Mõõtsin rõhku ja se oli pool-3 bari, tegin 2mm kitsenduse ja rõhk oli sama, ilmselt seetõttu et mootor oli seekord külm, suits püsis aga täheldasin ka seda, et kui suitsemine järsult tõusis siis hakkas ka mootor vahele jätma, seega ei saa suits alata turbos vaid enne seda. Võtsin turbo vahelt välja ja sulgesin õli pealevoolu, käivitasin ja suitses samamoodi

järjekordselt hakkab õli ka halliks minema, mis tähendab vaid üht. Sain mootoriga petta ja see mootor vajab remonti (tihendeid, ilmselt ka rõngaid ja ehk veel midagi) Kuna mul aga absoluutselt pole tahtmist sinna enam raha panna ja teine auto vaja igal juhul heasse konditsiooni saada kevadeks siis katsun tast niiviisi loobuda kas siis tükk haaval või korraga, kui peale naeruväärsete pakkumiste muud ei saa siis jääb ta aga seisama....ehk aastaks või nii...
Kui keegi huvitatud siis
aju (MS1 ver 2.2) EDISi moodul, trigger, coilpack, kaitsmeplokk, takistid, juhtmestik, andurid ja muu juurde kuuluv 5000.-
Mootor koos 4wd kerega ja tagavara käigukastiga 4000.-
tb03 turbo (väga heas korras) 3000.-
Kõik koos 9000.-