K: WBO2 maandus ühenduspunkti kohta

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

K: WBO2 maandus ühenduspunkti kohta

Postitus Postitas ranz »

Uurisin nii vems koddulehelt kui foorumist ja ei leidnud ühtki viidet sellele, et peaks selle massi viima mootori külge. Küll aga siit foorumist jäi kunagi silma, et soovituslik on kellale maandus võtta mootorist kuna seal asub ka lambda ise ja see on temale endale lähim koht.
Kuna nüüd vaja WB peale installida siis kui vettpidav see väide on? kas pean selle massi sinna vedama või võib ta siiski keresse panna?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Üldiselt pannakse nö. "andurimaa" e. kere külge, kus ka aju oma maa saab.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

mulk kirjutas:Üldiselt pannakse nö. "andurimaa" e. kere külge, kus ka aju oma maa saab.
Jah vat nende andurite kohta seda lugesin jah, et nood võetakse sama koha pealt.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kas tõesti on vahet, kui kere ja mootori vahel peab niikuinii korralik massi ühendus olema :roll: Kas tester näitb takistust mootori ja kere vahel ?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Andurite maa on IMO ikkagi mootor.
Ega sul andurid kere küljes pole vaid ikka mootori küljes.

VEMSi kellaga on nii, et kui kasutad ainult digitaalnäitu, siis võid asja ka keresse vast ühendada, kuna anduri signaal tuleb läbi kella.
Kui tahad analog väljundit kasutada siis selle väljundi maanduse pead ühendama kasutatava seadmega sama potensiaali/maa külge.
Seda siis selleks, et saada võimalikult täpset näitu.

Mina isiklikult kasutan seadmetel 99% mootorit maana.
Sama moodi käivad ka autode originaal ajud.
Vastasel juhul võib tekkida olukord, et kui unustad näiteks mootor peamassi lahti, siis starteri tarbeks vool tõmmatakse läbi aju ja edasi saate juba ise aru mis juhtub.
Eeldusel siis, et mõne anduri mass on mootoriga ühenduses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

jeff01 kirjutas:Kas tõesti on vahet, kui kere ja mootori vahel peab niikuinii korralik massi ühendus olema :roll: Kas tester näitb takistust mootori ja kere vahel ?
See kuhu sa aju massid ühendad näitab ka sinu installi kvaliteeti.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta