Masinaks siis fordi cosworth bob v6 mootor. Originaalis neil 200cc pihustid, aga neil pihustitel plekid ees, mis piiravad läbilaset. Kui need ära võtta, lasevad need pea 3 korda rohkem kütet läbi. ( umbes 600cc).
Küsimus selles, et kas nii võib teha? Nii saaks vanu pihusteid kasutada ilma suurema vaevata
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Üldiselt pihustite tuunimine ei ole väga soovitatav.
Tegelikult muudad sa nii ilmselt pihusti spray pattern-it ja see mõjutab kütuse segunemist õhuga.
Teooria peaks seal taga päris kõva olema aga see üldiselt tavakasutajat vist eriti ei puuduta.
Lammutasid ühe pihusti ise ära ja mõõtsid üle, et see 600cc kindel on?
Lugesin ühest inglise foorumist seda. Pildid ka olid seal sellest ja täpsem kirjeldus. Plekk, mis ära võeti oli pihusti all otsas. Seal oli 2 ülipeenikest aukku.
Samas kas ikka igast pihustist tuleb võrdne kogus See paneb rohkem muretsema. Sest kui erinevad, siis segud paigast ära.......
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Pihustite vahetusest hoiab teda eemal arvatavasti see, et on tegu side feed pihustitega ja neid ei tundu nii palju saada olevat ja uusi kütte relsse ei viitsi teha.
Neil pihustitel on ees sellised plekid mis suunavad klappidele kütuse, et see ei tilguks mööda seina silindrisse. Kindlasti aitavad kaasa ka tehasepoolse sisselaske ringresonaatori effektiivsusele.... Enda mootoril võtsin küll pihustid vahepeal maha aga nende plekkide maha kakkumine ei tulnud pähe kuigi pöörata oleks võinud proovida, sest ühel pihustil on see viltu ees - pikki runneri seinu bensiin pihustatud.
Samas kasutatakse samu pihusteid ka nissan 200sx 14s-l. Ja samuti ka 94 aasta ja ülessepoole 300zx-l. Kui saaks nende 380cc pihusteid, siis poleks alguses vaja originaale rikkuda
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Nagu ma aru saan siis on sinu hetke tahteks kuskil 400 hp tehase sisuga sõita? Selleks läheb vaja tava rõhu juures ju 450-seid pihusteid kuskil. Plaanid kütterõhku niiehknaa tõsta?