Uurisin nii vems koddulehelt kui foorumist ja ei leidnud ühtki viidet sellele, et peaks selle massi viima mootori külge. Küll aga siit foorumist jäi kunagi silma, et soovituslik on kellale maandus võtta mootorist kuna seal asub ka lambda ise ja see on temale endale lähim koht.
Kuna nüüd vaja WB peale installida siis kui vettpidav see väide on? kas pean selle massi sinna vedama või võib ta siiski keresse panna?
K: WBO2 maandus ühenduspunkti kohta
K: WBO2 maandus ühenduspunkti kohta
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Andurite maa on IMO ikkagi mootor.
Ega sul andurid kere küljes pole vaid ikka mootori küljes.
VEMSi kellaga on nii, et kui kasutad ainult digitaalnäitu, siis võid asja ka keresse vast ühendada, kuna anduri signaal tuleb läbi kella.
Kui tahad analog väljundit kasutada siis selle väljundi maanduse pead ühendama kasutatava seadmega sama potensiaali/maa külge.
Seda siis selleks, et saada võimalikult täpset näitu.
Mina isiklikult kasutan seadmetel 99% mootorit maana.
Sama moodi käivad ka autode originaal ajud.
Vastasel juhul võib tekkida olukord, et kui unustad näiteks mootor peamassi lahti, siis starteri tarbeks vool tõmmatakse läbi aju ja edasi saate juba ise aru mis juhtub.
Eeldusel siis, et mõne anduri mass on mootoriga ühenduses.
Ega sul andurid kere küljes pole vaid ikka mootori küljes.
VEMSi kellaga on nii, et kui kasutad ainult digitaalnäitu, siis võid asja ka keresse vast ühendada, kuna anduri signaal tuleb läbi kella.
Kui tahad analog väljundit kasutada siis selle väljundi maanduse pead ühendama kasutatava seadmega sama potensiaali/maa külge.
Seda siis selleks, et saada võimalikult täpset näitu.
Mina isiklikult kasutan seadmetel 99% mootorit maana.
Sama moodi käivad ka autode originaal ajud.
Vastasel juhul võib tekkida olukord, et kui unustad näiteks mootor peamassi lahti, siis starteri tarbeks vool tõmmatakse läbi aju ja edasi saate juba ise aru mis juhtub.
Eeldusel siis, et mõne anduri mass on mootoriga ühenduses.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See kuhu sa aju massid ühendad näitab ka sinu installi kvaliteeti.jeff01 kirjutas:Kas tõesti on vahet, kui kere ja mootori vahel peab niikuinii korralik massi ühendus olemaKas tester näitb takistust mootori ja kere vahel ?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.