Küsimus:Süütepoolis ja ajust.
Küsimus:Süütepoolis ja ajust.
tere.
Panin autole mootori peale ja juhtmed ühendasin kõik ära ,aga mootri massi ei pand külge(kuna sõber kellega mootorit maha kiskusin võttis juhtmeid lahti ja pani selle juhtme eemale).
siit ka küsimus:mis võis juhtuda kui mootor kasutas kere massi?
kuna süütepool ei anna särtsu siis on kahtlus kas mootori aju või siis süütepoolis olev süüte võimendi on läbi(see oleks siis teine süütepool mis on nässus).
ja kui suur on tõenausus et aju on "oma töö lõpetand" tänu sellele et ei saand piisavalt massi.
masinaks siis Volvo 850 T5R.
Panin autole mootori peale ja juhtmed ühendasin kõik ära ,aga mootri massi ei pand külge(kuna sõber kellega mootorit maha kiskusin võttis juhtmeid lahti ja pani selle juhtme eemale).
siit ka küsimus:mis võis juhtuda kui mootor kasutas kere massi?
kuna süütepool ei anna särtsu siis on kahtlus kas mootori aju või siis süütepoolis olev süüte võimendi on läbi(see oleks siis teine süütepool mis on nässus).
ja kui suur on tõenausus et aju on "oma töö lõpetand" tänu sellele et ei saand piisavalt massi.
masinaks siis Volvo 850 T5R.
Re: Küsimus:Süütepoolis ja ajust.
Mootor peabki kasutama kere massi, massijuhe ju läheb mootorist keresse. Kuna aga seda ei ühendatud, siis tavaliselt püütakse saada massi läbi mõne teise seadme ning sellistel juhtudel võib ta läbi põletada ükskõik mille.siit ka küsimus:mis võis juhtuda kui mootor kasutas kere massi?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Re: Küsimus:Süütepoolis ja ajust.
akust läheb ju mootrileranz kirjutas:Mootor peabki kasutama kere massi, massijuhe ju läheb mootorist keresse. Kuna aga seda ei ühendatud, siis tavaliselt püütakse saada massi läbi mõne teise seadme ning sellistel juhtudel võib ta läbi põletada ükskõik mille.siit ka küsimus:mis võis juhtuda kui mootor kasutas kere massi?

Re: Küsimus:Süütepoolis ja ajust.
Eee... akust läheb miinus juhe keresse ning kerest (võib ka samast punktist kuskohast aku miinuski on, kuid võib ka muust) mootorisse. Otse akust mootorisse nüüd küll mitte.Rommi kirjutas:akust läheb ju mootrileranz kirjutas:Mootor peabki kasutama kere massi, massijuhe ju läheb mootorist keresse. Kuna aga seda ei ühendatud, siis tavaliselt püütakse saada massi läbi mõne teise seadme ning sellistel juhtudel võib ta läbi põletada ükskõik mille.siit ka küsimus:mis võis juhtuda kui mootor kasutas kere massi?mitte vastupidi.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Ehk siis aku klemmilt tuleb kaks otsa? üks keresse ja teine mootorile? Nu iseenesest teeb suht sama välja... siiski varem ma sellist lahendust polegi näinud. Point on igatahel selles, et kui akult (kerest) miinusjuhet mootorile ei ole ühendatud siis kuna moto istub ise kummipatjade peal ei ole temal massi üldse pealgi, sellepärast see kaabliga temale viidud ongi. Kui nüüd miski seade saab plussi ajust ning miinuse mootorist kuid akuga on miinuse osa ühendamata, püüab ta seda võtta läbi suvalise muu seadme mis läbi oma ahela on ühendatud aku miinusega. Samas kindlalt siin küll öelda ei saa mis otseselt läbi põles.Rommi kirjutas:mul läheb otse mootorile ja kerre kh.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kui massi ei saanud, on 99,99% kindlusega süütevõimendi omadega jokk.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis ajuga üldse tegemist on? Kui enda aju vaja kontrollida siis selleks on perearstid mis juba edasi suunavad, aga kui on tarvis autol mootori juhtimis seadet kui sellist kontrollida, siis sellega peaks mingil määral elektroonika töökojad tegelema, kuigi 99% neist vendadest ei saa seal peal asuvast softist mitte midagi aru...
Viimati muutis Molotov51, 28.01.2008 23:08, muudetud 1 kord kokku.