Turbo panek vabalthingavale mootorile
Turbo panek vabalthingavale mootorile
ma olen suhteliselt algaja turbode alal...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse,kas turbo vesijahutus käib ühes ringluses mootori omaga jne jne....
ette tänades Priit
PS: vabandust kui teema on olemas juba foorumis...ülesse ma seda igatahes ei leidnud
ette tänades Priit
PS: vabandust kui teema on olemas juba foorumis...ülesse ma seda igatahes ei leidnud
Ei tea et nagu bov on juhitav turbo õli voolikutega. Bov ikka vaakumiga ju........ Vesi on samas ringluses mootoriga. Vesi tuleb turbosse plokikaanest ja väljub alumisse plokki.Priit Tuning kirjutas:...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse
302hp/464nm
mis autoga tegu ? Turbole peab survega 6li peale tulema ja 6li turbost v2lja peab vabalt saama (suht j2me voolik) l2heb karterisse, turbole survega 6li saad n2it. 6lianduri alt, sinna teed kolmiku yhte otsa andur ja teise 6litoru.
Bovi panek on minu arust m6ttetu
aga kui h22le p2rast tahad siis pane, bovi vaakum peaks sisselaske kollektoriga yhenduses olema.
Bovi panek on minu arust m6ttetu

mul on m20b20 peal rasket ei ole midagi. metalli osa on kerge teha peavalu hakkab siis kui pead andureid, näidikuid jne asju ostma (mul see lõik käsil präegu
)
õlituse võtad jah õli andurist ja tagasivool karterisse.
mille turbo plaanid panna? mis eelarve on antud projektiks? mina üritasin 5000 hakkama saada, aga läks lõhki

õlituse võtad jah õli andurist ja tagasivool karterisse.
mille turbo plaanid panna? mis eelarve on antud projektiks? mina üritasin 5000 hakkama saada, aga läks lõhki

Viimati muutis crisp, 08.05.2005 22:31, muudetud 1 kord kokku.
Täitsa huvitavaks läheb bemmide poolelt see asi.
Tahaks näha paljud neist reaalselt korralikult käima ka saavad.
By-pass võiks vähemalt olla, kui bov ei meeldi, sest muidu läheb boosti üles saamisega käiguvahetusel aega ning turbole ei ole see ka kõige tervislikum.
Tahaks näha paljud neist reaalselt korralikult käima ka saavad.
By-pass võiks vähemalt olla, kui bov ei meeldi, sest muidu läheb boosti üles saamisega käiguvahetusel aega ning turbole ei ole see ka kõige tervislikum.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nightracel oli näha küll: 635 liikus väga hästi, oleks omanik veel normaalsete rehvide peale ka mõelnud. 5nda seeria oma liikus ka täitsa enam-vähem, kuid jällegi polnud mõeldud pidamise peale, ja kumbki ei osanud turbomootoriga adekvaatselt startida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;