Subaru 1800 4wd Turbo ´jeff01

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Auto veel seadistamata aga ei saagi seadistada, kui bensupump streigib
Probleem selline, et kui kohapeall pööret anda või sõita siis jõuab boosti kell raskelt 0,2 barini ja auto ei lähe ka rohkem pöördesse kui 4800 rpm hing kinni ja turtsumine.... :roll: Panin siis kütte torule kella vahele ja se näitab, et tühikäigul ja seisva mootoriga aga sisse lülitatud pumbaga umbes 2-2,5 bari vahel, gaasi andes proovib kergelt tõusta kuid mida rohkem pööret seda rohkem kukub ja momendil, mil vaakumist välja hakkab tulema või isegi 0,2 bari viskab siis sureb ja tatistab ja kell kukub pmt nulli...Proovisin ka rõhuregulaatoril vaakum toru eemaldada ja jäi ära vaid se kerge tõus enne langust...
Kas tõesti jääb 2,3 liitrise na auto pump nii väikseks et surve lausa nii nulli kukub? Täna proovisin ka 2 liitrise vectra ecoteci pumpa ja asi oli täpselt sama....Ime et ma midagi veel kotti ei lasknud sellega ;) Kas on ka mingi reegel, mis na jõududega auto pump sobib 100kw turbomootorile. ? Üsna lihtne oleks osta minu auto kw-dele vastav uus pump aga hetkel seis selline, et vaja ta võimalikult odavalt sõitma saada ja maha müüa võimalikult väikese hävinguga.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas pumbad olid kindlalt korralikud?
Kontrolli kütusepumba juhtmestik ja ka trass ise üle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Mihkel kirjutas:Kas pumbad olid kindlalt korralikud?
Kontrolli kütusepumba juhtmestik ja ka trass ise üle.
Kindlasti ka filter kontrollida, kui see Sul üldse vahel.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

pumbad mõlemad sõitvate autode alt, juhtmestik on tal õige lühike (mass väga hea, toide lülitusreleega 2,5 ruuduse juhtme taga) kuna pump kapoti all aga nüüd tuli omal mõte, et ehk sellele pumbale ei meeldi se tagant imemine nagu seda tegi seal ennem olnud karburaatorile mõeldud madalsurve pump. :oops:
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

ega vist lambist ei panda jah pumpasi paaki või siis paagi lähedusse :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Filtri vahetus on ju selliste probleemide puhul elementaarne.
Aga pane prooviks üks pump paagi juurde etteandepumbaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Ilmselt on oluline, et see pump asuks paagile võimalikut ligidal ja allpool paagi põhja või bena taset. tavaliselt on imemis võimsus väiksem oluliselt kui kui surve võimsus pumbal.
Selleks, et teada saada kas see pump toidab ära sinu mootori on vaja teada pumba tootlikust mingil kindlal rõhul.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Olen kogenud sarnast probleemi tavalisel vabalthingaval kui panin ajutiselt paagi salongi ja käima... pump jäi pena tasemest lihtsalt kõrgemale kuid oli paagi juures kohe ja hakkas sama pull pihta. Mõned pumbad ei saa kütet kättegi kui kuivad on.... Tee paagile alt väljund või pane teine pump ette söötma on kõige kindlam.

Asi nägi välja siis nii, et rõhk oli mingi ja käima läks aga tagasivoolu pressimiseks piisavat polnud. Ei käinud auto kohe mitte... sai natuke kohendatud asja ja pump täis kallatud ja järsku võttis pump tuurid maha ja hakkas korralikult lahisema küte.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Probleem vist lahenes...
Ei teagi kas muret tekitas see, et pump oli paagi tasemest kõrgemal (originaal pump oli samas kohas) või see, et leidsin etteande toru vahelt papist filtri auto alt :fcuk
asendasin ka osa läbi ussitanud raudtoru voolikuga. Nüüd siis niiviisi et paagist algab uue voolikuga, milel pikkuseks on 40cm, siis pump (Kõik see veel paagiga samal tasemel) , siis jälle jupp uut voolikut mis viib asja salongi originaal raudtoru otsa.
Nüüd tuleb lahendada se suitsemise mure, kuna ei julge seadistidadagi kui õli lambda näitu rikub. Kuigi mu turboni jõudev õlirõhk ei ületa belli raamatu maksimumi teen siiski prooviks takistuse vahele... MAX BOOST ütleb et se on vajalik kui õlisurve on kõrgem kui 4 bari ....minul hakkab tugevalt suitsema siis kui rõhk hakkab 2 barini tõusma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Imprezal on puksidel turbo õlitusel juba imepeenikese restrictoriga panjo polt.

Mõõtsid sa reaalset õlirõhku enne turbot?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Mõõtsin rõhku ja se oli pool-3 bari, tegin 2mm kitsenduse ja rõhk oli sama, ilmselt seetõttu et mootor oli seekord külm, suits püsis aga täheldasin ka seda, et kui suitsemine järsult tõusis siis hakkas ka mootor vahele jätma, seega ei saa suits alata turbos vaid enne seda. Võtsin turbo vahelt välja ja sulgesin õli pealevoolu, käivitasin ja suitses samamoodi :( järjekordselt hakkab õli ka halliks minema, mis tähendab vaid üht. Sain mootoriga petta ja see mootor vajab remonti (tihendeid, ilmselt ka rõngaid ja ehk veel midagi) Kuna mul aga absoluutselt pole tahtmist sinna enam raha panna ja teine auto vaja igal juhul heasse konditsiooni saada kevadeks siis katsun tast niiviisi loobuda kas siis tükk haaval või korraga, kui peale naeruväärsete pakkumiste muud ei saa siis jääb ta aga seisama....ehk aastaks või nii...

Kui keegi huvitatud siis
aju (MS1 ver 2.2) EDISi moodul, trigger, coilpack, kaitsmeplokk, takistid, juhtmestik, andurid ja muu juurde kuuluv 5000.-
Mootor koos 4wd kerega ja tagavara käigukastiga 4000.-
tb03 turbo (väga heas korras) 3000.-
Kõik koos 9000.-
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

noo sa mõõda ikka surved silindrites enne ära võibolla suitseb klapisääretihend.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Raceboy kirjutas:Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:
Ta mõtles vist seda, et kui kompressiooni on siis on ka õlirõngad alles ja suitsemise põhjus peab asuma kaanes....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

jeff01 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Ja huvitav, kuidas silindri kompressioon peaks näitama klapisääre tihendi korrasolekut või puudulikku toimimist? :shock:
Ta mõtles vist seda, et kui kompressiooni on siis on ka õlirõngad alles ja suitsemise põhjus peab asuma kaanes....

just!
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Vasta