esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
esiots hüppab kui rattad all ringi hakkavad käima.
selline kala on esiveoga eclipsega, et kui esimese käiguga startida, siis hakkab esiots hüppama kui rattad all ringi hakkavad käima.
jõudu on tal ca 170 - 180kw
velg 18" 225/40 rehvid Falken FK452 ...15" velje ja 195/65 rehviga ta seda ei tee.
amordid on töökorras.
võibolla on vedrud ära väsinud
kuda võiks antud muret lahendada?
LSD panna? jäigemad vedrud ja amordid? teine rehv?(need falkenid on suht tugeva seguga) strut?
jõudu on tal ca 170 - 180kw
velg 18" 225/40 rehvid Falken FK452 ...15" velje ja 195/65 rehviga ta seda ei tee.
amordid on töökorras.
võibolla on vedrud ära väsinud
kuda võiks antud muret lahendada?
LSD panna? jäigemad vedrud ja amordid? teine rehv?(need falkenid on suht tugeva seguga) strut?
Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.
Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.
Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.
Ja mis kasu sellest on kui rohkem pöördeid anda, ta ju veab siis tyhjahents99 kirjutas:Rohkem pöördeid anda. Pidamine on liialt hea.
Mul endal tagaveoga sama lugu, kah kuskil 185kW mootorist.
Alguses esimese käiguga madalamalt hüppab, siis juba kõrgematel pööretel hakkab libedalt minema, teise käiguga pole üldse probleemi, siis ei hüppa.
Samas mul on üsna kõrge vedru, stock amort (suht pehme) ja kummist puksid.

ta lööb just siis hüppama kus kõige suurem vääne on ning niimodi lõpuni välja
väga koledad paugud käivad hüppamisel
Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.
Tutikas Seat Altea XL 2,0 TDI + DSG hüppas ka kui olid korralikud suverehvid alla pandud - 225/40ZR18 Good Year Eagle F1 Asymmetric. Niipea kui sai pandud talvine 16 tolli lamell alla kadus ka hüppamine ära.
Ja ei aidanud Seatil ka see veojõukontroll (TCS) - väänet on lihtsalt nii palju.
Ja ei aidanud Seatil ka see veojõukontroll (TCS) - väänet on lihtsalt nii palju.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
kui konkreetselt rehvi tahan põletada siis ta ei hakka hyppama kuna ma tõmban lõpus siduri järsku lahti ning siis on tal keerlemist juba niigi paljuhents99 kirjutas:Vot ma ei saandki täpselt aru. Anna siis vähem gaasi, ma mõtlesin just, et rehvi põletades hakkab hüppama. Tänapäeval on selle asja vastu veojõukontroll(mida ka minu autol pole).
Edit: Ja see, et tühja veab on lihtsalt esiveoliste viga, eriti kui alla 235 rehvi ja LSD`ta autoga tegemist.
Kuigi Turbo-DSM`il peaks stockis LSD olema.

minu teada pole DSMidel LSD-d origniaalis.
samas ta teeb seda nalja aint siis kui kiirendad otse/sirgelt, siis on tal mõlemale rattale samasugune jõud aga kui pöörates yksrattas ringihakkab käima, siis pole tal häda midagi, püsib ilusti maas ja puha
Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.
ma ise arvan et võiks panna miski D2-ed Track Racing-djuss kirjutas:Minu loogika ütleb ,et sellest peaks saama lahti kui panna alla korralikud amordi. Endale pole KYBe ostnud kuna kõik tutvusrinkonnas kellel kogemused ütlevad,et ei toimi, kuigi õli pole välja ajanud. Kui igapäevaselt autoga liigelda siis peaks piisama BILSTEIN B4 aga kui tarvis juba asjalikumat amorti siis B6 ja B8 on juba lühema käiguga ja seda ei kannata isegi enam kasutada jäärajal, pidi olema sobilik rinkale.
Kuid see jah minu arvamus kindlast on selle koha pealt targemaid kes tegelevad asjaga igapäevaselt.
Minu masinale lähevad igaljuhul alla B6 kuna pahatihti kipun kruusale ja metsavahe teedele.
need maksavad miski 800 - 1350$ oleneb kust kohast osta