha pealt, kui aus olla siis see bemar mille pealt juhmestiku sain on esimene auto mille olen korralikult pilbasteks kakkunud ja tsikkel millele pritset ehitan on 3a tagasi ostetud ratas millele tahtsin lolli peaga turbot peale panna, (kuigi jah turbo peale panek oli see kõige väiksem probleeb, aga siis ratta toimima saamine...)ja turbo nägin oma silmaga esimest korda kui sain diisel opeli kaane kus küljes oli ka turbo, mis siis ka rattal küljes!
Kahjuks polnud mul mõtet minna õppima elektroonikat kuna selle jaoks liiga kehva pea mina valisin hoopis metalli eriala!!! kuigi sellegagai probleem kuna käed värisvad aga treipingiga saan normaalselt hakkama aga turbo pukse veel treima ei hakkaks kuna ei saa piisavalt täpsele pingile ligi!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No siis sa oled hetkel esimese suurema probleemi ees.
Sa pead süütepooli impulsi ajule loetavaks tegema.

Jagaja sees peaks sellel olema 4 akna ja 4-ja seinaga triggerwheel.
ehk siis iga 360 (720 pööret väntvõllil)) pöörde juures on 4 rising ja 4 falling impulssi.
Iga 90 kraadi tagant (180 kraadi tagant väntvõllil) on ka vastavas silindris säde.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Süüteimpulsi juhe peaks minema süütepooli miinusklemmi külge. Nii hall'i kui kontaktidega jagaja puhul. Põhimõte on selles, et aju loeb massilülitusi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sul ajusse tuleb hallianduri signaal 0 või +5 volti (low või hi siis vastavalt), kus ta siis massilülitusi loeb?
Probleem on ju selles, et tsikkli aju on veel ka lisaks, mis süüdet juhib (süütepooli siis).
L-Jet juhib ainult kütet ja probleem on selles, kuidas nüüd see süütepooli impulss (impulssidena gnd) teha loetavaks pritse ajule, mis ootab (low ja hi signaali).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga kui vahele panna potensokas/reostaat (või takisti), iseenesest tollega peaks saam siis voolu ipulssi keerata nõrgemaks, et aju ta ära tunneks.
Kuna eks tsiklilgi toimub süüte juhtimine 0 ja +-ga!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Süütepool saab oma laengu sisi kui aju või süütevõimendi ühendab mähise otsa massi mitte plussi.
Jagajast tuleb aga pluss signaal.

Mina näen siin ainult lülitusskeemi võimalust.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Opeli jetronic ootab igatahes ainult gnd signaali. Arvasin et bemmil on samamoodi, kuna mõlemad LE-jetronicud.

Edit: Nr1 klemm aju küljes.
Viimati muutis ivar, 24.03.2008 21:43, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Hmm, võimalik, et panen ka ise praegu rappa, kuna neid süsteeme on mitmesuguseid.
Eraldi süütesüsteemiga ajud võtavad enamjaolt ilmselt otse süütepoolilt signaali.
Mul oli krt selline vahepealne süsteem VW mootorilt silme ees.

Tuleb meelde, et mul oli ka süütevõimendi eraldi vahel ja ilmselt siis sealt läheb sama signaal ajju mis süütepoolilegi.
Ei süvenenud eriti sellesse, kuna viskasin süsteemi kogu täiega minema.
Sel juhul ma ei saa hetkel aru milles probleem üldse on, üks juhe ära ühendada ja kogu moos. :-D

Või on sul baigil eraldi süütepoolid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta