1800/2000 con rod big end bore is 53.897 to 53.913mm, crank journal size is 50.782 to 50.802mm, bearing has a width of 19.50mm and they are 1.537mm thick for std shells.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Tundub ideaalne. Ma ainult ei saa laiusest aru, kas on sama... Aga need saaled mõeldud Fiat/Lancia 1995cm3-le nii et peaks olema korras.
OT: Lihtsalt meeldetuletuseks. Kui teed u. 8500rpm fiati kone, siis ei soovitata tavalist hooratast üle 7200rpmi kasutada. Kindlasti tuleb ka niisugusel mootoril väntvõlli tihvtid panna, mis hoiavad hooratast paigal, sest muidu võib juhtuda et hooratas lõikab poldid läbi ja lendab "tuppa"
valdz kirjutas:Tundub ideaalne. Ma ainult ei saa laiusest aru, kas on sama... Aga need saaled mõeldud Fiat/Lancia 1995cm3-le nii et peaks olema korras.
OT: Lihtsalt meeldetuletuseks. Kui teed u. 8500rpm fiati kone, siis ei soovitata tavalist hooratast üle 7200rpmi kasutada. Kindlasti tuleb ka niisugusel mootoril väntvõlli tihvtid panna, mis hoiavad hooratast paigal, sest muidu võib juhtuda et hooratas lõikab poldid läbi ja lendab "tuppa"
Saale laius on sama 19.50
Oskab keegi spetsialist veel kommnteerida kas nende mõõtudega saaled sobivad või on see erinevus liiga suur ?
Kõik saab tehtud Guy Croft'i kodulehekülje ja soovituste järgi ja midagi "ehku peale" tegema ei hakka ja ise leiutama. Kui hooratas peaks lendu minema siis uue auto puhul lõikaks salongi tuleku puhul ta mind pooleks
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm