Turbo panek vabalthingavale mootorile

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Turbo panek vabalthingavale mootorile

Postitus Postitas Priit »

ma olen suhteliselt algaja turbode alal...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse,kas turbo vesijahutus käib ühes ringluses mootori omaga jne jne....

ette tänades Priit

PS: vabandust kui teema on olemas juba foorumis...ülesse ma seda igatahes ei leidnud
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Priit Tuning kirjutas:...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse
Ei tea et nagu bov on juhitav turbo õli voolikutega. Bov ikka vaakumiga ju........ Vesi on samas ringluses mootoriga. Vesi tuleb turbosse plokikaanest ja väljub alumisse plokki.
302hp/464nm
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

mis autoga tegu ? Turbole peab survega 6li peale tulema ja 6li turbost v2lja peab vabalt saama (suht j2me voolik) l2heb karterisse, turbole survega 6li saad n2it. 6lianduri alt, sinna teed kolmiku yhte otsa andur ja teise 6litoru.
Bovi panek on minu arust m6ttetu ;) aga kui h22le p2rast tahad siis pane, bovi vaakum peaks sisselaske kollektoriga yhenduses olema.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

mootoriks on bmw m20 b25. ehk siis e30 rullnoka 2.5 mootor:)

ja siim...õli on vaja turbole mitte bov'le;)
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

Bmw-l peaks olema 6liandur suhteliselt v2ljalaske kolde juures, et sealt peaks olema v2ga hea v6tta 6li turbo jaoks.
Mis hp eesm2rgiks v6etud ?
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

:p tartus üks tegelane pani just oma 323-le turbo peale ja ka meie foorumis on inimene sellega hakkama saanud - 325 touringuga oli tegu... ;)
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

mul on m20b20 peal rasket ei ole midagi. metalli osa on kerge teha peavalu hakkab siis kui pead andureid, näidikuid jne asju ostma (mul see lõik käsil präegu :( )

õlituse võtad jah õli andurist ja tagasivool karterisse.

mille turbo plaanid panna? mis eelarve on antud projektiks? mina üritasin 5000 hakkama saada, aga läks lõhki :?
Viimati muutis crisp, 08.05.2005 22:31, muudetud 1 kord kokku.
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

mis andureid ja n2idikuid sa ostsid ?
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kõike pole veel. ma elan ühest palgapäevast teiseni ja ei saa kohe ühe kuuga ära osta kõike

präeguseks olen ostnud lambda

vaja veel:
õlirõhk
boost
a/f kell
peale anurite veel vaja:
bov

siis vast saab juba asja tööle :)
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

bov pole vajalik, IMO :)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

T6nis kirjutas:bov pole vajalik, IMO :)
Kui BOV'i ei osta siis bypass valve on küll vaja.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Täitsa huvitavaks läheb bemmide poolelt see asi.
Tahaks näha paljud neist reaalselt korralikult käima ka saavad.

By-pass võiks vähemalt olla, kui bov ei meeldi, sest muidu läheb boosti üles saamisega käiguvahetusel aega ning turbole ei ole see ka kõige tervislikum.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Nightracel oli näha küll: 635 liikus väga hästi, oleks omanik veel normaalsete rehvide peale ka mõelnud. 5nda seeria oma liikus ka täitsa enam-vähem, kuid jällegi polnud mõeldud pidamise peale, ja kumbki ei osanud turbomootoriga adekvaatselt startida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

viienda seeria omal turbot polnud... :roll:
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Raceboy kirjutas:Nightracel oli näha küll: 635 liikus väga hästi, oleks omanik veel normaalsete rehvide peale ka mõelnud.
Rehvide pidamine järjest paranes tal, aga salongi oleks võinud ikka tühjaks teha.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Vasta