esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.

Postitus Postitas Raybert »

selline kala on esiveoga eclipsega, et kui esimese käiguga startida, siis hakkab esiots hüppama kui rattad all ringi hakkavad käima.
jõudu on tal ca 170 - 180kw
velg 18" 225/40 rehvid Falken FK452 ...15" velje ja 195/65 rehviga ta seda ei tee.
amordid on töökorras.
võibolla on vedrud ära väsinud

kuda võiks antud muret lahendada?
LSD panna? jäigemad vedrud ja amordid? teine rehv?(need falkenid on suht tugeva seguga) strut?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Esirattad hakkavad üldjuhul hüppama siis kui amordid on pees. Kindel 100% et amordid on korras ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Heh mul tutav ostis endale uue mazda 6 ja kui tollega ka ratast ringi lasta siis hakkab hüppama (läbisõitu ca. 5000km) Seega tollel masinal pidi kõik korras olema, aga mina ise arvan küll, et viga amortides.
Mina küll arvan,et migid asjalikud gaasikad alla osta.
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

ma ise 100% kindel ei ole, kuigi ülevaatuse vennad ütlesid et amordid on korras.
amordid on KYB-id
marten28
Postitusi: 34
Liitunud: 03.01.2006 23:58

Postitus Postitas marten28 »

Endal oli ka kunagi kogemus tutika corollaga kui märjal asfaldil hüppama hakkas. Oma talupojamõistusega arvan, et pehme vedru ja amort ning mitte eriti madal vedru ning suhteliselt vilets raskuskese ongi põhjus.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

hents99 kirjutas:Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.

Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.
Ja mis kasu sellest on kui rohkem pöördeid anda, ta ju veab siis tyhja ;)
ta lööb just siis hüppama kus kõige suurem vääne on ning niimodi lõpuni välja
väga koledad paugud käivad hüppamisel
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

mul hakkas siis hüppama kui esimesed vedrud olid pooleks. Aga mine sa tea
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Tutikas Seat Altea XL 2,0 TDI + DSG hüppas ka kui olid korralikud suverehvid alla pandud - 225/40ZR18 Good Year Eagle F1 Asymmetric. Niipea kui sai pandud talvine 16 tolli lamell alla kadus ka hüppamine ära.

Ja ei aidanud Seatil ka see veojõukontroll (TCS) - väänet on lihtsalt nii palju.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri
BEST ET11.051@207km/h
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

HP kirjutas:Endal oli sama mure. Viga oli liiga pehmetes mootori patjades.




Henri

aga kuda sai viga mootori patjades olla kui rattad hüppavad asvaldi peal!? mulle see kohale ei jõua :-D wtf!? :-D
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

hents99 kirjutas:Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.
kui konkreetselt rehvi tahan põletada siis ta ei hakka hyppama kuna ma tõmban lõpus siduri järsku lahti ning siis on tal keerlemist juba niigi palju :)
minu teada pole DSMidel LSD-d origniaalis.
samas ta teeb seda nalja aint siis kui kiirendad otse/sirgelt, siis on tal mõlemale rattale samasugune jõud aga kui pöörates yksrattas ringihakkab käima, siis pole tal häda midagi, püsib ilusti maas ja puha
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

juss kirjutas:Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.
ma ise arvan et võiks panna miski D2-ed Track Racing-d
need maksavad miski 800 - 1350$ oleneb kust kohast osta
Vasta