Turbo panek vabalthingavale mootorile

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

riceboy kirjutas:Remondimehed ei saa minuteda küll ühegi valemiga juppe odavamalt...vöi teevad ikka tammepuust kolbe ja mesilaskärjest vahejahuteid vöi?
Inimesele, kes pole asjadega kursis, müüakse asjad ühe hinnaga, ja need, kes ise teevad (= teavad midagi ja loevad raha) leiavad samad asjad teise hinnaga.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Need on sendid mille kokkuhoiust sa räägid vörreldes heade juppide hindadega...

Mingid torude ja keevituste hinnad on ju jerundaa kogu projekti hinnast
Töö on muidugi omaette teema ja olened kas on koht, kogemusi, tööriistad jne Mönikord tuleb odavam maksta kui ise perse keerata ja siis ikka maksta ;)

ah jaa unustasin piduri-siduri ära :roll:
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ok, ei ole nüüd mõtet hakata vaidlema, kuidas ja kas on võimalik pekki midagi keerata, aga oma kogemusest tean, et asja läbi mõeldes ja mõistusega võttes on võimalik auto suhteliselt odavalt teha. Kordi odavamalt, kui pimesi juppe ostes ja neid lihtsalt külge keerates.
Sügise poole võin avalikustada, palju ma oma auto peale kulutanud olen, eks siis vaatame, kas hj/EEK suhe on paigas või mitte.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

ok. see teema on juba väga pikaks veninud minu arust. niiet ma püüan otsast lahkama hakata. esiteks, ma ei ehita e30 bmw'd, ma ainult kasutan selle tagasilda mootorit ja kasti. teiseks keegi siin mainis et m20 b25 mootorit ei ole 230 hobujõulist,jah ei ole tõesti,see number on tegelikult 227:),see on siis esimene generatsioon m20 b25 mootorist,surveaste on uue tüübi omast kõrgem jne jne,no igatahes ta on parem kui uuema tüübi m20 b25.kolmandaks te keegi ei tea mida ja kuidas täpselt olen ma mõelnud asja teostada ja mis hindadega ma mingeid juppe kätte saan, vbla ma saan osad asjad tasuta üldse;) ja äkki ma teen enamus asju ise valmis v lasen kuskil odava raha eest teha, mul on selleks võimalus olemas täiesti. nii, ma olen nüüd siia paraja romaani kirjutand mis peaks mõneks ajaks mõtlemisainet teile andma:)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki jagad mõne netilingi kus sellest 227hp mootorist ka rohkem juttu oleks? :roll:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

kahjuks peate ootama veidike. see oli üks venekeelne lehekülg ja mina ise seda üldse ei leidnud. me hakkasime seda uurima ühe kuulutuse peale kui ma doonorautot hakkasin otsima seal oli neid kilovatte 142 märgitud ja see tundus mulle imelik,ma ei tahtnud põrsast kotis osta ja mu sõber hakkas igavusest otsima et kas see ikka on m20b25 mootor, ja venelastel oli lehe peal kirjas et alguses toodeti võimsamat varjanti seda mootorit ehk siis see 227 hobujõuline. ma küsin homme selle sõbra käest järgi et las otsib selle lingi üles ja panen selle siia kohe kui saan.
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

No päris pimesi ei tea ka kas keegi ostab? :)

Konkreetselt mulle meeldib osta tuntud nimedega tuuning juppe, ma ei hakka üldse mötlema mingi garaazi-leiutiste peale. Samas näiteks porschele ma ei tea kas on sellist valikut kui nissanile (sadu jupi firmasid)

hj/eek suhe on ka siuke näitaja et me ei saa ju vörrelda maailma tipp kvaliteediga tuuning juppi mingi ise-aretatuga. Vöibolla on hj töus sama aga vastupidavus tavaliselt kordades kehvem. Muidugi oleneb millest me konkreetselt räägime. Alles hiljuti otsisin ühele hondale nukkasid, odavaimad olid 10k ja juurde annavad nad ülevalt poolt maksimum 10hj aga alla 4000 pöörde vötsid päris mitu hobust vähemaks hoopis...Kas see oleks nüüd mötekas osta autole söltub ikka pöhiliselt auto eesmärgist ja köige rohkem ikkagi rahakotist! Üldse näiteks honda performance jupid annavad kordades vähem hobuseid kui turbokate vöi usade omad. Samas on need isegi kallimad! Aga neid ju tuunitakse ikka mis sest et suht mötetu, alati ei saa köike rahas mööta...Möni laseb kameelion värvi peale 30-40k ja ka rahul endaga

Söbral teppanil on täielik MK-motorsport ehitatud 2.7 mootor (325 baasil) ja sellel on 227-230hj, niiet kahtlane jutt käib siin
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ohh, ma ei oska muud öelda, kui et tegelege veel mõned aastad autode ehitamisega, viige end põhjalikumalt kurssi auto eri sõlmede tööpõhimõtete ja muu selle juurde kuuluvaga, saate aru, millest räägin.
Auto ei ole lineaarne objekt, et ostad selle ja selle sinna peale, saad tolle. Ei ole mõtet hakata vastupidavusjuttu rääkima, juba kasvõi turbo poole pealt (et tuuningfirmad teevad nii head või halba kaupa), kuna nad kasutavad suurtootjate juppe, mitte ei tee neid ise. Teema kisub mõtetuks, peaks uue teema tegema: iseehitajad versus ostjad:P KÕIKE ei saa ise (hästi) teha, kuid palju saab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

riceboy kirjutas:
Söbral teppanil on täielik MK-motorsport ehitatud 2.7 mootor (325 baasil) ja sellel on 227-230hj, niiet kahtlane jutt käib siin
Kas see hp on dünos mõõdetud, vaevalt et nii palju.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Hetkel konkreetset kitti enam ei pakuta, see oli nii 20 aastat tagasi :)

http://www.mk-motorsport.de/html_en/e30_3er_motor.htm

Suurusjärk on kindlalt 210-230hj kandis. See on täis MK mootor. Nukad, aju jne. MK on üliköva firma, teinud autosid DTM jaoks ja isegi vöitnud seal. Ma arvan küll et nad oma mootoreid dynol testivad :-D
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Vasta