Milleks mulle 1000 hobujõudu?
Milleks mulle 1000 hobujõudu?
Jäi internetis turboautode tuuningualasi lehti otsides silma
SELLINE KOHT. Vaadates seal nende autode andmeid paneb imestama et meil ei suudeta ka 1000hp-ga sõita selliseid tulemusi nagu mõned autod sealt poole vähemaga suudavad. 10sek auegu suudetakse sõita ka 400hj-ga. Tahaks tekitada väikese diskussiooni selle põhjustest. Kas Eesti tegijad pole piisavalt suure kogemustepagasiga või milles on küsimus et maarjamaa autod justkui sama võimsuse juures poole aeglasemalt liiguvad?
SELLINE KOHT. Vaadates seal nende autode andmeid paneb imestama et meil ei suudeta ka 1000hp-ga sõita selliseid tulemusi nagu mõned autod sealt poole vähemaga suudavad. 10sek auegu suudetakse sõita ka 400hj-ga. Tahaks tekitada väikese diskussiooni selle põhjustest. Kas Eesti tegijad pole piisavalt suure kogemustepagasiga või milles on küsimus et maarjamaa autod justkui sama võimsuse juures poole aeglasemalt liiguvad?
Ei usu, et 4-veolise subaruga meil siin rada libedaks jääb. Pigem on asi rahas ja mõttekuses. Päris raske vist saada vastupidavat käigukasti/sidurit, et startida 5000 rpm pealt 10" laiade dragi slikkidega.
Seal on just 4-vedulised masinad, kohapealne lai valik performance vidinaid jne.
Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Seal on just 4-vedulised masinad, kohapealne lai valik performance vidinaid jne.
Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Eestis on üks selline masin olemas (reaalse mõõdetud tulemusega siis muidugi), teised on siiamaani siiski miski arvutusliku jõuga mis ei ole teps mitte väga kindel number. Nimetatud üle 500HP masin veel sellises confis dragi sõitnud ei ole... eks kevadel näis mis sealt tuleb.hents99 kirjutas:Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Ragnari S2 oli tibake alla 500HP (arvutuslikult) ning minuteada šlikkidega ta ei sõitnud, tavarehvidega oli samas probleem ka teise käiguga pidamine leida. Sai lahti ta ka nendega rehvidega minuteada päris mitmest kastist... et jah, sinna see asi kinni jääb.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
kas mitte ei ole Indrek Ando BMW 500 hp rattast ja 10.6
Calibra Club Estonia www.calibraklubi.ee
56 251 273
56 251 273
Kas need kastid mitte käikude "mööda" raiumise jms nahka ei läinud? Välims maailmas nagu 01e kastid väga kõrgelt hinnatud...S2 puhul on poolteljed need mis kipuvad sõlme minema väga hea pidamise puhul...näiteid sealpool lompi päris mitu..ranz kirjutas:Eestis on üks selline masin olemas (reaalse mõõdetud tulemusega siis muidugi), teised on siiamaani siiski miski arvutusliku jõuga mis ei ole teps mitte väga kindel number. Nimetatud üle 500HP masin veel sellises confis dragi sõitnud ei ole... eks kevadel näis mis sealt tuleb.hents99 kirjutas:Audimehed võivad ju siin rääkida, miks nad 500hj`ga ei sõida 9 sekundi sisse, mis on nende probleemid?
Selliste jõunumbritega autosid peaks siin olema küll ja veel.
Ragnari S2 oli tibake alla 500HP (arvutuslikult) ning minuteada šlikkidega ta ei sõitnud, tavarehvidega oli samas probleem ka teise käiguga pidamine leida. Sai lahti ta ka nendega rehvidega minuteada päris mitmest kastist... et jah, sinna see asi kinni jääb.
370hobusega 10s sisse mahtuda on tõesti tore
Subarutel vist rohkem NMi mootorid kah peal
Väga paljud meie autodest on ka ülekaalulised ning pole proportsioonis pidamisele ja ,mootori tuunimisele, käiguvahetusele suunatud vaev.

Subarutel vist rohkem NMi mootorid kah peal

Väga paljud meie autodest on ka ülekaalulised ning pole proportsioonis pidamisele ja ,mootori tuunimisele, käiguvahetusele suunatud vaev.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vat ega ei oska kommenteeridagi, oleneb mis kellel läinud on, ebaõnnestunud käiguvahetuse veaks vast miski peavõlli purunemist ja sellist asja lugeda ei saa... aga on ka neid siin murdunud.altz kirjutas: Kas need kastid mitte käikude "mööda" raiumise jms nahka ei läinud? Välims maailmas nagu 01e kastid väga kõrgelt hinnatud...S2 puhul on poolteljed need mis kipuvad sõlme minema väga hea pidamise puhul...näiteid sealpool lompi päris mitu..
Oma kasti teise käigu riknemise põhjuseks võiks tõesti lugeda mittekorralikku käiguvahetust (ei ole samas ka 01e kast), samas on kõikidel neil kastidel vanus juba vastav, et kaua üks kast "vastavatl masinale kasutades" vastu ikka pidama peab... millaski peabki miskit järgi andma.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Indreku 10,6 tuli üsna suvalises seades, kaant tõstva mootori ja mitte sisse läinud 5nda käiguga. Boosti oli maksimaalselt 0,9 barTõnuriCCE kirjutas:kas mitte ei ole Indrek Ando BMW 500 hp rattast ja 10.6

Samas oli 4ndat käiku sisse pannes tagaratastel pidamine veel kadunud ...
Uus kast, vahekast ja esidiffer pidasid kõik ilusti vastu
