Milleks mulle 1000 hobujõudu?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kiiretigu
Postitusi: 1
Liitunud: 11.02.2008 18:09
Asukoht: est

Milleks mulle 1000 hobujõudu?

Postitus Postitas kiiretigu »

Jäi internetis turboautode tuuningualasi lehti otsides silma
SELLINE KOHT. Vaadates seal nende autode andmeid paneb imestama et meil ei suudeta ka 1000hp-ga sõita selliseid tulemusi nagu mõned autod sealt poole vähemaga suudavad. 10sek auegu suudetakse sõita ka 400hj-ga. Tahaks tekitada väikese diskussiooni selle põhjustest. Kas Eesti tegijad pole piisavalt suure kogemustepagasiga või milles on küsimus et maarjamaa autod justkui sama võimsuse juures poole aeglasemalt liiguvad?
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

Pigem on meil viga selles, et pole korraliku rada ning need rajad, kus sõidetakse, on kui liuväljad.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ei usu, et 4-veolise subaruga meil siin rada libedaks jääb. Pigem on asi rahas ja mõttekuses. Päris raske vist saada vastupidavat käigukasti/sidurit, et startida 5000 rpm pealt 10" laiade dragi slikkidega.
Seal on just 4-vedulised masinad, kohapealne lai valik performance vidinaid jne.

Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

hents99 kirjutas:Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Eestis on üks selline masin olemas (reaalse mõõdetud tulemusega siis muidugi), teised on siiamaani siiski miski arvutusliku jõuga mis ei ole teps mitte väga kindel number. Nimetatud üle 500HP masin veel sellises confis dragi sõitnud ei ole... eks kevadel näis mis sealt tuleb.
Ragnari S2 oli tibake alla 500HP (arvutuslikult) ning minuteada šlikkidega ta ei sõitnud, tavarehvidega oli samas probleem ka teise käiguga pidamine leida. Sai lahti ta ka nendega rehvidega minuteada päris mitmest kastist... et jah, sinna see asi kinni jääb.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
TõnuriCCE
Postitusi: 128
Liitunud: 05.05.2006 14:37
Asukoht: Tallinn, Vigala

Postitus Postitas TõnuriCCE »

kas mitte ei ole Indrek Ando BMW 500 hp rattast ja 10.6
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

TõnuriCCE kirjutas:kas mitte ei ole Indrek Ando BMW 500 hp rattast ja 10.6
Ja oli temalgi sama häda... ei leia neliveolist kasti mis suudaks sellele vastu pidada. Mingid sõidud tegi ju tagaveolisena.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
anti555
Postitusi: 29
Liitunud: 27.03.2006 23:10

Postitus Postitas anti555 »

kas see skyline kast mis tal seal on ei pidanud ka vastu?
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

ranz kirjutas:
hents99 kirjutas:Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Eestis on üks selline masin olemas (reaalse mõõdetud tulemusega siis muidugi), teised on siiamaani siiski miski arvutusliku jõuga mis ei ole teps mitte väga kindel number. Nimetatud üle 500HP masin veel sellises confis dragi sõitnud ei ole... eks kevadel näis mis sealt tuleb.
Ragnari S2 oli tibake alla 500HP (arvutuslikult) ning minuteada šlikkidega ta ei sõitnud, tavarehvidega oli samas probleem ka teise käiguga pidamine leida. Sai lahti ta ka nendega rehvidega minuteada päris mitmest kastist... et jah, sinna see asi kinni jääb.
Kas need kastid mitte käikude "mööda" raiumise jms nahka ei läinud? Välims maailmas nagu 01e kastid väga kõrgelt hinnatud...S2 puhul on poolteljed need mis kipuvad sõlme minema väga hea pidamise puhul...näiteid sealpool lompi päris mitu..
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

370hobusega 10s sisse mahtuda on tõesti tore :p
Subarutel vist rohkem NMi mootorid kah peal ;)
Väga paljud meie autodest on ka ülekaalulised ning pole proportsioonis pidamisele ja ,mootori tuunimisele, käiguvahetusele suunatud vaev.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

altz kirjutas: Kas need kastid mitte käikude "mööda" raiumise jms nahka ei läinud? Välims maailmas nagu 01e kastid väga kõrgelt hinnatud...S2 puhul on poolteljed need mis kipuvad sõlme minema väga hea pidamise puhul...näiteid sealpool lompi päris mitu..
Vat ega ei oska kommenteeridagi, oleneb mis kellel läinud on, ebaõnnestunud käiguvahetuse veaks vast miski peavõlli purunemist ja sellist asja lugeda ei saa... aga on ka neid siin murdunud.
Oma kasti teise käigu riknemise põhjuseks võiks tõesti lugeda mittekorralikku käiguvahetust (ei ole samas ka 01e kast), samas on kõikidel neil kastidel vanus juba vastav, et kaua üks kast "vastavatl masinale kasutades" vastu ikka pidama peab... millaski peabki miskit järgi andma.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

TõnuriCCE kirjutas:kas mitte ei ole Indrek Ando BMW 500 hp rattast ja 10.6
Indreku 10,6 tuli üsna suvalises seades, kaant tõstva mootori ja mitte sisse läinud 5nda käiguga. Boosti oli maksimaalselt 0,9 bar :badgrin:
Samas oli 4ndat käiku sisse pannes tagaratastel pidamine veel kadunud ...

Uus kast, vahekast ja esidiffer pidasid kõik ilusti vastu 8)
Vasta