
Turbo remont ?
Sisselaske lõdvikud oled üle kontrollinud?
Tuttava S4-jal oli nii, et algul lasi boosti üles ja siis killis kohe ära.
Mingid sisselaske lõdvikud olid lahti/katki olnud.
Tuttava S4-jal oli nii, et algul lasi boosti üles ja siis killis kohe ära.
Mingid sisselaske lõdvikud olid lahti/katki olnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas sul on olemad boosti kell? milleks? selleks et reaalselt jälgida mida su turbo üldse puhub! Tee see 500 eegune väljaminek ja siis saab asja edasi arutada. Või teine võimalus vw teenendus, aga seal vahetatakse sul enne 10 asja ära kui õige viga leitakse! Vaata üle ka kõik ühendused, kaasa arvatud IC seisukord, äkki kuskil auk sees või on vannid vigaselt küljes. Ja 100% kindel küll ei ole, aga minu teada safe mode ise maha ei lähe, seega peaks arvutiga seda nullima.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra


-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
Suvalises teeninduses ei osata sul suurt midagi peale hakata.
Mul selliste vigade otsimisega VAG autodel väike kogemus on aga ajaga hetkel parajalt tuuga, kuna ei tee seda igapäevatööna.
Lisaks sa ilmselt tihti Tallinna kanti ei satu.
Mul selliste vigade otsimisega VAG autodel väike kogemus on aga ajaga hetkel parajalt tuuga, kuna ei tee seda igapäevatööna.
Lisaks sa ilmselt tihti Tallinna kanti ei satu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
kui ise tõesti ei oska/julge näppida siis ei oska sulle muud soovitada kui Tallinna tulla. Näiteks Audihooldus (Flameko) suudab vast vea üles leida.
Kui siiski Pärnus asju ajada tahad siis mine räägi oma mure Audi esinduses ära... tehnoloogia siiski piisavalt sarnane, et nad oma diagnostika ning teadmistega lahenduse võivad avastada. Kui mitte muud siis teevad ajule reseti
Ajaviiteks võiksid ise näiteks cooleri lahti ühendada... sealt võib ka igasugu lahedaid vedelikke või ummistusi lagedale tulla.
Kui siiski Pärnus asju ajada tahad siis mine räägi oma mure Audi esinduses ära... tehnoloogia siiski piisavalt sarnane, et nad oma diagnostika ning teadmistega lahenduse võivad avastada. Kui mitte muud siis teevad ajule reseti
Ajaviiteks võiksid ise näiteks cooleri lahti ühendada... sealt võib ka igasugu lahedaid vedelikke või ummistusi lagedale tulla.
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 27.02.2008 13:01
- Asukoht: Pärnumaa, Vändra
No antud S4-jale mis enne jutuks oli pakuti esinduses ~50k eest tükke ja öeldi otse näkku, et nemad vigu ei otsi vaid vahetavad juppe.
Nii vähemalt väitis mulle tuttav.
Avastas lõpuks vigased lõdvikud iseseisvalt ja kulu oli alla tuhande krooni.
Paljudes kohtades ongi probleemiks see, et inimestel puudub mõtlemis/analüüsimis võime ja pakutakse huupi täiesti totraid vigu.
Võime PS-is edasi suhelda.
Minu abiga läheks ilmselt paar nädalat aega, kuna tahaks enda autole mõned ammu ootavad performance detailid külge keerata.
Ning üks teine auto on vaja ka ära lõpetada, millega üle paari päeva ei tohiks minna.
Nii vähemalt väitis mulle tuttav.
Avastas lõpuks vigased lõdvikud iseseisvalt ja kulu oli alla tuhande krooni.
Paljudes kohtades ongi probleemiks see, et inimestel puudub mõtlemis/analüüsimis võime ja pakutakse huupi täiesti totraid vigu.
Võime PS-is edasi suhelda.
Minu abiga läheks ilmselt paar nädalat aega, kuna tahaks enda autole mõned ammu ootavad performance detailid külge keerata.
Ning üks teine auto on vaja ka ära lõpetada, millega üle paari päeva ei tohiks minna.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ega kes iganes viga otsima hakkab, siis vast ikka esimese asjana mõõdab turbo rõhu ära, et kas sealt üldse tuleb midagi. Seepärast turbokella paigaldamine oleks mõte küll. Samas ei pruugi seda permanentselt teha- piisab ju voolik akna vahelt salongi vedada ja kell otsa rippuma et korra ära näeks olukorra. Ja kui osta ei taha, siis kellegil kindlasti on laenata. Endalgi üks kapi otsas vedeleb.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D